Opleiding GIP op 01/02/2010

Forumregels
Afbeelding
Neo
Politie
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:18

Re: Opleiding GIP op 01/02/2010

Bericht door Neo »

Straks kennen we iedereen :D
Inspecteur Interventie
jenn89
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2009, 15:48

Re: Opleiding GIP op 01/02/2010

Bericht door jenn89 »

Maar ik heb al paar keer gebeld, ondertusse kenne ze mij daar al wel hoor ;-)
zo erg is het al!!
Telkens ik bel is er wel iets anders.. Als ik bel is het altijd met hetzelfde antw! Das egt lastig zo wachten en ben al van vorig jaar januari begonnen met mijn proeven e =) geduld is een schone deugd zeggen ze dan... 8)
Neo
Politie
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:18

Re: Opleiding GIP op 01/02/2010

Bericht door Neo »

De opleiding is schriftelijke bevestigd. Gisteren mijn uitnodigingsbrief in de bus gehad.
Deze opleiding gaat dus door.

Alleen had ik graag info gehad van personen die daar nu reeds een opleiding aan het volgen zijn en met het openbaar vervoer naar daar gaan.
Ik wil gewoon weten hoe je makkelijk van het station (centraal station) naar daar gaat. Tram ? Bus ? Welke lijn en waar precies opstappen ?
Want Evere en het GIP liggen nu niet bepaald in een gunstig te bereiken omgeving als je met de trein gaat :eek:
Inspecteur Interventie
Peter
__________________________
BerichtenCOLON 1472
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2002, 20:32

Re: Opleiding GIP op 01/02/2010

Bericht door Peter »

Trein stop vlakbij dacht ik.

Q
Neo
Politie
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:18

Re: Opleiding GIP op 01/02/2010

Bericht door Neo »

Peter schreefCOLONTrein stop vlakbij dacht ik.

Q
Ja, dat weet ik, maar de trein in Evere rijd niet vanuit Leuven. Als ik met de trein van Tienen naar Evere wil, dan moet ik 3 keer overstappen en ben ik meer dan anderhalf uur onderweg. Daarom dat ik een directe naar Centraal wil nemen en daar met tram of bus, maar de vraag is welke.
Inspecteur Interventie
Peter
__________________________
BerichtenCOLON 1472
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2002, 20:32

Re: Opleiding GIP op 01/02/2010

Bericht door Peter »

MissyL
Aspirant
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2009, 13:42

Re: Opleiding GIP op 01/02/2010

Bericht door MissyL »

@ Neo :
Het is niet te bereiken via openbaar vervoer.
Dan moet je de trein en bus nemen , en nog wat stappen. Dan ben je veel te lang onderweg.

Ik ben ook van tienen , ik wou eerst ook met openbaar vervoer gaan... maar heb deze week een auto gekocht om met de auto te gaan.
We kunnen mss wel wat afspreken als je van tienen bent :)
AINP prom 29 nl - GIP
Neo
Politie
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:18

Re: Opleiding GIP op 01/02/2010

Bericht door Neo »

MissyL, ik heb je een mailtje gestuurd.
Inspecteur Interventie
erik1984
Politie
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 18:11

Re: Opleiding GIP op 01/02/2010

Bericht door erik1984 »

Hoi,

ik zit momenteel op deze school. Er zijn 3 grote manieren om er te geraken.
1 de Auto ( mijn persoonlijke keuze en fav :)) maar...parkeerplaats vinden is niet altijd evident... er wordt wel eens ingebroken in die buurt, je moet vroeg zijn of ver genoeg parkeren en wandelen...
2 treinstation Evere, vooral handig voor mensen komende van Mechelen, Dendermonde en zo...
3 Brussel centraal en dan den bus ( denk 63 en 66 ...check de site)

nu bij al deze mogelijkheden geld...op tijd vertrekken want in Brussel is het elke dag feest ( betogingen, file, werken, ...)
Oasis will come back... Definitely Maybe
baller
Politie
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2009, 13:32

Re: Opleiding GIP op 01/02/2010

Bericht door baller »

