uitnodiging voor medische keuring maar nog geen uitslag selectiecommissie gekregen

Heb je een vraag die je nergens anders kwijt kunt, dan kun je die hier stellen. Let er op: er zal streng gemodereerd worden om flames te voorkomen.
Forumregels
Afbeelding

- In dit forum kunnen vragen gesteld worden aangaande het politiegebeuren
- We willen iedereen er op wijzen dat je de antwoorden moet aftoetsen aan diegene die ze beantwoord heeft. Bij iedereen kun je onder de forumnaam zien of het iemand van de politie is, een aspirant of een gewone forumbezoeker. Wees u ervan bewust dat sommigen antwoorden posten die gissingen, veronderstellingen of gewoonweg fout zijn.
- Het forumbeheer probeert te filteren, maar dat is niet altijd eenvoudig.

Wie een vraag heeft gesteld, kan daar op antwoorden, zonder onze tussenkomst. Omdat sommigen door het bos de bomen niet meer zagen, werd beslist dat voor de rest enkel nog gebruikers met minstens de status 'aspirant' kunnen antwoorden op de vragen. Wil je nu echt iets kwijt en kun je dit niet wegens je status, gebruik dan het 'uitroepteken' bij de posting. Dan stuur je een bericht naar het forumbeheer en kunnen we het bericht er bij plaatsen als dit echt wereldschokkend zou blijken :-D Dit moet de uitzondering zijn.

Nog een belangrijk punt voor onze gebruikers: geef enkel een antwoord op een vraag wanneer je het antwoord WEET. Aan gissingen en veronderstellingen heeft niemand iets.
Wanneer we merken dat er antwoorden worden geplaatst bij een vraag die niks meebrengen aan de oplossing van die vraag, worden die verwijderd en kan de poster een waarschuwing oplopen.
BUTTON_POST_REPLY
Elske
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2016, 13:00

uitnodiging voor medische keuring maar nog geen uitslag selectiecommissie gekregen

Bericht door Elske »

Ik ontving vandaag een uitnodiging voor de medische keuring, maar heb nog geen attest van slagen voor de selectiecommissie ontvangen. Kan ik er dan van uitgaan dat ik geslaagd ben voor de commissie?
Abdel85
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2016, 15:47

Re: uitnodiging voor medische keuring maar nog geen uitslag selectiecommissie gekregen

Bericht door Abdel85 »

Klopt. Je mag enkel naar de medische keuring na slagen voor de commissie. Proficiat
Elske
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2016, 13:00

Re: uitnodiging voor medische keuring maar nog geen uitslag selectiecommissie gekregen

Bericht door Elske »

Zalig! Nu gaat het ineens snel, 16 september selectiecommissie, vrijdag 7 oktober al medisch onderzoek! Dank je wel voor je antwoord, Abdel85.
Abdel85
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2016, 15:47

Re: uitnodiging voor medische keuring maar nog geen uitslag selectiecommissie gekregen

Bericht door Abdel85 »

Hopelijk krijg je na je medische snel respons om te starten aan de opleiding. Bij mij heeft het twee maanden geduurd :)
_DEN_BRENT_
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 12 Sep 2016, 11:26

Re: uitnodiging voor medische keuring maar nog geen uitslag selectiecommissie gekregen

Bericht door _DEN_BRENT_ »

Elske schreefCOLONZalig! Nu gaat het ineens snel, 16 september selectiecommissie, vrijdag 7 oktober al medisch onderzoek! Dank je wel voor je antwoord, Abdel85.
Bij mij net hetzelfde! Al een proficiat gewenst en tot vrijdag! :-D
Start opleiding: 01/12/2016 Campus Vesta Promotie 5
Vermeulen M
__________________________
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2011, 18:06

Re: uitnodiging voor medische keuring maar nog geen uitslag selectiecommissie gekregen

Bericht door Vermeulen M »

Ik ben 26 september naar de commissie moeten komen. Hopelijk mag ik vrijdag ook naar de medische keuring :) wish me luck!
Attest van slagen: 30/11/2016

Pivo: 01/06/2017

PZ Mechelen-Willebroek
Elske
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2016, 13:00

Re: uitnodiging voor medische keuring maar nog geen uitslag selectiecommissie gekregen

Bericht door Elske »

Met _DEN_BRENT_ op medisch onderzoek, met 2 alvast gezelliger dan alleen! Tot vrijdag, dat de werkweek snel moge passeren!
En Vermeulen M: good luck to you! Ik hoop dat je ook snel een dikke envelop in je bus mag vinden :)
serged
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2016, 14:10

Re: uitnodiging voor medische keuring maar nog geen uitslag selectiecommissie gekregen

Bericht door serged »

Elske schreefCOLONIk ontving vandaag een uitnodiging voor de medische keuring, maar heb nog geen attest van slagen voor de selectiecommissie ontvangen. Kan ik er dan van uitgaan dat ik geslaagd ben voor de commissie?
Hallo Elske, ik zit in dezelfde situatie.
Ik heb ook begin oktober de selectiecommissie gedaan en heb vandaag een uitnodiging ontvangen voor de medische, maar nog geen uitslag van de commissie ontvangen.
Ben ik dan zeker dan ik geslaagd ben of volgt de brief met de uitslag nog?

