Hasselt - Evere met de trein ?

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Carmencita
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 23 Mrt 2015, 23:03

Hasselt - Evere met de trein ?

Bericht door Carmencita »

Hoi voor de mensen die al in GIP hun opleiding volgen en van Limburg komen , welk is het veiligste en beste traject van Hasselt naar Evere ?
Beatbouncer
Politie
BerichtenCOLON 100
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2012, 00:51

Re: Hasselt - Evere met de trein ?

Bericht door Beatbouncer »

Carmencita schreefCOLONHoi voor de mensen die al in GIP hun opleiding volgen en van Limburg komen , welk is het veiligste en beste traject van Hasselt naar Evere ?
Carmencita,

Ik heb mijn opleiding in de GIP gevolgd.
Het beste (tevens het gemakkelijkste) is om de rechtstreekse trein van Hasselt (via Sint-Truiden) naar Brussel-Centraal te nemen (vertrekuur: 5u30)

Vanuit Brussel-Centraal neem je de MIVB (lijn 63) en stap je af aan halte Eenboom (Duur = 20min zonder file).
Vanaf die halte is het nog zo'n 2 à 3 minuten stappen tot aan de GIP !
Je kan ook lijn 66 nemen, die stopt ook voor de school.
Die bussen rijden om de 5 à 10 minuten.

Moest je nog vragen hebben omtrent de school of iets dergelijks dan laat je maar iets weten.


Groeten en succes met de opleiding !

Glenn
DAH BRABANT
Liho
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2015, 15:23

Re: Hasselt - Evere met de trein ?

Bericht door Liho »

Beatbouncer schreefCOLON
Carmencita schreefCOLONHoi voor de mensen die al in GIP hun opleiding volgen en van Limburg komen , welk is het veiligste en beste traject van Hasselt naar Evere ?
Carmencita,

Ik heb mijn opleiding in de GIP gevolgd.
Het beste (tevens het gemakkelijkste) is om de rechtstreekse trein van Hasselt (via Sint-Truiden) naar Brussel-Centraal te nemen (vertrekuur: 5u30)

Vanuit Brussel-Centraal neem je de MIVB (lijn 63) en stap je af aan halte Eenboom (Duur = 20min zonder file).
Vanaf die halte is het nog zo'n 2 à 3 minuten stappen tot aan de GIP !
Je kan ook lijn 66 nemen, die stopt ook voor de school.
Die bussen rijden om de 5 à 10 minuten.

Moest je nog vragen hebben omtrent de school of iets dergelijks dan laat je maar iets weten.


Groeten en succes met de opleiding !

Glenn
Enig idee of de trein verbinding Hasselt-Leuven
En vervolgens Leuven -Evere een betrouwbare verbinding is? We hebben 6 min om over te stappen
Vince83
__________________________
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2015, 11:11

Re: Hasselt - Evere met de trein ?

Bericht door Vince83 »

Liho schreefCOLON
Beatbouncer schreefCOLON
Carmencita schreefCOLONHoi voor de mensen die al in GIP hun opleiding volgen en van Limburg komen , welk is het veiligste en beste traject van Hasselt naar Evere ?
Carmencita,

Ik heb mijn opleiding in de GIP gevolgd.
Het beste (tevens het gemakkelijkste) is om de rechtstreekse trein van Hasselt (via Sint-Truiden) naar Brussel-Centraal te nemen (vertrekuur: 5u30)

Vanuit Brussel-Centraal neem je de MIVB (lijn 63) en stap je af aan halte Eenboom (Duur = 20min zonder file).
Vanaf die halte is het nog zo'n 2 à 3 minuten stappen tot aan de GIP !
Je kan ook lijn 66 nemen, die stopt ook voor de school.
Die bussen rijden om de 5 à 10 minuten.

Moest je nog vragen hebben omtrent de school of iets dergelijks dan laat je maar iets weten.


Groeten en succes met de opleiding !

Glenn
Enig idee of de trein verbinding Hasselt-Leuven
En vervolgens Leuven -Evere een betrouwbare verbinding is? We hebben 6 min om over te stappen
In principe wel en vanaf 13 december wordt de lijn ook versterkt omdat dan het GEN in voege gaat. Afstappen aan de halte Evere en dan is het nog zo'n 5 minuten te voet.
Carmencita
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 23 Mrt 2015, 23:03

Re: Hasselt - Evere met de trein ?

Bericht door Carmencita »

dank je wel allen voor de info en tips. Vrijdag gaan we het traject Hasselt - Brussel centraal - Evere testen en verkennen.
Beatbouncer
Politie
BerichtenCOLON 100
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2012, 00:51

Re: Hasselt - Evere met de trein ?

Bericht door Beatbouncer »

[/quote]

Enig idee of de trein verbinding Hasselt-Leuven
En vervolgens Leuven -Evere een betrouwbare verbinding is? We hebben 6 min om over te stappen[/quote]

In principe wel en vanaf 13 december wordt de lijn ook versterkt omdat dan het GEN in voege gaat. Afstappen aan de halte Evere en dan is het nog zo'n 5 minuten te voet.[/quote]

In principe... Ja, als de trein op tijd rijdt en geen vertraging oploopt... Anders zit je met de gebakken peren.
Beste verbinding is volgens mij de rechtstreekse van Hasselt naar Brussel-Centraal, maar dat is een persoonlijke mening natuurlijk !
DAH BRABANT
BUTTON_POST_REPLY