Selectieproeven 2016-2017

Heb je een vraag die je nergens anders kwijt kunt, dan kun je die hier stellen. Let er op: er zal streng gemodereerd worden om flames te voorkomen.
Forumregels
Afbeelding

- In dit forum kunnen vragen gesteld worden aangaande het politiegebeuren
- We willen iedereen er op wijzen dat je de antwoorden moet aftoetsen aan diegene die ze beantwoord heeft. Bij iedereen kun je onder de forumnaam zien of het iemand van de politie is, een aspirant of een gewone forumbezoeker. Wees u ervan bewust dat sommigen antwoorden posten die gissingen, veronderstellingen of gewoonweg fout zijn.
- Het forumbeheer probeert te filteren, maar dat is niet altijd eenvoudig.

Wie een vraag heeft gesteld, kan daar op antwoorden, zonder onze tussenkomst. Omdat sommigen door het bos de bomen niet meer zagen, werd beslist dat voor de rest enkel nog gebruikers met minstens de status 'aspirant' kunnen antwoorden op de vragen. Wil je nu echt iets kwijt en kun je dit niet wegens je status, gebruik dan het 'uitroepteken' bij de posting. Dan stuur je een bericht naar het forumbeheer en kunnen we het bericht er bij plaatsen als dit echt wereldschokkend zou blijken :-D Dit moet de uitzondering zijn.

Nog een belangrijk punt voor onze gebruikers: geef enkel een antwoord op een vraag wanneer je het antwoord WEET. Aan gissingen en veronderstellingen heeft niemand iets.
Wanneer we merken dat er antwoorden worden geplaatst bij een vraag die niks meebrengen aan de oplossing van die vraag, worden die verwijderd en kan de poster een waarschuwing oplopen.
mieke436
__________________________
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 16 Sep 2016, 18:58

Re: Selectieproeven 2016-2017

Bericht door mieke436 »

@RobinH
Ja ik ben op 5 oktober moeten gaan voor functioneel parcour en ben geslaagd. Nu nog wachten op mijn brief met de uitslag voor mijn cognitieve testen. Ben wel benieuwd!
Succes!!!! :)
Queenie
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 16:42

Re: Selectieproeven 2016-2017

Bericht door Queenie »

Ik doe morgen 18/10/2016 mijn persoonlijkheidsproeven in Brussel. Zijn er nog kandidaten die naar daar gaan?
Gr
Jeffreydw
__________________________
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2017, 12:30

Re: Selectieproeven 2016-2017

Bericht door Jeffreydw »

Hallo iedereen. Na jaren vol twijfels wil ik me toch wagen aan de selectieproeven. Kan iemand mij wat meer info of tips geven wat ik moet doen om hieraan deel te nemen of hoe ik mij daarop het best voorbereid?
Alle tips en info zijn welkom.grtn
Febevdkx
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 12 Sep 2017, 16:34

Proeven, psycholoog

Bericht door Febevdkx »

Hallo iedereen,
Ik ben mij momenteel aan het voorbereiden op de testen spanneeendd. Maar welke soort vragen stelt de psycholoog? iemand voorbeelden?
Dankjewelll :-D
VegasBaby
__________________________
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2016, 20:16

Re: Proeven, psycholoog

Bericht door VegasBaby »

Febevdkx schreefCOLONHallo iedereen,
Ik ben mij momenteel aan het voorbereiden op de testen spanneeendd. Maar welke soort vragen stelt de psycholoog? iemand voorbeelden?
Dankjewelll :-D
Bij mij stelde ze vragen over de groepsproef die voor het gesprek had plaatsgevonden. Zo vroeg ze welke van mijn medekandidaten ik na die dag bijvoorbeeld liever niet terug wou tegenkomen en waarom, en wie dan weer wel en waarom. Ik kreeg eigenlijk over het algemeen veel "waarom" vragen.. soms leek het alsof ik een dialoog met een 5-jarige aan het houden was :lol:

En de klassieke vragen zoals "Wat zijn je sterke punten? Wat je zwakke? Welke emoties ben je niet goed de baas? Wat voor zaken kunnen je breken?"
aspirant-inspecteur @ Campus Vesta sedert 02/10/2017
BUTTON_POST_REPLY