Bereikbaarheid GIP

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Zulu11
Politie
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 19:08

Bereikbaarheid GIP

Bericht door Zulu11 »

Ik moet op donderdag 24 juni (in de namiddag) in het GIP zijn om voor de selectiecommissie te verschijnen. Wat raden jullie mij aan: met het openbaar vervoer of met de auto afkomen? Ik kom van Antwerpen dus het zou met de trein naar Mechelen zijn en daar overstappen richting Halle. Verbinding is dus wel dik oké maar...

Trein: kan altijd afgeschaft worden, veel vertraging, enz.
Auto: files - parkeerplek

M.a.w.: wat is aan te raden? :)
Gebruikers-avatar
topa
__________________________
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2010, 08:31

Re: Bereikbaarheid GIP

Bericht door topa »

Gregory schreefCOLONIk moet op donderdag 24 juni (in de namiddag) in het GIP zijn om voor de selectiecommissie te verschijnen. Wat raden jullie mij aan: met het openbaar vervoer of met de auto afkomen? Ik kom van Antwerpen dus het zou met de trein naar Mechelen zijn en daar overstappen richting Halle. Verbinding is dus wel dik oké maar...

Trein: kan altijd afgeschaft worden, veel vertraging, enz.
Auto: files - parkeerplek

M.a.w.: wat is aan te raden? :)

ik dacht dat het GIP over een eigen aantal parkeerplaatsen beschikt, anders moet je eens kijken op google maps ;-)
zo niet, is dit met de trein ook best te doen hoor, goed op tijd vertrekken is de boodschap.
Proef 1 AINP: 24.03.2010 - geslaagd
Proef 2 AINP: 19.04.2010 - geslaagd
Proef 3 AINP: 17.05.2010 - geslaagd
Proef 4 AINP: afgelegd op 12.08.2010 - in afwachting resultaat
antecedentenonderzoek: 24.06.2010 - geslaagd
Neo
Politie
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:18

Re: Bereikbaarheid GIP

Bericht door Neo »

Het GIP heeft een aantal parkings maar daar mag je niet binnen, enkel voor personeel.
Neem de trein naar Brussel Centraal en neem daar de bus lijn 63 en stap af aan de halte Eenboom of lijn 66 en stap af aan de halte Dunant.
Inspecteur Interventie
Putteke
Aspirant
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2010, 18:21

Re: Bereikbaarheid GIP

Bericht door Putteke »

Als je daar de opleiding volgt, ben je dan altijd zeker dat je een parkeerplaats hebt? Is daar een aparte parkeerplaats voor de studenten voorzien maw? Of moet je daar elke morgen zoeken achter een plaatsje.
mvnuffel
Aspirant
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 14:00

Re: Bereikbaarheid GIP

Bericht door mvnuffel »

Elke ochtend zoeken is de boodschap. :whoeha:
Er is geen aparte parking voor studenten voorzien.
Nu valt dit mee omdat we maar met 2 proms zitten, maar vanaf er proms gaan bijkomen wordt het wel iets moeilijker vermits in de middelbare school die naast het gip is gelegen dan ook terug open is.
AINP PROMOTIE 29 - GIP
Putteke
Aspirant
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2010, 18:21

Re: Bereikbaarheid GIP

Bericht door Putteke »

Het is al niet meer nodig, ik kan nog aan het pivo startten en daar is wel genoeg parkeerplaats voor iedereen. 8)

Toch bedankt om te reageren. :wink:
BUTTON_POST_REPLY