Traceren Playstation na diefstal met braak

Graag open discussies. Argumenteren mag, hit-en-run-technieken niet!
Elke aanval op de politie zal resulteren in een waarschuwing.
Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
DebianFox
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 10 Okt 2018, 14:08

Traceren Playstation na diefstal met braak

Bericht door DebianFox »

Hallo allemaal,

Ik ben recent het slachtoffer geworden van een inbraak. Daarbij werd er tal van elektronica ontvreemd zoals mijn Playstation, laptop en tablet. Verder werden ook schoenen en parfum gestolen.
Dezelfde dag vond er een inbraak plaats op 2 km van mijn appartement. Het ging hier om een gelijkaardige manier van inbraak en type buit, hoogstwaarschijnlijk dezelfde dader.

Zoals vermeld werd mijn Playstation gestolen en opvallend genoeg blijkt deze meteen na de diefstal online te zijn geweest. Ik kreeg nl. in mijn mailbox een bericht dat het gratis pakket "youtube" aangeschaft werd.

Ik maakte onmiddellijk dit mailtje over aan de politie van mijn gemeente. Ik heb reeds gebeld met Sony - de fabrikant - en ook zij bevestigen dat er op de Playstation "youtube" gedownload is na de diefstal. Onmiddellijk voegden ze hieraan toe dat een tracering mogelijk moet zijn, jammer genoeg heb ik geen bevoegdheid om hiertoe opdracht te geven.

Uiteraard heb ik reeds opdracht gegeven aan de politie om deze tracering uit te voeren. Ik heb te horen gekregen dat ze hiermee bezig zijn en het onderzoek lopende is. Alleen heb ik hiervan nog niets genomen, terwijl het toch al geleden is van vrijdag 5 oktober.

Heeft iemand een idee hoelang dit kan duren? De tracering van mijn playstation leidt tot meerdere ontvreemde multimedia toestellen ...

Weet iemand wat de slaagkans ook is van deze tracering?
BUTTON_POST_REPLY