Politieschool levert geen integere inspecteurs af

Graag open discussies. Argumenteren mag, hit-en-run-technieken niet!
Elke aanval op de politie zal resulteren in een waarschuwing.
Forumregels
Afbeelding
L0k1-
Aspirant
BerichtenCOLON 473
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2010, 21:07

Re: Politieschool levert geen integere inspecteurs af

Bericht door L0k1- »

Deontologie hangt toch ook veel af van de lesgever...

Wij hadden een lesgever deontologie, maar neutraal was hij allesbehalve. In al zijn voorbeelden was het altijd de blanke inspecteur/politieagent/gendarme die fout bezig was. Durfde je nog maar insinueren dat het misschien aan "die andere doelgroep" in het voorbeeld kon liggen, dan keek hij al vies en gaf hij een sneer die praktisch neerkwam op racist...

Nuja als je de verhalen hoorde over hem, hoe hij zich in betogingen ging "vermommen" om dan de reactie van de politie te gaan gadeslaan, zegt ook al meer dan genoeg :roll:
Dimitri
Politie
BerichtenCOLON 848
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 17:52

Re: Politieschool levert geen integere inspecteurs af

Bericht door Dimitri »

En zelfs al heb je een goeie lesgever die goeie voorbeelden geeft, als je al van nature niet integer bent, hoe moeilijk is het dan om tijdens de les om te zeggen: Ja meneer de docent, ik mag niks aanvaarden als iemand me iets aanbiedt. En nee meneer de docent, ik zal niet gaan pintelieren tijdens de dienst. En inderdaad, het is misschien een ambetante marginaal, maar ik zal hem altijd met veel liefde behandelen.

Iemand zijn karakter verander je ten gronde gewoon niet als men al de volwassen leeftijd goed en wel bereikt heeft.
BUTTON_POST_REPLY