Start opleiding 2018

Forumregels
Afbeelding
HannesC
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 08 Mrt 2018, 15:17

Re: Start opleiding 2018

Bericht door HannesC »

Hallo iedereen.

Weet iemand al iets meer van lesdata enz ?
D123
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2018, 00:10

Re: Start opleiding 2018

Bericht door D123 »

Beste, ik weet niet of ik dit hier mag vragen, maar waar kan ik mij inschrijven voor de selectieprocedures a.u.b.? Ik vind niets terug op jobpol.be. Ook niet op internet.. geen link. Of hoe gaat het in z’n werking? Alvast bedankt, mvg
Flemishwarcry
__________________________
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 27 Jun 2017, 17:49

Re: Start opleiding 2018

Bericht door Flemishwarcry »

D123 schreefCOLONBeste, ik weet niet of ik dit hier mag vragen, maar waar kan ik mij inschrijven voor de selectieprocedures a.u.b.? Ik vind niets terug op jobpol.be. Ook niet op internet.. geen link. Of hoe gaat het in z’n werking? Alvast bedankt, mvg
Beste,

Natuurlijk mag je dat vragen, het was haast onvindbaar om deze inschrijvingsformulier te vinden dus na een halfuur zoeken heb ik het bij afbeeldingen gevonden op Google. Jobpol.be heeft zijn website vernieuwd maar er is nog veel werk aan de winkel qua overzettingen van dergelijke dingen, ze hebben de site veel te vroeg gelanceerd.

Lees de beide pagina's van wat er opstaat en lever alle nodige documenten mee in de enveloppe, verstuur het dan via de post.

https://www.yumpu.com/nl/document/view/ ... ier-jobpol

Groetjes!
Selectieprocedure AINP
Kandidaatstelling: 15/12/2017
Fysieke proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Cognitieve proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Psychologische proef: Uitnodiging in afwachting!
Antecedentenonderzoek: 02/04/2018
Selectiecommissie:
Medisch onderzoek:
KDM
__________________________
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2018, 22:22

Re: Start opleiding 2018

Bericht door KDM »

Mensen die nog starten aan de opleiding nu in oktober? Of volgend jaar 2019 in wps? Ik moet nog mijn selectiecommissie doen... ik ben regio Ingelmunster/Kortrijk :) zijn er nog mensen?
KDM
__________________________
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2018, 22:22

Re: Start opleiding 2018

Bericht door KDM »

HannesC schreefCOLONHallo iedereen.

Weet iemand al iets meer van lesdata enz ?
Wanneer start je? Oktober?
Javes
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2018, 12:46

Re: Start opleiding 2018

Bericht door Javes »

Ik vroeg me af of er op Campus Vesta nog een opleiding zal starten in december. Ikzelf dacht in oktober er nog wel bij te zijn maar de klassen zaten vol. Men heeft mij gezegd dat het dus april 2019 zou worden maar tevens dat de kans er is dat er in december misschien nog een klas bij zou komen...
BUTTON_POST_REPLY