Doorlooptijd kandidaatstelling

Heb je een vraag die je nergens anders kwijt kunt, dan kun je die hier stellen. Let er op: er zal streng gemodereerd worden om flames te voorkomen.
Forumregels
Afbeelding

- In dit forum kunnen vragen gesteld worden aangaande het politiegebeuren
- We willen iedereen er op wijzen dat je de antwoorden moet aftoetsen aan diegene die ze beantwoord heeft. Bij iedereen kun je onder de forumnaam zien of het iemand van de politie is, een aspirant of een gewone forumbezoeker. Wees u ervan bewust dat sommigen antwoorden posten die gissingen, veronderstellingen of gewoonweg fout zijn.
- Het forumbeheer probeert te filteren, maar dat is niet altijd eenvoudig.

Wie een vraag heeft gesteld, kan daar op antwoorden, zonder onze tussenkomst. Omdat sommigen door het bos de bomen niet meer zagen, werd beslist dat voor de rest enkel nog gebruikers met minstens de status 'aspirant' kunnen antwoorden op de vragen. Wil je nu echt iets kwijt en kun je dit niet wegens je status, gebruik dan het 'uitroepteken' bij de posting. Dan stuur je een bericht naar het forumbeheer en kunnen we het bericht er bij plaatsen als dit echt wereldschokkend zou blijken :-D Dit moet de uitzondering zijn.

Nog een belangrijk punt voor onze gebruikers: geef enkel een antwoord op een vraag wanneer je het antwoord WEET. Aan gissingen en veronderstellingen heeft niemand iets.
Wanneer we merken dat er antwoorden worden geplaatst bij een vraag die niks meebrengen aan de oplossing van die vraag, worden die verwijderd en kan de poster een waarschuwing oplopen.
BUTTON_POST_REPLY
Dylan.b
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2018, 19:29

Doorlooptijd kandidaatstelling

Bericht door Dylan.b »

Beste mensen,

Weet iemand wat de tijd bedraagt tussen de kandidaatstelling en het antwoord voor het starten van de selectieproeven?

Mvg
Kandidaatstelling BAGP: 04/11/2018
uitnodiging: 28/11/2018
Fysieke parcours: 12/12/2018 Geslaagd 2.32
Cognitieve proeven: 12/12/2018 Geslaagd
Persoonlijkheidsproef: 01/03/2019 Geslaagd
Selectiecommissie: uitnodiging volgt
Pieter Van Keer
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2018, 11:35

Re: Doorlooptijd kandidaatstelling

Bericht door Pieter Van Keer »

Hey,
Ik heb me 19 oktober kandidaat gesteld.
Een dikke week geleden heb ik een uitnodiging ontvangen om deel te nemen aan het functioneel parcours op 18 december.

Mvg,
Pieter
Kevin Oost-VL
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2018, 12:20

Re: Doorlooptijd kandidaatstelling

Bericht door Kevin Oost-VL »

Pieter Van Keer schreefCOLON 28 Nov 2018, 19:23 Hey,
Ik heb me 19 oktober kandidaat gesteld.
Een dikke week geleden heb ik een uitnodiging ontvangen om deel te nemen aan het functioneel parcours op 18 december.

Mvg,
Pieter
Voor welke regio als ik mag vragen?
Ik denk dat dit veel verschil kan maken.
Pieter Van Keer
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2018, 11:35

Re: Doorlooptijd kandidaatstelling

Bericht door Pieter Van Keer »

Ik ben uitgenodigd om het functioneel parcours te doen in Randt, campus Vesta.
tan-cam
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 24 Dec 2018, 09:09

Re: Doorlooptijd kandidaatstelling

Bericht door tan-cam »

Ik heb op 5 november '18mijn kandidatuur ingediend en heb vorige week mijn uitnodiging gekregen om de eerste proeven te doen op 7/1/19
(testen gaan door in Brussel)
BUTTON_POST_REPLY