Politie + hobby muziek

Heb je een vraag die je nergens anders kwijt kunt, dan kun je die hier stellen. Let er op: er zal streng gemodereerd worden om flames te voorkomen.
Forumregels
Afbeelding

- In dit forum kunnen vragen gesteld worden aangaande het politiegebeuren
- We willen iedereen er op wijzen dat je de antwoorden moet aftoetsen aan diegene die ze beantwoord heeft. Bij iedereen kun je onder de forumnaam zien of het iemand van de politie is, een aspirant of een gewone forumbezoeker. Wees u ervan bewust dat sommigen antwoorden posten die gissingen, veronderstellingen of gewoonweg fout zijn.
- Het forumbeheer probeert te filteren, maar dat is niet altijd eenvoudig.

Wie een vraag heeft gesteld, kan daar op antwoorden, zonder onze tussenkomst. Omdat sommigen door het bos de bomen niet meer zagen, werd beslist dat voor de rest enkel nog gebruikers met minstens de status 'aspirant' kunnen antwoorden op de vragen. Wil je nu echt iets kwijt en kun je dit niet wegens je status, gebruik dan het 'uitroepteken' bij de posting. Dan stuur je een bericht naar het forumbeheer en kunnen we het bericht er bij plaatsen als dit echt wereldschokkend zou blijken :-D Dit moet de uitzondering zijn.

Nog een belangrijk punt voor onze gebruikers: geef enkel een antwoord op een vraag wanneer je het antwoord WEET. Aan gissingen en veronderstellingen heeft niemand iets.
Wanneer we merken dat er antwoorden worden geplaatst bij een vraag die niks meebrengen aan de oplossing van die vraag, worden die verwijderd en kan de poster een waarschuwing oplopen.
BUTTON_POST_REPLY
LGE
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2017, 14:09

Politie + hobby muziek

Bericht door LGE »

Gegroet iedereen!

Ik vroeg mij af of er mensen zijn die naast een job bij de politie ook een hobby in de muziek (muzikant in orkest etc. ) hebben?
Valt dit te combineren of heb je helemaal geen tijd meer voor hobby's?
Als ik me niet vergis werk je meestal in een ploegensysteem. Weet je steeds lang op voorhand wanneer je zal moeten werken (vroege, late of nachtshift)? Met andere woorden, is het mogelijk je privéleven een beetje te plannen of wordt dit continu overhoop gehaald en komt het veel voor dat je van alles op het laatste moment moet afzeggen etc.?

Alvast bedankt!

Grts

LGE
Gebruikers-avatar
vdv
Politie
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2011, 20:49

Re: Politie + hobby muziek

Bericht door vdv »

Hangt ervan af waar je werkt. De planning is overal anders. In een landelijke zone kan je je dienst op interventie al twee maanden op voorhand kennen (buiten onverwachte zoals het vervangen van zieken) in grotere zones kan het zijn dat je je dienst maar twee dagen op voorhand kent. Goed navragen voor je ergens begint.
Dit bericht bevat mijn persoonlijke mening opgesteld in persoonlijke naam en geldt niet als officieel standpunt van de Belgische politie.
Bart V
Politie
BerichtenCOLON 233
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2010, 16:26

Re: Politie + hobby muziek

Bericht door Bart V »

Of omgekeerd, in sommige grote zones ken je nu al je planning voor het jaar 2018. In andere kleine zones wisselt de planning soms tot enkele dagen vooraf omdat men minder operationele leden heeft en een zieke of andere omstandigheden sneller doorwegen op de planning.
PZ Gent
LGE
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2017, 14:09

Re: Politie + hobby muziek

Bericht door LGE »

Thanks voor de snelle reacties!
Zijn er mensen die nog een actief hobbyleven hebben naast hun job bij de politie?
BUTTON_POST_REPLY