Slaapplaats via GIP?

Forumregels
Afbeelding
Neo
Politie
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:18

Re: Slaapplaats via GIP?

Bericht door Neo »

Nope, enkel het openbaar vervoer wordt voor jou betaald. De rest is op eigen kosten tenzij je moet de fiets komt, dan krijg je een fietsvergoeding.
Inspecteur Interventie
Gebruikers-avatar
huntingwabbits
Aspirant
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2010, 21:11

Re: Slaapplaats via GIP?

Bericht door huntingwabbits »

Misschien bedoelt hij dat je dat kan inbrengen in de belastingen, zelfs kleren. Ik heb eens hierover gëïnformeerd maar je moest daarvoor nogal veel kms doen waarvoor ik dus niet in aanmerking kwam. Mijn moto is verkocht...ik kom wel met de wagen.
Prom32 GIP
L0k1-
Aspirant
BerichtenCOLON 473
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2010, 21:07

Re: Slaapplaats via GIP?

Bericht door L0k1- »

Ok, op zich vind ik het vrij idioot dat men woon-werk verkeer alleen via openbaar vervoer compenseert :)
seeken
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 24 Jun 2010, 09:10

Re: Slaapplaats via GIP?

Bericht door seeken »

Dat is om het gebruik van de auto te ontraden...(must be something green,...supergreen :whoeha: )
Proef 1 INP: Cognitief vrijgesteld / sport: In afwachting van uitnodiging
Proef 2 INP: In afwachting van uitnodiging
Proef 3 INP: In afwachting van uitnodiging
Proef 4 INP: In afwachting van uitnodiging
L0k1-
Aspirant
BerichtenCOLON 473
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2010, 21:07

Re: Slaapplaats via GIP?

Bericht door L0k1- »

Als je in een ploegenstelsel werkt is het nochtans niet handig om puur op openbaar vervoer te rekenen. Plus blijf dat maar hypocriet vinden, je ziet hoe ze iedereen zitten te "dwingen" om groene wagens te kopen, maar dan zie je de politici met auto's afkomen die nog niet eens een C halen qua milieuvriendelijkheid wegens hun uitstoot :|

Nu als we allemaal groen rijden, dan vinden ze wel nieuwe taksen uit om ons geld af te pakken :P
Zulu11
Politie
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 19:08

Re: Slaapplaats via GIP?

Bericht door Zulu11 »

Tijdens het surfen ben ik hier op uitgekomen: http://www.polnet.be/forums/index.php?showtopic=4888.

Het is een topic dat een 2-tal jaar oud is. Misschien is dit nu ook nog mogelijk? In ieder geval toch het informeren waard, niet?
L0k1-
Aspirant
BerichtenCOLON 473
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2010, 21:07

Re: Slaapplaats via GIP?

Bericht door L0k1- »

Mja toen ik naar het GIP een mail stuurde zei men dat men zoiets niet ondersteunde. Nu vroeger zat het GIP wel ergens anders. Misschien is dat afgeschaft na de verhuis van locatie....
Zulu11
Politie
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 19:08

Re: Slaapplaats via GIP?

Bericht door Zulu11 »

L0k1- schreefCOLONMja toen ik naar het GIP een mail stuurde zei men dat men zoiets niet ondersteunde. Nu vroeger zat het GIP wel ergens anders. Misschien is dat afgeschaft na de verhuis van locatie....
Oei, dat is wel een spijtige zaak! Goh ja, misschien zijn er nog wel mensen uit Oost-Vlaanderen die voor het GIP gekozen hebben? We zullen mekaar de eerste dagen wel leren kennen en zo kan je misschien toch nog een carpool-partner vinden :wink:
L0k1-
Aspirant
BerichtenCOLON 473
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2010, 21:07

Re: Slaapplaats via GIP?

Bericht door L0k1- »

Zou inderdaad mooi meegenomen zijn. Nu heb ff op dat Franstalige forum zitten rond zoeken en vorig jaar in oktober heeft iemand er ook nog een kamer kunnen krijgen. En volgens die persoon werd dat via het ERIP/GIP geregeld. Dus oftewel is dat nu dit jaar afgeschaft, of de persoon die mijn mail beantwoordde wist het zelf niet.

Nu ga morgen dan toch nog eens rechtstreeks bellen en er opnieuw achter vragen, want als ik zie dat ze maar iets van 20 euro max in de maand moesten betalen voor hun kamer.... Dat is serieus mooi meegenomen :)
Zulu11
Politie
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 19:08

Re: Slaapplaats via GIP?

Bericht door Zulu11 »

L0k1- schreefCOLONZou inderdaad mooi meegenomen zijn. Nu heb ff op dat Franstalige forum zitten rond zoeken en vorig jaar in oktober heeft iemand er ook nog een kamer kunnen krijgen. En volgens die persoon werd dat via het ERIP/GIP geregeld. Dus oftewel is dat nu dit jaar afgeschaft, of de persoon die mijn mail beantwoordde wist het zelf niet.