Neo schreefCOLON Ja, dat weet ik, maar de trein in Evere rijd niet vanuit Leuven. Als ik met de trein van Tienen naar Evere wil, dan moet ik 3 keer overstappen en ben ik meer dan anderhalf uur onderweg. Daarom dat ik een directe naar Centraal wil nemen en daar met tram of bus, maar de vraag is welke.
Heb het traject vanuit Leuven altijd met de trein gedaan. 's Morgens duurde dat 25-30 min tot in Evere. Maar de NMBS is zo tof geweest om die trein af te schaffen in de nieuwe dienstregeling die morgen ingaat.
De beste mogelijkheid van openbaar vervoer is dus een rechtstreekse trein tot Brussel-centraal en daar bus 63 van de MIVB te pakken. Houdt er rekening mee dat die bus tijdens spitsuren toch wel 40 min kan rijden tot school. De halte om af te stappen is éénboom als ik me niet vergis en dat is op 100m van school.
NilsH
Aspirant
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2009, 18:30

Re: Opleiding GIP op 01/02/2010

Bericht door NilsH »

erik1984 schreefCOLONHoi,

ik zit momenteel op deze school. Er zijn 3 grote manieren om er te geraken.
1 de Auto ( mijn persoonlijke keuze en fav :)) maar...parkeerplaats vinden is niet altijd evident... er wordt wel eens ingebroken in die buurt, je moet vroeg zijn of ver genoeg parkeren en wandelen...
2 treinstation Evere, vooral handig voor mensen komende van Mechelen, Dendermonde en zo...
3 Brussel centraal en dan den bus ( denk 63 en 66 ...check de site)

nu bij al deze mogelijkheden geld...op tijd vertrekken want in Brussel is het elke dag feest ( betogingen, file, werken, ...)
Ah mijn buurman bij de lockers :p

Ja idd auto is het gemakkelijkste vanuit leuven is het bijna niet te doen met het openbaar vervoer ... maar idd met de auto is de boodschap zo vroeg mogelijk komen want anders is alle parkeerplaats weg ... (dus liever niet met de auto komen, want anders zijn wij al onze parkeerplaats kwijt ...)
INP PZ Brussel-West
Motorrijder (WPR)
Neo
Politie
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:18

Re: Opleiding GIP op 01/02/2010

Bericht door Neo »

Afwisselend carpoolen hé gasten... dan gaat uw auto langer mee en verbruik je minder en heb je ook meer parking over.
Inspecteur Interventie
erik1984
Politie
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 18:11

Re: Opleiding GIP op 01/02/2010

Bericht door erik1984 »

of een plooifietsje...moet nog eens zien. ik vrees dat je als student geen woon werkverkeer vergoeding krijgt, als die er is, is da 20 cent de km, en t wordt 24cent :)
Oasis will come back... Definitely Maybe
Neo
Politie
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:18

Re: Opleiding GIP op 01/02/2010

Bericht door Neo »

erik1984 schreefCOLONof een plooifietsje...moet nog eens zien. ik vrees dat je als student geen woon werkverkeer vergoeding krijgt, als die er is, is da 20 cent de km, en t wordt 24cent :)
20 cent/km is al niet mis als je van ver komt, maar waarom zouden ze dat niet betalen ? De werkgever is verplicht om tussen te komen in woon- werkverkeer, je zit hier dan wel in een opleiding, maar je bent op dat moment wel werknemer van de federale. Dus je werkt.
Ik denk dat enkel de mensen die momenteel een opleiding volgen het gaan kunnen zeggen.
't Zou ook maar erg zijn als je op eigen kosten je benzine of trein abbo moet gaan neerdokken om voor hen te komen werken.
Inspecteur Interventie
leinsken
__________________________
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 07 Dec 2009, 19:12

Re: Opleiding GIP op 01/02/2010

Bericht door leinsken »

Neo schreefCOLON
erik1984 schreefCOLONof een plooifietsje...moet nog eens zien. ik vrees dat je als student geen woon werkverkeer vergoeding krijgt, als die er is, is da 20 cent de km, en t wordt 24cent :)
20 cent/km is al niet mis als je van ver komt, maar waarom zouden ze dat niet betalen ? De werkgever is verplicht om tussen te komen in woon- werkverkeer, je zit hier dan wel in een opleiding, maar je bent op dat moment wel werknemer van de federale. Dus je werkt.

Ik doe elke dag zo'n 60 km en ik werk voor de overheid. Er komt niemand tussen in woon- en werkverkeer hoor.
Ik kan het wél inbrengen in mijn belastingen wegens het aantal km.
Start opleiding 1 juni PPA
BUTTON_TOPIC_LOCKED