opleiding okt 2015

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
hanneman_15
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 12 Mei 2015, 21:47

opleiding okt 2015

Bericht door hanneman_15 »

Vandaag mijn brief ontvangen om op 1/10/2015 te starten aan de GIP.
We kunnen eindelijk kruisjes beginnen tekenen op de kalender :-D
Zal deze vakantie alvast Brussel een paar keer komen verkennen, kwestie van onze hoofdstad (en vooral het traject naar GIP) wat beter te leren kennen...
Ik ben benieuwd of er nog mensen uit regio Kortrijk komen en die starten op 1/10?

94 days to go :lol:
witte82
__________________________
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2015, 00:12

Re: opleiding okt 2015

Bericht door witte82 »

Nie uit Kortrijk maar wel 1/10 Gip.Ben ook al serieus aan het aftellen.
Vihannes
__________________________
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 19:54

Re: opleiding okt 2015

Bericht door Vihannes »

Heb ook mijn keuze gewijzigd van OPAC naar GIP omdat er nog plaats was, verwacht dus één van deze dagen ook mijn brief. Zelf kom ik uit Gent dus dit zal ook wel even op de trein zitten zijn en pendelen. Inderdaad aftellen kan beginnen elke dag op het werk wordt zwaarder en zwaarder:D!
VRS
Politie
BerichtenCOLON 993
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2009, 10:53

Re: opleiding okt 2015

Bericht door VRS »

Vihannes schreefCOLONHeb ook mijn keuze gewijzigd van OPAC naar GIP omdat er nog plaats was, verwacht dus één van deze dagen ook mijn brief. Zelf kom ik uit Gent dus dit zal ook wel even op de trein zitten zijn en pendelen. Inderdaad aftellen kan beginnen elke dag op het werk wordt zwaarder en zwaarder:D!
Wees gerust, tenzij je bij de haven van Gent woont, zou je ook lang erover gedaan hebben om dagelijks naar OPAC en terug te pendelen! :mrgreen: Wij doen er vaak 30-45 minuten over om van daar naar Gent-Centrum (stationsbuurt) te geraken)... Soms denk ik echt dat we minder of op z'n minst evenveel tijd zouden verdaan hebben moesten we met het openbaar vervoer naar Brussel moeten gependeld hebben. En de GIP zou naar verluidt wel een goede keuze zijn wat betreft meer praktijk. :wink:
Vihannes
__________________________
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 19:54

Re: opleiding okt 2015

Bericht door Vihannes »

Vandaag ook mijn brief in de bus gehad, op 1 oktober ben ik ook present in de GIP:)! We kunnen mss ook eens kijken voor een fb-groep?
hanneman_15
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 12 Mei 2015, 21:47

Re: opleiding okt 2015

Bericht door hanneman_15 »

Vihannes schreefCOLONVandaag ook mijn brief in de bus gehad, op 1 oktober ben ik ook present in de GIP:)! We kunnen mss ook eens kijken voor een fb-groep?

goed idee die facebook groep... Al denk ik, afgaande op het aantal mensen op dit forum die naar GIP gaan, dat t maar een klein groepje zal zijn... :-D
Vihannes
__________________________
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 19:54

Re: opleiding okt 2015

Bericht door Vihannes »

Zal vanavond een groep aanmaken! Inderdaad maar een magere opkomst voor het GIP...
witte82
__________________________
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2015, 00:12

Re: opleiding okt 2015

Bericht door witte82 »

Ach ja.Maakt niet uit hoe groot die groep is.Dan "ken" je toch al een paar mensen .
Vihannes
__________________________
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 19:54

Re: opleiding okt 2015

Bericht door Vihannes »

Mensen die in de groep willen stuur me een PM aangezien de groep voorlopig geheim is!
Gebruikers-avatar
bouchke
__________________________
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 25 Sep 2014, 09:55

Re: opleiding okt 2015

Bericht door bouchke »

hanneman_15 schreefCOLONVandaag mijn brief ontvangen om op 1/10/2015 te starten aan de GIP.
We kunnen eindelijk kruisjes beginnen tekenen op de kalender :-D
Zal deze vakantie alvast Brussel een paar keer komen verkennen, kwestie van onze hoofdstad (en vooral het traject naar GIP) wat beter te leren kennen...
Ik ben benieuwd of er nog mensen uit regio Kortrijk komen en die starten op 1/10?

94 days to go :lol:
ik zal met grote waarschijnlijkheid ook kunnen starten aan het gip in oktober, ik (uit ieper) en samen met een vriend ( uit Roeselare) zullen daar een appartement huren.

succes aan alle medeaspiranten :-D
AINP sinds 01/10/2015
1ste keer PROM 45NL GIP
2de keer PROM 117 PAULO
Vihannes
__________________________
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 19:54

Re: opleiding okt 2015

Bericht door Vihannes »

bouchke schreefCOLON
hanneman_15 schreefCOLONVandaag mijn brief ontvangen om op 1/10/2015 te starten aan de GIP.
We kunnen eindelijk kruisjes beginnen tekenen op de kalender :-D
Zal deze vakantie alvast Brussel een paar keer komen verkennen, kwestie van onze hoofdstad (en vooral het traject naar GIP) wat beter te leren kennen...
Ik ben benieuwd of er nog mensen uit regio Kortrijk komen en die starten op 1/10?

94 days to go :lol:
ik zal met grote waarschijnlijkheid ook kunnen starten aan het gip in oktober, ik (uit ieper) en samen met een vriend ( uit Roeselare) zullen daar een appartement huren.

succes aan alle medeaspiranten :-D
Allé goed om te horen natuurlijk, de groep wordt groter en groter!
Jhona
__________________________
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 27 Apr 2011, 14:42

Re: opleiding okt 2015

Bericht door Jhona »

Proficiat aan de nieuwe AINP's

Goeie keuze van school, veel praktijk, goeie discipline en als je in Brussel wilt gaan werken achteraf is dit de ideale voorbereiding :)

Veel succes allemaal en indien jullie vragen hebben, fire away!
INP PZ Brussel-West (Interventie)
Gebruikers-avatar
bouchke
__________________________
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 25 Sep 2014, 09:55

Re: opleiding okt 2015

Bericht door bouchke »

vandaag ook mijn definitieve school keuze kunnen in geven, dus nog 2 maandjes en het is zo ver. ik vond dat idee van een facebook groep wel een goed idee. wie kijkt er daar voor?
AINP sinds 01/10/2015
1ste keer PROM 45NL GIP
2de keer PROM 117 PAULO
Vihannes
__________________________
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 19:54

Re: opleiding okt 2015

Bericht door Vihannes »

Er is al een facebook groep, stuur me anders een pm met je mailadres dan nodig ik je even uit!
BUTTON_POST_REPLY