Loon van de agenten

Heb je een vraag die je nergens anders kwijt kunt, dan kun je die hier stellen. Let er op: er zal streng gemodereerd worden om flames te voorkomen.
Forumregels
Afbeelding

- In dit forum kunnen vragen gesteld worden aangaande het politiegebeuren
- We willen iedereen er op wijzen dat je de antwoorden moet aftoetsen aan diegene die ze beantwoord heeft. Bij iedereen kun je onder de forumnaam zien of het iemand van de politie is, een aspirant of een gewone forumbezoeker. Wees u ervan bewust dat sommigen antwoorden posten die gissingen, veronderstellingen of gewoonweg fout zijn.
- Het forumbeheer probeert te filteren, maar dat is niet altijd eenvoudig.

Wie een vraag heeft gesteld, kan daar op antwoorden, zonder onze tussenkomst. Omdat sommigen door het bos de bomen niet meer zagen, werd beslist dat voor de rest enkel nog gebruikers met minstens de status 'aspirant' kunnen antwoorden op de vragen. Wil je nu echt iets kwijt en kun je dit niet wegens je status, gebruik dan het 'uitroepteken' bij de posting. Dan stuur je een bericht naar het forumbeheer en kunnen we het bericht er bij plaatsen als dit echt wereldschokkend zou blijken :-D Dit moet de uitzondering zijn.

Nog een belangrijk punt voor onze gebruikers: geef enkel een antwoord op een vraag wanneer je het antwoord WEET. Aan gissingen en veronderstellingen heeft niemand iets.
Wanneer we merken dat er antwoorden worden geplaatst bij een vraag die niks meebrengen aan de oplossing van die vraag, worden die verwijderd en kan de poster een waarschuwing oplopen.
BUTTON_POST_REPLY
DylanVDV
__________________________
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2018, 19:34

Loon van de agenten

Bericht door DylanVDV »

Ik vroeg mij het volgende af:

Wat kan je als loon verwachten als starter bij de politie als:

Inspecteur: ?
Beveiligingsagent: ?
Agent van de politie: ?

Ik weet dat je deze job niet moet doen om het geld en dat is zeker niet de bedoeling maar ik vroeg mij dit toch wel even af.
Selectieprocedure BAGP: Geslaagd

Start opleiding: 1 maart
F3nix
__________________________
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2017, 09:42

Re: Loon van de agenten

Bericht door F3nix »

Hallo Dylan, Dit kan je direct vinden op de website van jobpol.be

http://www.jobpol.be/home/site_map/

Dan klikken op "loonsimulatie"
BAGP: GESLAAGD Geslaagd opleiding BAGP bij DAB
AINP: GESLAAGD Start opleiding 02/06/2020
Nash
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2016, 20:17

Re: Loon van de agenten

Bericht door Nash »

Basisloon opleiding als agent zit rond de 1530 euro. Eenmaal operationeel is je basiswedde 1620 ongeveer ( niemand ten laste) inspecteurs bij mij op dienst zelfde situatie en leeftijd hebben een basiswedde van rond de 1680-1700 euro. En dan een gemiddelde van 400-500 euro vergoedingen elke maand afhankelijk van de weekenden/nachten.. sommige diensten in Antwerpen kan dit oplopen tot +1000euro/maand. Dus ongeveer een gemiddelde van 2000 euro/maand als agent.
01-06-2017
Lokale politie Antwerpen
BUTTON_POST_REPLY