Nu ga morgen dan toch nog eens rechtstreeks bellen en er opnieuw achter vragen, want als ik zie dat ze maar iets van 20 euro max in de maand moesten betalen voor hun kamer.... Dat is serieus mooi meegenomen :)
Laat hier zeker iets weten als je zelf meer weet eh? :mrgreen:
Tibo
Aspirant
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 19:17

Re: Slaapplaats via GIP?

Bericht door Tibo »

Heb dit gevraagd tijdens de opendeurdag aan een aspirant inspecteur. Die wist mij te vertellen dat dit niet meer mogelijk is. Kan natuurlijk wel zijn dat je in Etterbeek ergens een kamer kan krijgen maar dan zit je wel nog een eind van het gip vandaan.
Proef 1 AINP : Geslaagd
Proef 2 AINP : Geslaagd
Proef 3 AINP : Medisch en fysiek goedgekeurd
Proef 4 AINP : Geslaagd
GIP Brussel 2011
L0k1-
Aspirant
BerichtenCOLON 473
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2010, 21:07

Re: Slaapplaats via GIP?

Bericht door L0k1- »

Juist ff gebeld, dit is vanaf dit jaar niet meer mogelijk :snif:

Ze hebben een interne nota gekregen waarin stond dat dit is afgeschaft...

@hierboven, de kamers waren normaal gezien die van de kazerne te Etterbeek. Op zich is dat max een half uur met het openbaar vervoer naar het GIP. Nu ben aan het twijfelen of ik anders niet eens rechtstreeks zou bellen naar de kazerne van Etterbeek, misschien doen zij dat zelf nog, maar ondersteunt de school dit gewoon niet langer. Nu wel nog gewoon een telefoon nummer van die kazerne vinden :|
lynndb
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 10 Mrt 2011, 19:49

Re: Slaapplaats via GIP?

Bericht door lynndb »

L0k1- schreefCOLONJuist ff gebeld, dit is vanaf dit jaar niet meer mogelijk :snif:

Ze hebben een interne nota gekregen waarin stond dat dit is afgeschaft...

@hierboven, de kamers waren normaal gezien die van de kazerne te Etterbeek. Op zich is dat max een half uur met het openbaar vervoer naar het GIP. Nu ben aan het twijfelen of ik anders niet eens rechtstreeks zou bellen naar de kazerne van Etterbeek, misschien doen zij dat zelf nog, maar ondersteunt de school dit gewoon niet langer. Nu wel nog gewoon een telefoon nummer van die kazerne vinden :|
hey allemaal,
ik heb vandaag bericht gekregen dat 'k geslaagd ben voor al mijn proeven en nu moet 'k kiezen uit de verschillende politiescholen. Aangezien WPS en OPAC volzet zijn, moet 'k het wat verder gaan zoeken.
Omdat 'k zelf van Brugge ben is pendelen redelijk moeilijk, zeker omdat 'k per dag heel veel tijd verlies.
Een slaapplaats via GIP zou dus heel gemakkelijk zijn voor mij!

Is het mogelijk om rechtstreeks via de kazerne van Etterbeek een kamer te krijgen ?

Groetjes !
Start op 3/10/'11 @ OPAC
Neo
Politie
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:18

Re: Slaapplaats via GIP?

Bericht door Neo »

lynndb schreefCOLON
Is het mogelijk om rechtstreeks via de kazerne van Etterbeek een kamer te krijgen ?

Groetjes !
Neen, dit is niet meer mogelijk.
Tijdens mijn promotie hebben er die vraag ook gesteld, was dus niet mogelijk.
Enige dat je kan doen is een appartement of kot huren in het Brusselse.
Inspecteur Interventie
L0k1-
Aspirant
BerichtenCOLON 473
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2010, 21:07

Re: Slaapplaats via GIP?

Bericht door L0k1- »

Neo schreefCOLON
lynndb schreefCOLON
Is het mogelijk om rechtstreeks via de kazerne van Etterbeek een kamer te krijgen ?

Groetjes !
Neen, dit is niet meer mogelijk.
Tijdens mijn promotie hebben er die vraag ook gesteld, was dus niet mogelijk.
Enige dat je kan doen is een appartement of kot huren in het Brusselse.
Het is in beperkte mate mogelijk, je kan tijdens je jaar voor maximum 15 nachten een kamer reserveren op de kazerne van Etterbeek voor 6 euro/nacht. Is via de SSDGPI Horeca. Nu is alleen handig wellicht voor tijdens je stage of examens, wil je echt het hele jaar in Brussel wonen, dan rest er alleen de optie van Neo over :-)
BUTTON_POST_REPLY