Selectie beveiligingsagent

Heb je een vraag die je nergens anders kwijt kunt, dan kun je die hier stellen. Let er op: er zal streng gemodereerd worden om flames te voorkomen.
Forumregels
Afbeelding

- In dit forum kunnen vragen gesteld worden aangaande het politiegebeuren
- We willen iedereen er op wijzen dat je de antwoorden moet aftoetsen aan diegene die ze beantwoord heeft. Bij iedereen kun je onder de forumnaam zien of het iemand van de politie is, een aspirant of een gewone forumbezoeker. Wees u ervan bewust dat sommigen antwoorden posten die gissingen, veronderstellingen of gewoonweg fout zijn.
- Het forumbeheer probeert te filteren, maar dat is niet altijd eenvoudig.

Wie een vraag heeft gesteld, kan daar op antwoorden, zonder onze tussenkomst. Omdat sommigen door het bos de bomen niet meer zagen, werd beslist dat voor de rest enkel nog gebruikers met minstens de status 'aspirant' kunnen antwoorden op de vragen. Wil je nu echt iets kwijt en kun je dit niet wegens je status, gebruik dan het 'uitroepteken' bij de posting. Dan stuur je een bericht naar het forumbeheer en kunnen we het bericht er bij plaatsen als dit echt wereldschokkend zou blijken :-D Dit moet de uitzondering zijn.

Nog een belangrijk punt voor onze gebruikers: geef enkel een antwoord op een vraag wanneer je het antwoord WEET. Aan gissingen en veronderstellingen heeft niemand iets.
Wanneer we merken dat er antwoorden worden geplaatst bij een vraag die niks meebrengen aan de oplossing van die vraag, worden die verwijderd en kan de poster een waarschuwing oplopen.
BUTTON_POST_REPLY
ArthurB95
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 01 Jan 2020, 00:54

Selectie beveiligingsagent

Bericht door ArthurB95 »

Beste,

Ik zou graag mij willen inschrijven voor de proeven als beveiligingsagent bij de politie, helaas heb ik 2 keer in het verleden met mijn huidige vriendin iets meegemaakt.

1e feit was dat ik ‘agressief’ was zonder slagen of verwondingen in het openbaar tegen haar, andere mensen hadden de politie gebeld en wij werden beide verhoord, voor de rest gebeurde er niks.

2e feit, wij hadden ruzie waardoor ik even mijn vriendin ‘stalkte’ bij haar op kot, zij had de politie gebeld, ik moest op verhoor. Uiteindelijk had zij wel spijt voor de aangifte die zij had gedaan, helaas te laat.

Voor de rest heb ik niks meer gehoord van deze 2 feiten.

Ook ben ik voor de rest nooit in aanmerking gekomen met de politie.

Mijn vraag was, ondanks deze 2 ‘minpuntjes’ zou ik überhaupt nog ooit in aanmerking komen bij de politie? Of is dit een dikke streep en mag ik het vergeten?

Mijn vraag valt misschien op een rare timing binnen, maar ik wil het nieuwe jaar met nieuwe ambities en dromen starten.

Alvast bedankt!
Gesmoyer
__________________________
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2019, 07:42

Re: Selectie beveiligingsagent

Bericht door Gesmoyer »

Als u dan ergens dit jaar naar de persoonlijkheidsproef moet gaan, of voor de commissie moet verschijnen raad ik u aan om er gewoon eerlijk over te zijn, leg de situatie uit (als ze er om vragen) en probeer het niet te minimaliseren.

Mvg en veel succes alleszins al, laat zeker iets weten.
BUTTON_POST_REPLY