Uitstel Opleiding

Heb je een vraag die je nergens anders kwijt kunt, dan kun je die hier stellen. Let er op: er zal streng gemodereerd worden om flames te voorkomen.
Forumregels
Afbeelding

- In dit forum kunnen vragen gesteld worden aangaande het politiegebeuren
- We willen iedereen er op wijzen dat je de antwoorden moet aftoetsen aan diegene die ze beantwoord heeft. Bij iedereen kun je onder de forumnaam zien of het iemand van de politie is, een aspirant of een gewone forumbezoeker. Wees u ervan bewust dat sommigen antwoorden posten die gissingen, veronderstellingen of gewoonweg fout zijn.
- Het forumbeheer probeert te filteren, maar dat is niet altijd eenvoudig.

Wie een vraag heeft gesteld, kan daar op antwoorden, zonder onze tussenkomst. Omdat sommigen door het bos de bomen niet meer zagen, werd beslist dat voor de rest enkel nog gebruikers met minstens de status 'aspirant' kunnen antwoorden op de vragen. Wil je nu echt iets kwijt en kun je dit niet wegens je status, gebruik dan het 'uitroepteken' bij de posting. Dan stuur je een bericht naar het forumbeheer en kunnen we het bericht er bij plaatsen als dit echt wereldschokkend zou blijken :-D Dit moet de uitzondering zijn.

Nog een belangrijk punt voor onze gebruikers: geef enkel een antwoord op een vraag wanneer je het antwoord WEET. Aan gissingen en veronderstellingen heeft niemand iets.
Wanneer we merken dat er antwoorden worden geplaatst bij een vraag die niks meebrengen aan de oplossing van die vraag, worden die verwijderd en kan de poster een waarschuwing oplopen.
BUTTON_POST_REPLY
Kaynak
Aspirant
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2016, 11:40

Uitstel Opleiding

Bericht door Kaynak »

Hallo,

Ik heb deelgenomen aan de campagne van de lokale politie Antwerpen "Wij hebben jou nodig". Sinds eind oktober nam ik deel aan de selectieproeven. Vorige maand heb ik de laatste proef, het medisch onderzoek moeten afleggen. Deze was ik geslaagd wat dus wilt zeggen dat ik geslaagd ben in alle proeven (alsook deliberatiecommissie). Omdat ik nog maar juist 18 ben geworden ga ik uiteraard nog naar school. In het beste geval zou ik in oktober moeten starten in Campus Vesta. Zoals iedereen weet moet je je diploma behalen + rijbewijs om aan de opleiding te kunnen starten. Mijn diploma behalen zie ik zeker lukken aangezien mijn punten goed zijn tot nu. Maar het rijbewijs heb ik nog niet (alleen voorlopig rijbewijs B). Begin deze maand heb ik mijn eerste kans gewaagd. Helaas was ik er niet door, omwille van stomme fouten. Ik heb al een tweede afspraak gemaakt voor 11/07/2017. Uiteraard zal ik beter voorbereid zijn maar de kans dat ik er niet door kan zijn is er ook. Dan zal ik ook lessen moeten volgen. Het is ook druk de laatste tijd om een afspraak te maken zowel bij een rijschool als een examencentrum. Mijn vraag is, stel dat het toch moest gebeuren dat ik mijn rijbewijs tegen oktober nog niet heb kunnen behalen, is het dan gedaan voor mij ? Dit zou echt een ramp zijn :snif:. Ik weet dat dit een stomme vraag lijkt maar zover ik weet is het attest 2 jaar geldig en ik weet niet of het niet hebben van een rijbewijs een geldige reden is om uitstel te krijgen. Ik heb hier al wat naar gezocht maar vond niets.

Alvast bedankt !
Fysieke & Cognitieve [INP]: Geslaagd! (afgelegd op 26/10/2016)
Persoonlijkheidsproef [INP]: Geslaagd! ( (afgelegd op 30/11/2016)
selectiecommissie [INP]: Geslaagd! (afgelegd op 30/01/2017)
Medische proef [INP]: Geslaagd! (afgelegd op 08/03/2017)
Start opleiding Campus Vesta - 02/10/2017
Jens
Moderator
BerichtenCOLON 636
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010, 12:57

Re: Uitstel Opleiding

Bericht door Jens »

Toen ik op Opac zat, intussen Paulo, was er iemand in een gelijkaardige situatie. Men heeft haar enkel de verplichting opgelegd om het rijbewijs B zo snel mogelijk te halen tijdens de basisopleiding, zodat je tijdens je stagen - zo nodig - toch met een dienstvoertuig kan rijden. Ik neem aan dat Vesta ook zo zal werken.
Inspecteur van politie
Kaynak
Aspirant
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2016, 11:40

Re: Uitstel Opleiding

Bericht door Kaynak »

Ik hoop dan inderdaad dat ik deze kans dan ook zou krijgen. Maar laten we gewoon hopen dat het zover niet zal komen :-) .

Bedankt alleszins !
Fysieke & Cognitieve [INP]: Geslaagd! (afgelegd op 26/10/2016)
Persoonlijkheidsproef [INP]: Geslaagd! ( (afgelegd op 30/11/2016)
selectiecommissie [INP]: Geslaagd! (afgelegd op 30/01/2017)
Medische proef [INP]: Geslaagd! (afgelegd op 08/03/2017)
Start opleiding Campus Vesta - 02/10/2017
BUTTON_POST_REPLY