Hoeveel kansen nu?

Heb je een vraag die je nergens anders kwijt kunt, dan kun je die hier stellen. Let er op: er zal streng gemodereerd worden om flames te voorkomen.
Forumregels
Afbeelding

- In dit forum kunnen vragen gesteld worden aangaande het politiegebeuren
- We willen iedereen er op wijzen dat je de antwoorden moet aftoetsen aan diegene die ze beantwoord heeft. Bij iedereen kun je onder de forumnaam zien of het iemand van de politie is, een aspirant of een gewone forumbezoeker. Wees u ervan bewust dat sommigen antwoorden posten die gissingen, veronderstellingen of gewoonweg fout zijn.
- Het forumbeheer probeert te filteren, maar dat is niet altijd eenvoudig.

Wie een vraag heeft gesteld, kan daar op antwoorden, zonder onze tussenkomst. Omdat sommigen door het bos de bomen niet meer zagen, werd beslist dat voor de rest enkel nog gebruikers met minstens de status 'aspirant' kunnen antwoorden op de vragen. Wil je nu echt iets kwijt en kun je dit niet wegens je status, gebruik dan het 'uitroepteken' bij de posting. Dan stuur je een bericht naar het forumbeheer en kunnen we het bericht er bij plaatsen als dit echt wereldschokkend zou blijken :-D Dit moet de uitzondering zijn.

Nog een belangrijk punt voor onze gebruikers: geef enkel een antwoord op een vraag wanneer je het antwoord WEET. Aan gissingen en veronderstellingen heeft niemand iets.
Wanneer we merken dat er antwoorden worden geplaatst bij een vraag die niks meebrengen aan de oplossing van die vraag, worden die verwijderd en kan de poster een waarschuwing oplopen.
BUTTON_POST_REPLY
RobinH
__________________________
BerichtenCOLON 74
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2015, 19:37

Hoeveel kansen nu?

Bericht door RobinH »

Beste leden,

Een jaar geleden was ik 17 jaar oud en had voor de eerste keer mijn selectieproeven afgelegd, helaas niet geslaagd. Ik weet dat je 3 kansen hebt, maar zijn deze 3 kansen in totaal of per functie dus 3 kansen voor agent, 3 voor inspecteur,...

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

P.s. Ik wil het dit jaar weer proberen voor INP, alleen twijfel ik nog tussen Gent of Antwerpen (heeft voortrajecten).

Met vriendelijke groeten,
RobinH
Kandidaatstelling INP: 20/12/2018
Bevestiging kandidatuur INP: 7/02/2019

Cognitieve proef: Vrijgesteld
Functioneel parcours: Geslaagd (02/04/2019)
Attest van slagen cognitief + fysiek: 29/04/2019

Persoonlijkheidsproef: Geslaagd (28/08/2019)
Selectiecommissie: 12/09/2019
Medisch onderzoek:
Amélie
__________________________
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2017, 22:27

Re: Hoeveel kansen nu?

Bericht door Amélie »

Hey,
Het zijn volgens mij drie kansen per functie.
Veel succes
RobinH
__________________________
BerichtenCOLON 74
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2015, 19:37

Re: Hoeveel kansen nu?

Bericht door RobinH »

Amélie schreefCOLONHey,
Het zijn volgens mij drie kansen per functie.
Veel succes
Aha, dat dacht ik dus ook. Kan iemand dit nog bevestigen?
Kandidaatstelling INP: 20/12/2018
Bevestiging kandidatuur INP: 7/02/2019

Cognitieve proef: Vrijgesteld
Functioneel parcours: Geslaagd (02/04/2019)
Attest van slagen cognitief + fysiek: 29/04/2019

Persoonlijkheidsproef: Geslaagd (28/08/2019)
Selectiecommissie: 12/09/2019
Medisch onderzoek:
Nash
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2016, 20:17

Re: Hoeveel kansen nu?

Bericht door Nash »

Klopt 3 kansen/functie
01-06-2017
Lokale politie Antwerpen
Kloefkapper
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2017, 18:12

Re: Hoeveel kansen nu?

Bericht door Kloefkapper »

Weet iemand van jullie of het mogelijk is om je tegelijk voor basiskader en bewakingsagent te gaan. Ik bedoel hiermee dat je dus voor beide kaders de proeven kan doen?
Mattisz
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 17 Sep 2015, 20:53

Re: Hoeveel kansen nu?

Bericht door Mattisz »

Bedoel je hiermee voor bewaking je Wet Tobback behalen en in combinatie inschrijven voor de proeven van basiskader? Indien ja, dit vormt geen probleem. Je mag als BA werken tot je opleiding start, echter als je hier niet voor slaagt mag je voor een bepaalde periode niet de stap terugzetten naar de bewakingssector. Als ik mij niet vergis is dit een periode van 5 jaar. Dit ging wel herzien worden maar naar mijn weten is dit nog niet doorgevoerd.
Kloefkapper
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2017, 18:12

Re: Hoeveel kansen nu?

Bericht door Kloefkapper »

Neen, dat bedoel ik niet. Ik heb het over dit : https://www.ikbeveilig.be
Dit is een nieuw kader dat tussen agent en inspecteur ligt... Ik zou graag me willen inschrijven op de beide, maar weet niet of dit toegelaten is.
Nash
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2016, 20:17

Re: Hoeveel kansen nu?

Bericht door Nash »

Ik veronderstel dat dit toegelaten is aangezien je ook tegelijkertijd kunt inschrijven voor agent en inspecteur
01-06-2017
Lokale politie Antwerpen
BUTTON_POST_REPLY