Wat met deze buren?

Heb je een vraag die je nergens anders kwijt kunt, dan kun je die hier stellen. Let er op: er zal streng gemodereerd worden om flames te voorkomen.
Forumregels
Afbeelding

- In dit forum kunnen vragen gesteld worden aangaande het politiegebeuren
- We willen iedereen er op wijzen dat je de antwoorden moet aftoetsen aan diegene die ze beantwoord heeft. Bij iedereen kun je onder de forumnaam zien of het iemand van de politie is, een aspirant of een gewone forumbezoeker. Wees u ervan bewust dat sommigen antwoorden posten die gissingen, veronderstellingen of gewoonweg fout zijn.
- Het forumbeheer probeert te filteren, maar dat is niet altijd eenvoudig.

Wie een vraag heeft gesteld, kan daar op antwoorden, zonder onze tussenkomst. Omdat sommigen door het bos de bomen niet meer zagen, werd beslist dat voor de rest enkel nog gebruikers met minstens de status 'aspirant' kunnen antwoorden op de vragen. Wil je nu echt iets kwijt en kun je dit niet wegens je status, gebruik dan het 'uitroepteken' bij de posting. Dan stuur je een bericht naar het forumbeheer en kunnen we het bericht er bij plaatsen als dit echt wereldschokkend zou blijken :-D Dit moet de uitzondering zijn.

Nog een belangrijk punt voor onze gebruikers: geef enkel een antwoord op een vraag wanneer je het antwoord WEET. Aan gissingen en veronderstellingen heeft niemand iets.
Wanneer we merken dat er antwoorden worden geplaatst bij een vraag die niks meebrengen aan de oplossing van die vraag, worden die verwijderd en kan de poster een waarschuwing oplopen.
BUTTON_POST_REPLY
Karperke
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 28 Jul 2018, 22:07

Wat met deze buren?

Bericht door Karperke »

Goeiemiddag allemaal!

Hopeloos ben ik op dit forum terecht gekomen..
Wij zitten met onze handen in het haar..
Onze buren zijn mensen dat denken dat ze alleen leven en ze moeten altijd alles weten.. zo nu en dan krijgen we weer een leugen over de vloer..
Maar daar kunnen we ons tegen weren.
Het grootste probleem is mijnheer zijn schoolbus (kleiner formaat met 40 plaatsen??).. en de hond niet vergeten  
Smorgens om 5u30 begint de hond op alles te blaffen wat beweegt buiten.. leuk als je slaapkamer ernaast ligt.. om 6u10 start mijnheer de bus om deze nog eens 10 minuten te laten draaien.. in de winter alle respect maar nu in de zomer?? Zodra mijnheer vertrekt blijft de vrouw alleen achter en dan volgt het.. de hond mag doen wat ie wilt.. natuurlijk hebben wij ook 2 honden, deze reageren als de hond van de buren blaft, mevrouw komt dan even klagen dat onze honden te luid zijn maar zeh niets over haar hond.. plus dat ze de hond voor ieder zijn oprit eens een behoefte laat doen zodat hun tuin niet vuil word... nu daar ga ik totaal niet over zeveren ik denk het mijne ervan.

Nu horen we dat als we niet thuis zijn dat mevrouw wel eens heeeeel graag over de omheining alles keurt.. wat we buiten doen, wat er veranderd is, nu zien we het zelfs als we binnen zitten.. ja ik kan de omheining hoger maken, maar waar haal ik het geld ik moet nu al krabbelen??

Er is nooit ruzie geweest of dergelijke, meerdere mensen hebben problemen met dit koppel.. 
Bij ons is het maar een smalle straat (4-5m) als mijnheer een tegenligger krijgt duwt hij letterlijk iedereen van de baan als hij met zijn bus vertrekt of aankomt, als het een beetje te lang duurt ga mijnheer nog van zijn kl*ten maken.. (sorry voor de woordenschat maar ik ben er razend van..)

Wat kunnen we hier aan doen??
Kunnen jullie ons eventueel verder helpen?
We willen ook niet om de 5 voet naar de politie gaan als het niets uithaald.

Alvast bedankt en ik hoop dat iemand ons kan helpen zodat we eindelijk eens wat langer kunnen slapen en dat we ons niet meer bekeken voelen en thuis voelen want dat is momenteel niet... 
Jeffreydw
__________________________
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2017, 12:30

Re: Wat met deze buren?

Bericht door Jeffreydw »

Beste

Mss zou je best even met uw wijkagent babbelen. Die zal hierover wel duidelijkheid kunnen scheppen.

Hoop je hiermee geholpen te hebben

Mvg
Karperke
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 28 Jul 2018, 22:07

Re: Wat met deze buren?

Bericht door Karperke »

Hallo,
Dit hebben we al een paar keer geprobeerd zonder succes... "onder de ogen van" zijn ze braaf. Maar paar uur later begint het opnieuw.. gisteren avond door gehad dat ze onze honden proberen uitlokken om te blaffen zodat ze de politie weer kunnen bellen.. snapt u.. wij zitten in een straat zonder einde.. letterlijk..
RobinH
__________________________
BerichtenCOLON 74
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2015, 19:37

Re: Wat met deze buren?

Bericht door RobinH »

Beste,

Misschien is de beste manier om eerst rustig erover te praten met uw buren. U zegt zelf dat andere buren er ook last van hebben en misschien is het dan geen slecht idee om samen met de andere buren eens samen te zitten en kijken wat de beste oplossing zou zijn voor dit probleem. Mocht het probleem blijven dan zou ik toch voorstellen om de Politie erbij te halen en aan te kaarten dat u al meermaals in gesprek bent proberen te gaan, maar ze geen gehoor willen geven. U kan dan eventueel nodige maatregelen treffen na het gesprek met de Politie. Hopelijk komt dit goed.

Met vriendelijke groeten,
RobinH
Kandidaatstelling INP: 20/12/2018
Bevestiging kandidatuur INP: 7/02/2019

Cognitieve proef: Vrijgesteld
Functioneel parcours: Geslaagd (02/04/2019)
Attest van slagen cognitief + fysiek: 29/04/2019

Persoonlijkheidsproef: Geslaagd (28/08/2019)
Selectiecommissie: 12/09/2019
Medisch onderzoek:
BUTTON_POST_REPLY