Tattoo's anno 2017

Heb je een vraag die je nergens anders kwijt kunt, dan kun je die hier stellen. Let er op: er zal streng gemodereerd worden om flames te voorkomen.
Forumregels
Afbeelding

- In dit forum kunnen vragen gesteld worden aangaande het politiegebeuren
- We willen iedereen er op wijzen dat je de antwoorden moet aftoetsen aan diegene die ze beantwoord heeft. Bij iedereen kun je onder de forumnaam zien of het iemand van de politie is, een aspirant of een gewone forumbezoeker. Wees u ervan bewust dat sommigen antwoorden posten die gissingen, veronderstellingen of gewoonweg fout zijn.
- Het forumbeheer probeert te filteren, maar dat is niet altijd eenvoudig.

Wie een vraag heeft gesteld, kan daar op antwoorden, zonder onze tussenkomst. Omdat sommigen door het bos de bomen niet meer zagen, werd beslist dat voor de rest enkel nog gebruikers met minstens de status 'aspirant' kunnen antwoorden op de vragen. Wil je nu echt iets kwijt en kun je dit niet wegens je status, gebruik dan het 'uitroepteken' bij de posting. Dan stuur je een bericht naar het forumbeheer en kunnen we het bericht er bij plaatsen als dit echt wereldschokkend zou blijken :-D Dit moet de uitzondering zijn.

Nog een belangrijk punt voor onze gebruikers: geef enkel een antwoord op een vraag wanneer je het antwoord WEET. Aan gissingen en veronderstellingen heeft niemand iets.
Wanneer we merken dat er antwoorden worden geplaatst bij een vraag die niks meebrengen aan de oplossing van die vraag, worden die verwijderd en kan de poster een waarschuwing oplopen.
BUTTON_POST_REPLY
Floby5
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2017, 09:01

Tattoo's anno 2017

Bericht door Floby5 »

Hallo iedereen ,

ik zit met een vraag die waarschijnlijk al 1000x gesteld geweest is.

Hoe zit het nu met tattoo's anno 2017 bij de politie? Ben je een vogel voor de kat tijdens de selectieproeven als ze je tattz zien ?

Het betreft een sleeve. ( koi's en lotusbloemen ) Niets provocerend of aanstootgevend...


Omdat ik verschillende uitspraken hoor, wil ik mij hier toch even informeren.



Ik ben zelf verpleegkundige op het operatiekwartier, en daar is er geen enkel probleem -> staan ook alle dagen in contact met mensen enz..

Mvg,

Inno
Floby5
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2017, 09:01

Re: Tattoo's anno 2017

Bericht door Floby5 »

Beste,

niemand info daarover ?

Mvg,

Inno
VegasBaby
__________________________
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2016, 20:16

Re: Tattoo's anno 2017

Bericht door VegasBaby »

Er zijn al een aantal actuele threads op het forum over dit topic, dus eventueel de zoekfunctie even gebruiken.
Mocht je de threads niet vinden, antwoord ik hier even kort. Ze zijn milder geworden inzake tattoos, enige vereiste is wel dat je ze tijdens de opleiding (en afhankelijk van je korps eventueel later ook op het veld) volledig bedekt. Enkel bij sportlessen mogen ze zichtbaar zijn.
aspirant-inspecteur @ Campus Vesta sedert 02/10/2017
Floby5
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2017, 09:01

Re: Tattoo's anno 2017

Bericht door Floby5 »

Vegasbaby,

Heel erg bedankt voor het duidelijke antwoord!

Mvg,

Inno
Kevin_Fox
__________________________
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2014, 20:52

Re: Tattoo's anno 2017

Bericht door Kevin_Fox »

Met alle respect maar die vragen zijn hier al duizend keer gesteld...
Als je deelneemt aan de selectieproeven wordt er veronderstelt dat de medische selectiecriteria ook eens leest...
Daar staat: "Iedere tattoo maakt deel uit van individuele beoordeling" dus dit forum biedt geen antwoord...
inschrijving 2de poging: inschrijving 01/02/2017
Cognitieve proeven VRIJSTELLING
Fysieke proeven :* 2de poging:09/05/2017 =GESLAAGD
INGESCHREVEN INFOSESSIE ETTERBEEK 24/06/2017
Persoonlijkheidsproef: GESLAAGD
Commissie : NIET GESLAAGD
medische proeven:
einde deelname - niet meer actief forum vanaf 28/08/2018
BUTTON_POST_REPLY