WPS start 3 juni 2013

Forumregels
Afbeelding
Humphrey
Aspirant
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2011, 11:13

WPS start 3 juni 2013

Bericht door Humphrey »

Zijn hier nog mensen aanwezig die van plan zijn te starten in juni?
Klas 32 WPS
Dylan
__________________________
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2012, 22:41

Re: WPS start 3 juni 2013

Bericht door Dylan »

Ja, ik wacht wel nog op bevestiging dus niets is zeker :)
Gebruikers-avatar
maarten86
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 24 Jan 2013, 11:05

Re: WPS start 3 juni 2013

Bericht door maarten86 »

Ik start hopelijk ook in juni, ben voorlopig nog aan het wachten op een uitnodiging voor de selectiecommissie. Dus als alles goed gaat juni of oktober.
_______________________________________________________________________
1INP-Fysieke & Cognitieve proef: GESLAAGD
2INP-Persoonlijkheids proef: GESLAAGD
3INP-Medische keuring: MEDISCH GESCHIKT!
4INP-Selectiecommissie: nog geen uitnodiging ontvangen
START OPLEIDING/ SCHOOL: ????
Humphrey
Aspirant
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2011, 11:13

Re: WPS start 3 juni 2013

Bericht door Humphrey »

Waarschijnlijk hebben anderen ook telefoon gekeregen van onze gekende Annelies Huygens. De opleiding zou om juridische redenen starten op 31 mei in plaats van 3 juni. En de officiële uitnodigingen zouden eerstdaags verstuurd worden... spannend!
Klas 32 WPS
Dylan
__________________________
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2012, 22:41

Re: WPS start 3 juni 2013

Bericht door Dylan »

Yup ze heeft gebeld dus dat is dan al tamelijk officieel zeker :)
Jeroendw
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2013, 16:34

Re: WPS start 3 juni 2013

Bericht door Jeroendw »

heb mij ook ingeschreven voor de opleiding van 31 mei / 3 juni .. hopelijk ben ik er ook bij ! van waar zijn jullie allemaal ?
beemer120
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 20 Okt 2012, 09:50

Re: WPS start 3 juni 2013

Bericht door beemer120 »

Hallo , ik heb op 12feb mijn gesprek met de selectiecommissie gehad en precies een week nadien telefoon gekregen van Annelies H. die me de keuze liet om in maart te starten in groendreef gent of op 31mei in wps, ik heb voor wps gekozen. Ben van Lichtervelde. grtz
Ik zweer getrouwheid aan de koning , gehoorzaamheid aan de grondwet en aan de wetten van het Belgische volk
Humphrey
Aspirant
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2011, 11:13

Re: WPS start 3 juni 2013

Bericht door Humphrey »

Dat voorstel heb ik ook gekregen. Ik heb ook gekozen voor wps. Ik ben van sint-andries (brugge), naast zedelgem. Dus het zou nogal straf zijn om zo dicht bij wps te wonen om dan naar gent te gaan.
Klas 32 WPS
theundeadsaint
__________________________
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 13 Feb 2013, 23:00

Re: WPS start 3 juni 2013

Bericht door theundeadsaint »

Ik werd vandaag ook opgebeld met de vraag of ik nu vrijdag zou kunnen starten in Gent. Ik heb nog niet eens mijn brief in de bus gekregen dat ik erdoor was. Van mijn opzeg op het werk zelfs nog niet gesproken :D
Dit is goed voor mensen die werkloos zijn zo op short notice ( en ze weten toch vanop je formulieren hoelang je opzeg is) Toen ik vroeg of er nog plaatsen waren voor mei, zei ze dat ik de papieren moest invullen die bij de brief zullen zitten. Dus geen antwoord, wat eigenlijk wel belangrijk is, want als ik nu mijn ontslag indien en ergens halverwege mei die krijg, maar pas in oktober kan beginnen, zit ik wel 4 maand zonder inkomen...
1ste proef: ( 02/08/2013) geslaagd/ vrijstelling cognetieve
2de proef: ( 03/12/2013) geslaagd
3de proef: vrijgesteld
4de proef: (13/02/2013) geslaagd
Start opleiding AINP: 03/05/2013 WPS
theundeadsaint
__________________________
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 13 Feb 2013, 23:00

Re: WPS start 3 juni 2013

Bericht door theundeadsaint »

Voila vandaag eindelijk dan de brief in de bus gekregen. Ik heb me ingeschreven met het nieuwe specifieke instap traject en gekozen voor de zeevaartpolitie Oostende, voorkeur om te beginnen op 3 juni.
Daar ik in die brief heb gelezen die we meekregen na het gesprek met de selectiecommissie, dat je voorrang krijgt als je voor een divisitaire zone kiest, was mijn keuze snel gemaakt.
Zo werk ik in de stad waar ik woon, en neem ik een stuk van mijn expertise van mijn huidige job mee naar mijn nieuwe job.
1ste proef: ( 02/08/2013) geslaagd/ vrijstelling cognetieve
2de proef: ( 03/12/2013) geslaagd
3de proef: vrijgesteld
4de proef: (13/02/2013) geslaagd
Start opleiding AINP: 03/05/2013 WPS
Humphrey
Aspirant
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2011, 11:13

Re: WPS start 3 juni 2013

Bericht door Humphrey »

Proficiat!

