Opleiding 2016

Forumregels
Afbeelding
Micha
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2015, 07:55

Re: Opleiding 2016

Bericht door Micha »

Dat is jammer ja.. je had wel de mogelijkheid aangeboden gekregen om naar Brussel of Antwerpen te gaan?

Vanuit uw standpunt begrijp ik uw keuze zeker; maar aangezien ik op gas rijd zou ik toch evengraag Brussel of Antwerpen doen!
GianniN
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2014, 19:21

Re: Opleiding 2016

Bericht door GianniN »

Voor december 2015 was er de keuze tussen alle politiescholen in Vlaanderen buiten PLOT Genk. Ik heb dan toch besloten om te wachten.

De verre afstand naar Brussel of Antwerpen vind ik nog niet zo een groot probleem maar wel het feit dat ik dagelijks in de file ga staan, wetende dat de opleiding net op de spitsmomenten starten en eindigen. Dit zou betekenen dat ik dagelijks 3 à 4 uur onderweg zou zijn terwijl dat voor Genk slechts 20 minuten zou zijn. Met de trein gaan lijkt mij ook geen optie aangezien men op de NMBS de laatste tijd ook allesbehalve kan rekenen...
Tomejtoew
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 15 Nov 2015, 21:57

Re: Opleiding 2016

Bericht door Tomejtoew »

GianniN schreefCOLONIk heb ergens opgevangen dat de vergoedingen voor de opleidingen van dit jaar gehalveerd zouden zijn? Weet iemand hier iets meer over?
Ik zit in de opleiding oktober 15 en het nettoloon voor een alleenstaande zonder kinderen (taxshift inbegrepen :twisted: ) is ongeveer een 1480 euro.
Vince83
__________________________
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2015, 11:11

Re: Opleiding 2016

Bericht door Vince83 »

Tomejtoew schreefCOLON
GianniN schreefCOLONIk heb ergens opgevangen dat de vergoedingen voor de opleidingen van dit jaar gehalveerd zouden zijn? Weet iemand hier iets meer over?
Ik zit in de opleiding oktober 15 en het nettoloon voor een alleenstaande zonder kinderen (taxshift inbegrepen :twisted: ) is ongeveer een 1480 euro.
Heb jij daar al nieuws van gekregen?
GianniN
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2014, 19:21

Re: Opleiding 2016

Bericht door GianniN »

Vince83 schreefCOLON
Tomejtoew schreefCOLON
GianniN schreefCOLONIk heb ergens opgevangen dat de vergoedingen voor de opleidingen van dit jaar gehalveerd zouden zijn? Weet iemand hier iets meer over?
Ik zit in de opleiding oktober 15 en het nettoloon voor een alleenstaande zonder kinderen (taxshift inbegrepen :twisted: ) is ongeveer een 1480 euro.
Heb jij daar al nieuws van gekregen?
Nee Vince. Dit had ik slechts opgevangen van een kennis van mijn vrouw wiens partner reeds met de opleiding bezig was. Ik denk en ik hoop dat dit maar vage geruchten zijn.
Voor een schoolverlater die nog bij zijn ouders woont zal dit geen ramp zijn maar voor iemand met een gezin met hun vaste kosten is dit toch even slikken...
Micha
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2015, 07:55

Re: Opleiding 2016

Bericht door Micha »

Op een infosessie van afgelopen zaterdag werd ons nogmaals meegedeeld dat de vergoeding voor aspirant-inspecteurs dit jaar 1480 per maand zal bedragen.
davym
__________________________
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 06 Aug 2015, 12:49

Re: Opleiding 2016

Bericht door davym »

Vandaag op het medische onderzoek te Elsene werd ons meegedeeld dat er (wellicht) een opleiding start op 1 maart.

Geen idee in hoeverre dit al vast staat...

Attest van slagen (16-02-16)
Start opleiding (02-05-16)
PAULO PROM 115
GianniN
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2014, 19:21

Re: Opleiding 2016

Bericht door GianniN »

davym schreefCOLONVandaag op het medische onderzoek te Elsene werd ons meegedeeld dat er (wellicht) een opleiding start op 1 maart.

Geen idee in hoeverre dit al vast staat...
En in welke politieschool zou deze opleiding dan starten?
davym
__________________________
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 06 Aug 2015, 12:49

Re: Opleiding 2016

Bericht door davym »

Gianni, dat werd ons niet meegedeeld...

Attest van slagen (16-02-16)
Start opleiding (02-05-16)
PAULO PROM 115
Mythic
__________________________
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 31 Mei 2015, 10:02

Re: Opleiding 2016

Bericht door Mythic »

Nog mensen die 5 maart naar de infodag gaan in het PLOT?
Lijkt me leuk om al eens een beter zicht te krijgen qua opleiding e.d...
AINP voor de opleiding van 2016
Tomejtoew
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 15 Nov 2015, 21:57

Re: Opleiding 2016

Bericht door Tomejtoew »

Ik ga er waarschijnlijk als een van de aspiranten staan die de bezoekers welkom moet heten ;)
Gebruikers-avatar
Medo
__________________________
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2014, 11:14

Re: Opleiding 2016

Bericht door Medo »

Vandaag attest slagen ontvangen en meteen online ingeschreven voor de opleiding van 2016 (oktober veronderstel ik) met als keuze PLOT.
Verder nog niet echt veel info over startdata e.d...
AINP PLOT
Prom Okt 2016
--> Medische zakking okt. 17
Prom Okt 2017
BUTTON_POST_REPLY