Vandalen duwen auto van metrotrap en steken kerstboom in brand in Anderlecht

Graag open discussies. Argumenteren mag, hit-en-run-technieken niet!
Elke aanval op de politie zal resulteren in een waarschuwing.
Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
L0k1-
Aspirant
BerichtenCOLON 473
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2010, 21:07

Vandalen duwen auto van metrotrap en steken kerstboom in brand in Anderlecht

Bericht door L0k1- »

Het metrostation Clemenceau in Anderlecht was donderdagavond kort na 20.00 uur gesloten nadat een groep jonge kerels een kleine wagen het station hadden binnengeduwd. De wagen donderde vervolgens van de trappen. Bij het incident vielen geen gewonden, maar het metroverkeer op de lijnen 2 en 6 werd wel onderbroken tussen de stations Hallepoort en Ossegem. Rond 20.45 hernam het verkeer op dat stuk, maar het metrostation Clemenceau bleef de rest van de avond gesloten, aldus nog de MIVB.

Een tweede filmpje toont dan weer hoe jongeren even verderop op het Raadsplein met vuurwerk opzettelijk een kerstboom in vlammen laten opgaan.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... echt.dhtml

Is nog maar een fractie van wat er de voorbije nacht is gebeurd, hebben ons echt goed beziggehouden/geamuseerd :)
Bart V
Politie
BerichtenCOLON 233
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2010, 16:26

Re: Vandalen duwen auto van metrotrap en steken kerstboom in brand in Anderlecht

Bericht door Bart V »

Vorig jaar heb ik me voorgenomen nooit nog te werken op 31/12 en 01/01. Ik hoop dat voornemen voor de rest van mijn loopbaan waar te maken.
PZ Gent
Gebruikers-avatar
vdv
Politie
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2011, 20:49

Re: Vandalen duwen auto van metrotrap en steken kerstboom in brand in Anderlecht

Bericht door vdv »

Dat was mijn voornemen reeds 23 jaar geleden. Dankzij de vrijwilligers is dat tot nu toe gelukt, waarvoor dank.
Dit bericht bevat mijn persoonlijke mening opgesteld in persoonlijke naam en geldt niet als officieel standpunt van de Belgische politie.
BUTTON_POST_REPLY