Voorrang heb je zeker gekregen. Ik wacht al op die brief sinds het bekendmaken van de start op 3 juni. Maar volgens Annelies ging ik die deze week ook ontvangen. Dus hoogst waarschijnlijk tot dan!
Klas 32 WPS
theundeadsaint
__________________________
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 13 Feb 2013, 23:00

Re: WPS start 3 juni 2013

Bericht door theundeadsaint »

Humphrey, volgens mij kan je sowieso al op die site je keuze bevestigen hoor als je weet dat je geslaagd bent, de link kan je vinden op jobpol.be onder de rubriek "geslaagd wat nu", ergens halverwege de pagina.
1ste proef: ( 02/08/2013) geslaagd/ vrijstelling cognetieve
2de proef: ( 03/12/2013) geslaagd
3de proef: vrijgesteld
4de proef: (13/02/2013) geslaagd
Start opleiding AINP: 03/05/2013 WPS
Dimitri
Politie
BerichtenCOLON 848
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 17:52

Re: WPS start 3 juni 2013

Bericht door Dimitri »

theundeadsaint schreefCOLONVoila vandaag eindelijk dan de brief in de bus gekregen. Ik heb me ingeschreven met het nieuwe specifieke instap traject en gekozen voor de zeevaartpolitie Oostende, voorkeur om te beginnen op 3 juni.
Daar ik in die brief heb gelezen die we meekregen na het gesprek met de selectiecommissie, dat je voorrang krijgt als je voor een divisitaire zone kiest, was mijn keuze snel gemaakt.
Zo werk ik in de stad waar ik woon, en neem ik een stuk van mijn expertise van mijn huidige job mee naar mijn nieuwe job.
Het feit dat je kort op voorhand nog gebeld wordt om de klassen in OPAC te vervolledigen duidt er (weeral) op dat er steeds meer dan genoeg plaatsen zijn om te beginnen eenmaal je door je selectie bent. Als er moet gekozen worden tussen iemand die al getekend heeft en iemand die niet getekend heeft, zal dit inderdaad een verschil opleveren. Als je al meer dan 2 maanden op voorhand al je brieven krijgt, sta je op de lijst en kan je niet meer verschoven worden. Veel mensen laten zich echter vangen en tekenen zo al op voorhand voor een deficitaire zone. Ik zie nu wel dat jij blijkbaar ervaring hebt in de scheepsvaart van je huidige job en wil je dicht bij huis blijven dus zal dat voor jou niet zo erg zijn. Maar veel mensen tekenen zo soms al in voor Brussel of Gent o.i.d. omdat ze met de vrees zitten om niet te kunnen starten. En die vrees is dus zo goed als altijd ongegrond.
theundeadsaint
__________________________
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 13 Feb 2013, 23:00

Re: WPS start 3 juni 2013

Bericht door theundeadsaint »

Vrees om niet te starten had ik niet hoor. Maar mijn broer die reeds insp is vertelde mij hetzelfde. En bij deze weet ik al direct waar ik terecht kan na mijn opleiding. Bedankt voor de reactie
1ste proef: ( 02/08/2013) geslaagd/ vrijstelling cognetieve
2de proef: ( 03/12/2013) geslaagd
3de proef: vrijgesteld
4de proef: (13/02/2013) geslaagd
Start opleiding AINP: 03/05/2013 WPS
Humphrey
Aspirant
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2011, 11:13

Re: WPS start 3 juni 2013

Bericht door Humphrey »

theundeadsaint schreefCOLONHumphrey, volgens mij kan je sowieso al op die site je keuze bevestigen hoor als je weet dat je geslaagd bent, de link kan je vinden op jobpol.be onder de rubriek "geslaagd wat nu", ergens halverwege de pagina.
Achzo, een misverstand. Ik dacht dat je al een brief had ontvangen met de officiële bevestiging dat je kon starten op 3 juni (31 mei dus). Zelf heb ik me op die pagina al ingeschreven op 13 decemeber.
Klas 32 WPS
BUTTON_POST_REPLY