Heb jij uiteindelijk nog een brief met de uitslag van de commissie gekregen?
En duurde het lang vooraleer je de uitslag kreeg van de medische?

Grts!
Elske
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2016, 13:00

Re: uitnodiging voor medische keuring maar nog geen uitslag selectiecommissie gekregen

Bericht door Elske »

Hallo Serged, ik heb helaas nog steeds geen uitslag van de selectiecommissie ontvangen. Ook van de medische geschiktheidsproef nog geen resultaat.
Laat je me even iets weten als jij resultaten ontvangt?

Groetjes!
serged
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2016, 14:10

Re: uitnodiging voor medische keuring maar nog geen uitslag selectiecommissie gekregen

Bericht door serged »

Elske schreefCOLONHallo Serged, ik heb helaas nog steeds geen uitslag van de selectiecommissie ontvangen. Ook van de medische geschiktheidsproef nog geen resultaat.
Laat je me even iets weten als jij resultaten ontvangt?

Groetjes!
Ja, normaal gezien is het toch dat je voor een proef moet slagen vooraleer je de volgende mag doen?
Ik ben aan het twijfelen om volgende week eens naar mijn correspondent te bellen om te vragen of ik er van uit mag gaan dat ik geslaagd ben, aangezien ik naar de medische mag.
Heb jij nog geen contact opgenomen of het gevraagd op de medische proef ofzo of je erdoor bent?

Hopelijk weet je snel ook iets meer en ik zal het je laten weten als ik iets meer weet.

Groetjes, Serge! :)
saralaureyssens
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2016, 19:04

uitnodiging eerste proef

Bericht door saralaureyssens »

hey allemaal

heb eens een vraagje, hoelang heeft het bij jullie ongeveer geduurd voor dat jullie een brief kregen met een uitnodiging voor de eerste proef ? dus van het opsturen van jullie kandidaatstelling tot eerste uitnodiging ?
_DEN_BRENT_
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 12 Sep 2016, 11:26

Re: uitnodiging eerste proef

Bericht door _DEN_BRENT_ »

saralaureyssens schreefCOLONhey allemaal

heb eens een vraagje, hoelang heeft het bij jullie ongeveer geduurd voor dat jullie een brief kregen met een uitnodiging voor de eerste proef ? dus van het opsturen van jullie kandidaatstelling tot eerste uitnodiging ?
Bij mij toch een 2-3 maanden als ik het me goed kan herinneren.
Start opleiding: 01/12/2016 Campus Vesta Promotie 5
Alex29
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2016, 12:43

Re: uitnodiging voor medische keuring maar nog geen uitslag selectiecommissie gekregen

Bericht door Alex29 »

Hey vraagje! Ik heb op 10/11 mijn commissiegesprek gedaan in Brussel. Een vriendin van mij deed het op 08/11 en kreeg op 11/11 een mail. Vandaag is het 17/11 en ik heb nog niks gehoord. Ik weet dat ik waarschijnlijk een beetje te snel hiermee afkom maar is er een gemiddelde termijn om te wachten op de uitslag?
Alvast bedankt!
Vermeulen M
__________________________
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2011, 18:06

Re: uitnodiging voor medische keuring maar nog geen uitslag selectiecommissie gekregen

Bericht door Vermeulen M »

Alex29 schreefCOLONHey vraagje! Ik heb op 10/11 mijn commissiegesprek gedaan in Brussel. Een vriendin van mij deed het op 08/11 en kreeg op 11/11 een mail. Vandaag is het 17/11 en ik heb nog niks gehoord. Ik weet dat ik waarschijnlijk een beetje te snel hiermee afkom maar is er een gemiddelde termijn om te wachten op de uitslag?
Alvast bedankt!
Kan 2 tot 3 weken duren. Ik heb mijn commissie 26 september gedaan en uitslag gekregen via mail op 17 oktober
Attest van slagen: 30/11/2016

Pivo: 01/06/2017

PZ Mechelen-Willebroek
Spindle
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2013, 21:22

Re: uitnodiging voor medische keuring maar nog geen uitslag selectiecommissie gekregen

Bericht door Spindle »

Zit met hetzelfde 'probleem'. Einde maart mijn commissiegesprek gedaan en een kleine 2 weken terug uitgenodigd geweest voor de medische proef. Ze kunnen nog steeds niet zeggen of dat ik geslaagd ben voor het gesprek, ze zeggen steeds dat het onder 'voorbehoud' is...
BUTTON_POST_REPLY