Samenscholingsverbod

Heb je een vraag die je nergens anders kwijt kunt, dan kun je die hier stellen. Let er op: er zal streng gemodereerd worden om flames te voorkomen.
Forumregels
Afbeelding

- In dit forum kunnen vragen gesteld worden aangaande het politiegebeuren
- We willen iedereen er op wijzen dat je de antwoorden moet aftoetsen aan diegene die ze beantwoord heeft. Bij iedereen kun je onder de forumnaam zien of het iemand van de politie is, een aspirant of een gewone forumbezoeker. Wees u ervan bewust dat sommigen antwoorden posten die gissingen, veronderstellingen of gewoonweg fout zijn.
- Het forumbeheer probeert te filteren, maar dat is niet altijd eenvoudig.

Wie een vraag heeft gesteld, kan daar op antwoorden, zonder onze tussenkomst. Omdat sommigen door het bos de bomen niet meer zagen, werd beslist dat voor de rest enkel nog gebruikers met minstens de status 'aspirant' kunnen antwoorden op de vragen. Wil je nu echt iets kwijt en kun je dit niet wegens je status, gebruik dan het 'uitroepteken' bij de posting. Dan stuur je een bericht naar het forumbeheer en kunnen we het bericht er bij plaatsen als dit echt wereldschokkend zou blijken :-D Dit moet de uitzondering zijn.

Nog een belangrijk punt voor onze gebruikers: geef enkel een antwoord op een vraag wanneer je het antwoord WEET. Aan gissingen en veronderstellingen heeft niemand iets.
Wanneer we merken dat er antwoorden worden geplaatst bij een vraag die niks meebrengen aan de oplossing van die vraag, worden die verwijderd en kan de poster een waarschuwing oplopen.
BUTTON_POST_REPLY
Mitchell013
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2017, 00:59

Samenscholingsverbod

Bericht door Mitchell013 »

Ik ben vandaag naar Doel geweest om eens een kijkje te gaan nemen met mijn vriendin, schoonzus en haar vriend. Bij aankomst de voorwaarden bij de ingang gelezen om die dus ook te kunnen handhaven.

Nu worden we staande gehouden door de Politie die ons verteld dat er een samenscholingsverbod geld en we dus een boette krijgen.

Dit samenscholingsverbod staat nergens aangegeven bij de ingang en of omgeving dan konden we dit ook niet weten.

Wat zijn onze rechten nu?

Alvast bedankt
VegasBaby
__________________________
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2016, 20:16

Re: Samenscholingsverbod

Bericht door VegasBaby »

Vreemd, ik ben daar ongeveer een maand terug zelf ook nog geweest met m'n vriend en zijn broer om foto's te trekken en er liepen verschillende groepjes rond (veel communicantjes die ook plaatjes kwamen maken) en we hebben toen geen politie gezien... wel buurtwachters om te voorkomen dat je de huizen zou betreden.

Ik vind wel het volgende artikel terug op HLN http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-beve ... -a3147987/, was je daar tussen 21u en 9u 's morgens toevallig?
aspirant-inspecteur @ Campus Vesta sedert 02/10/2017
Gebruikers-avatar
vdv
Politie
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2011, 20:49

Re: Samenscholingsverbod

Bericht door vdv »

Je hebt recht op
een menswaardige behandeling
Rechtspleging in uw taal
Bijstand van een advocaat tijdens het verhoor en tijdens de rechtpleging.
En nog veel meer... juridisch advies krijg je beter van een advocaat dan online te vragen, je weet nooit of die antwoorden correct zijn.
Dit bericht bevat mijn persoonlijke mening opgesteld in persoonlijke naam en geldt niet als officieel standpunt van de Belgische politie.
Mitchell013
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2017, 00:59

Re: Samenscholingsverbod

Bericht door Mitchell013 »

Ik was er om 23:00 maar hoe moet ik de "wet" weten als er niets aangegeven staat anders had ik het ook niet betreden. Vind dit best krom, heb ook aangegeven dat ik voor fotos kwam en een kleine documentaire over hoe het daar is in het donker
Mitchell013
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2017, 00:59

Re: Samenscholingsverbod

Bericht door Mitchell013 »

Is er een kans dat dit word ingetrokken en hoeveel zou het anders ongeveer zijn
BUTTON_POST_REPLY