Opleiding 2016

Forumregels
Afbeelding
Micha
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2015, 07:55

Opleiding 2016

Bericht door Micha »

Hey allemaal

Het leek me aangenaam om via deze weg iedereen die geslaagd is voor de selectieprocedure en in 2016 een opleiding aan het PLOT wenst te beginnen te verzamelen.
Ik heb me onlangs via het online formulier op de lijst voor 2016 PLOT geplaatst.

Groetjes

Micha
Mythic
__________________________
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 31 Mei 2015, 10:02

Re: Opleiding 2016

Bericht door Mythic »

Hey,

Normaal begin ik 1 oktober ook op het PLOT :-D

Leuk initiatief.

Proficiat trouwens en aan iedereen die geslaagd is!

Grtzzz
AINP voor de opleiding van 2016
Micha
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2015, 07:55

Re: Opleiding 2016

Bericht door Micha »

Top! Heb jij al een bevestiging gekregen omtrent de opleiding? Of heb je je ook ingeschreven op de reservelijst?

Ik heb trouwens van een beroepenvoorlichter gehoord dat er wellicht opleidingen starten voor 1 oktober, zou tof zijn :)

Groeten!
Mythic
__________________________
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 31 Mei 2015, 10:02

Re: Opleiding 2016

Bericht door Mythic »

Ik kijk er ook naar uit! :)
Wel nog lang hé

Nog geen bevestiging gekregen maar wel op de reservelijst gezet. :)

Het PLOT wist me te vertellen dat er 1 oktober 2 klassen zouden starten. Maar officieel was het nog niet. Maar zal wel hé! :)

Grtzzz!
AINP voor de opleiding van 2016
Micha
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2015, 07:55

Re: Opleiding 2016

Bericht door Micha »

Ja ik kijk er ook enorm hard naar uit, gelukkig van de eerste keer door de selectie, maar het heeft toch lang geduurd.. sinds december 2014 bezig!

Ik had ook vernomen dat er oktober twee klassen zouden starten, maar ik had dus van de beroepenvoorlichter gehoord dat er wellicht nog eerder opleidingen worden ingevuld. Dat zou pas ideaal zijn; zit vol spanning te wachten tot ik mag beginnen!

Groeten
Mythic
__________________________
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 31 Mei 2015, 10:02

Re: Opleiding 2016

Bericht door Mythic »

Als ze vroeger beginnen zou ideaal zijn maar dan hoop ik het op tijd te weten voor mijn opzeg. Ahum ahum,ik was de derde keer geslaagd. Maar ben toch blij dat ik heb doorgezet ;) haha

Grtzzz!
AINP voor de opleiding van 2016
GianniN
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2014, 19:21

Re: Opleiding 2016

Bericht door GianniN »

Ik ben ook aan 't wachten op de eerstvolgende opleiding in PLOT voor 2016. Hopelijk niet te lang!
Mijn inschrijvingsdatum was september 2014...
GianniN
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2014, 19:21

Re: Opleiding 2016

Bericht door GianniN »

Ik heb ergens opgevangen dat de vergoedingen voor de opleidingen van dit jaar gehalveerd zouden zijn? Weet iemand hier iets meer over?
Micha
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2015, 07:55

Re: Opleiding 2016

Bericht door Micha »

Inschrijving op de reservelijst of inschrijving op de selectieprocedure? Over de vergoedingen heb ik niks opgevangen; lijkt me eerder vreemd als er 400 miljoen extra wordt vrijgemaakt voor overheidsdiensten t.a.v. veiligheid?
Veperas
__________________________
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2015, 13:41

Re: Opleiding 2016

Bericht door Veperas »

Heb ook al proberen bellen naar mijn correspondent maar helaas neemt er niemand op. Tot oktober wachten zou echt lang zijn niet? Hopelijk start er nog een opleiding in maart/april. Zou echt ideaal zijn.
Ben ook al ingeschreven sinds januari 2015, dus al een goed jaar ondertussen.

Zijn er nog mensen die plots helemaal geen motivatie meer hebben op hun huidige job sinds ze weten dat ze mogen starten bij de politie? Daarmee dat ik echt hoop dat het geen 9 maanden meer duurt...
Micha
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2015, 07:55

Re: Opleiding 2016

Bericht door Micha »

Ingeschreven op de reservelijst of ingeschreven aan de selectieprocedure?

Motivatie voor iets anders dan de opleiding is echt nihil.. ben echt de dagen af aan het tellen tot ik kan beginnen, maar zonder duidelijke datum is dat ook niet echt iets ...
GianniN
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2014, 19:21

Re: Opleiding 2016

Bericht door GianniN »

Mijn inschrijving voor de selectieproeven was in september 2014 Micha.
Micha
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2015, 07:55

Re: Opleiding 2016

Bericht door Micha »

Wow, dan sta je inderdaad al even op de lijst... Kan me inbeelden hoe frustrerend dat moet zijn, ben nu al aan het nagelbijten.
Micha
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2015, 07:55

Re: Opleiding 2016

Bericht door Micha »

Als ik zo vrij mag zijn, Gianni, hoe komt het dat je niet in oktober/december 2015 gestart bent dan?
GianniN
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2014, 19:21

Re: Opleiding 2016

Bericht door GianniN »

Ik had me ingeschreven voor de opleiding van oktober 2015 in PLOT maar die klassen waren al vol en in december is er spijtig genoeg geen opleiding in PLOT gestart. Ik woon op < 10 min rijden van PLOT wat mij dus veel praktischer zou uitkomen dan dagelijks uren in de file te staan naar Brussel of Antwerpen. En is ook beter voor het milieu ;-)
BUTTON_POST_REPLY