Uitslag functioneel parcours

Heb je een vraag die je nergens anders kwijt kunt, dan kun je die hier stellen. Let er op: er zal streng gemodereerd worden om flames te voorkomen.
Forumregels
Afbeelding

- In dit forum kunnen vragen gesteld worden aangaande het politiegebeuren
- We willen iedereen er op wijzen dat je de antwoorden moet aftoetsen aan diegene die ze beantwoord heeft. Bij iedereen kun je onder de forumnaam zien of het iemand van de politie is, een aspirant of een gewone forumbezoeker. Wees u ervan bewust dat sommigen antwoorden posten die gissingen, veronderstellingen of gewoonweg fout zijn.
- Het forumbeheer probeert te filteren, maar dat is niet altijd eenvoudig.

Wie een vraag heeft gesteld, kan daar op antwoorden, zonder onze tussenkomst. Omdat sommigen door het bos de bomen niet meer zagen, werd beslist dat voor de rest enkel nog gebruikers met minstens de status 'aspirant' kunnen antwoorden op de vragen. Wil je nu echt iets kwijt en kun je dit niet wegens je status, gebruik dan het 'uitroepteken' bij de posting. Dan stuur je een bericht naar het forumbeheer en kunnen we het bericht er bij plaatsen als dit echt wereldschokkend zou blijken :-D Dit moet de uitzondering zijn.

Nog een belangrijk punt voor onze gebruikers: geef enkel een antwoord op een vraag wanneer je het antwoord WEET. Aan gissingen en veronderstellingen heeft niemand iets.
Wanneer we merken dat er antwoorden worden geplaatst bij een vraag die niks meebrengen aan de oplossing van die vraag, worden die verwijderd en kan de poster een waarschuwing oplopen.
BUTTON_POST_REPLY
Kianivdd
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 17 Sep 2017, 17:42

Uitslag functioneel parcours

Bericht door Kianivdd »

Op 17-10-2017 heb ik deelgenomen aan de eerste testdag. Nu heb ik vandaag 1-2-2018 een brief gekregen met mijn uitslagen.
Bij de cognitieve proef staat geslaagd met daaronder de verschillende proeven en punten. Overal zit ik boven de minimum te behalen 40 punten dus ben zeker geslaagd!
Nu het functioneel parcour, daar was ik 5 sec. te traag en mocht de krachtproef dus ook niet meer doen. Nu staat er achter functioneel parcour 'geslaagd' op de brief en daaronder de 2 onderdelen met daarachter 'opgave' wat wil dit zeggen?
Ik had verwacht dat deze brief een uitnodiging zou zijn om het parcours opnieuw te komen doen, maar op het 2de blad staat dat ik geslaagd ben voor de eerste testdag en dat ik vrijgesteld ben voor zowel de cognitieve test als het functioneel parcour en dat ik binnenkort een uitnodiging zal krijgen voor de persoonlijkheids proef.
Moet ik het functioneel parcour dan niet opnieuw doen? En wat wil die 'opgave' bij de scores zeggen?

Groetjes.
Kevin_Fox
__________________________
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2014, 20:52

Re: Uitslag functioneel parcours

Bericht door Kevin_Fox »

Als je buiten de tijd bent moet je sowieso beide onderdelen van het parcours opnieuw doen, twee maand wachten voor inschrijving, maximaal 1 jaar.
inschrijving 2de poging: inschrijving 01/02/2017
Cognitieve proeven VRIJSTELLING
Fysieke proeven :* 2de poging:09/05/2017 =GESLAAGD
INGESCHREVEN INFOSESSIE ETTERBEEK 24/06/2017
Persoonlijkheidsproef: GESLAAGD
Commissie : NIET GESLAAGD
medische proeven:
einde deelname - niet meer actief forum vanaf 28/08/2018
F3nix
__________________________
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2017, 09:42

Re: Uitslag functioneel parcours

Bericht door F3nix »

Dag Kianivdd, Als je effectief een brief hebt waar op staat dat je voor beide onderdelen geslaagd bent dan zou ik geen twijfels meer hebben. Enkel zou ik u wel op de hoogte willen brengen dat die "binnenkort een uitnodiging zal ontvangen voor de persoonlijkheidsproef" zeker niet klopt ;). Het is namelijk een zeer lange wacht tijd... Vraag dat maar aan @Kevin_Fox ;)

Hou rekening met een minimum van 6 maanden vooraleer u een uitnodiging zal ontvangen.
BAGP: GESLAAGD Geslaagd opleiding BAGP bij DAB
AINP: GESLAAGD Start opleiding 02/06/2020
Gebruikers-avatar
vdv
Politie
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2011, 20:49

Re: Uitslag functioneel parcours

Bericht door vdv »

Er staan dus tegenstrijdige berichten in uw brief. Er kan natuurlijk een menselijke fout gebeurd zijn in het opstellen... of niet en is de inhoud correct maar niet duidelijk voor u.

Iedereen kan hier zijn interpretatie geven, maar het enige geldige antwoord zal je pas kennen als je contact opneemt met de recruteringsdienst.
Dit bericht bevat mijn persoonlijke mening opgesteld in persoonlijke naam en geldt niet als officieel standpunt van de Belgische politie.
BUTTON_POST_REPLY