Pivo, een aangename school ?

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
KevVD
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 07 Jun 2017, 14:37

Pivo, een aangename school ?

Bericht door KevVD »

Beste,
Binnen 2 jaar zijn mijn studies gedaan en zou ik graag bij de Politie gaan. Ik zou uiteraard wel willen weten of de PIVO een toffe school is ? Zijn de leerkrachten toffe mensen ? ( daarmee bedoel ik niet dat ik bevriend wil worden met mijn leerkrachten, alleen vind ik het spijtig als uw leerkracht een mens met een stenen hart is ) Is de infrastructuur aangenaam ?
Alvast bedankt,
Vermeulen M
__________________________
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2011, 18:06

Re: Pivo, een aangename school ?

Bericht door Vermeulen M »

KevVD schreefCOLONBeste,
Binnen 2 jaar zijn mijn studies gedaan en zou ik graag bij de Politie gaan. Ik zou uiteraard wel willen weten of de PIVO een toffe school is ? Zijn de leerkrachten toffe mensen ? ( daarmee bedoel ik niet dat ik bevriend wil worden met mijn leerkrachten, alleen vind ik het spijtig als uw leerkracht een mens met een stenen hart is ) Is de infrastructuur aangenaam ?
Alvast bedankt,
Ik volg momenteel mijn opleiding in het pivo voor agent en de leerkrachten zijn hier zeer aangenaam. Af en toe wordt er hier ook eens goe gelachen. Alles is hier vernieuwd met smartboards en de sporthal is ook hagelnieuw. Doe je best op school en bereid je nu al voor door alles op te zoeken wat met politie te maken heeft. Succes!
Attest van slagen: 30/11/2016

Pivo: 01/06/2017

PZ Mechelen-Willebroek
KevVD
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 07 Jun 2017, 14:37

Re: Pivo, een aangename school ?

Bericht door KevVD »

Bedankt voor uw antwoord !
BUTTON_POST_REPLY