Agent van politie 2017

Forumregels
Afbeelding
Nash
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2016, 20:17

Re: Agent van politie 2017

Bericht door Nash »

Vermeulen M schreefCOLON
Neo*T schreefCOLONhey,

Is er iemand die weet wanneer er een opleiding voor agent start?
Ik hoor een beetje van alles ,Er zijn mensen die spreken van mei, anderen spreken over november, is er iemand die dit kan bevestigen?

mvg
Neo*t
Ik heb gebeld naar het pivo en ze konden mij vertellen als ze aan 10 kandidaten geraakten er een opleiding start in juni. Anders is het november
. Ze hebben de kennismakingsgesprekken in Antwerpen vervroegd. In plaats van mei/juni gaan ze nu volgende week dinsdag al door. Dus misschien is er toch een kans dat ze in juni willen starten! Als ik dinsdag in Antwerpen ben geweest laat ik iets weten!
01-06-2017
Lokale politie Antwerpen
Vermeulen M
__________________________
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2011, 18:06

Re: Agent van politie 2017

Bericht door Vermeulen M »

Nash schreefCOLON
Vermeulen M schreefCOLON
Neo*T schreefCOLONhey,

Is er iemand die weet wanneer er een opleiding voor agent start?
Ik hoor een beetje van alles ,Er zijn mensen die spreken van mei, anderen spreken over november, is er iemand die dit kan bevestigen?

mvg
Neo*t
Ik heb gebeld naar het pivo en ze konden mij vertellen als ze aan 10 kandidaten geraakten er een opleiding start in juni. Anders is het november
. Ze hebben de kennismakingsgesprekken in Antwerpen vervroegd. In plaats van mei/juni gaan ze nu volgende week dinsdag al door. Dus misschien is er toch een kans dat ze in juni willen starten! Als ik dinsdag in Antwerpen ben geweest laat ik iets weten!
Is goed nash! Vraag zeker hoeveel agenten ze nodig hebben in Antwerpen
Attest van slagen: 30/11/2016

Pivo: 01/06/2017

PZ Mechelen-Willebroek
Nash
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2016, 20:17

Re: Agent van politie 2017

Bericht door Nash »

Vermeulen M schreefCOLON
Nash schreefCOLON
Vermeulen M schreefCOLON Ik heb gebeld naar het pivo en ze konden mij vertellen als ze aan 10 kandidaten geraakten er een opleiding start in juni. Anders is het november
. Ze hebben de kennismakingsgesprekken in Antwerpen vervroegd. In plaats van mei/juni gaan ze nu volgende week dinsdag al door. Dus misschien is er toch een kans dat ze in juni willen starten! Als ik dinsdag in Antwerpen ben geweest laat ik iets weten!
Is goed nash! Vraag zeker hoeveel agenten ze nodig hebben in Antwerpen
Ik heb juist nog iemand van aanwerving aan de telefoon gehad. Ze hebben nu 10 kandidaten uitgenodigd om op gesprek te komen en indien deze kandidaten niet geschikt zijn nodigen ze er opnieuw uit zodat ze er genoeg hebben om opleiding te starten.
01-06-2017
Lokale politie Antwerpen
Neo*T
__________________________
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2015, 21:16

Re: Agent van politie 2017

Bericht door Neo*T »

Kandidaten genoeg zo te zien, dan zou er normaal in juni een klas starten en november nog 1 als ik alles een beetje kan volgen?
Vermeulen M
__________________________
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2011, 18:06

Re: Agent van politie 2017

Bericht door Vermeulen M »

Neo*T schreefCOLONKandidaten genoeg zo te zien, dan zou er normaal in juni een klas starten en november nog 1 als ik alles een beetje kan volgen?
Voor zover ik nog kan volgen:

20 agenten Brussel hoofdstad Elsene
10 agenten Antwerpen
2 agenten Mechelen Willebroek
1 agent Turnhout
1 agent Bodukap

De vraag is natuurlijk: hoeveel mensen kunnen er op tijd hun opzeg doen? Misschien de snelle opzeggers voor juni en de rest november?
Attest van slagen: 30/11/2016

Pivo: 01/06/2017

PZ Mechelen-Willebroek
ampelaurens
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 27 Apr 2017, 11:31

Re: Agent van politie 2017

Bericht door ampelaurens »

collega's

Ook ik ben aangenomen door Pz Elsene en kan starten op 1 juni in Pivo. Zijn er mensen die van West-Vlaanderen komen?

Mvg
Timdh
__________________________
BerichtenCOLON 50
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2011, 17:20

Re: Agent van politie 2017

Bericht door Timdh »

Facebook groep aap pivo 2017.
Ikzelf ben van Kruishoutem.
We zouden carpoolen vanaf parking Wetteren.
Welkom allesinds!
Ik ga bij dezelfde zone als jou
BrentG
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 30 Jul 2018, 13:37

Re: Agent van politie 2017

Bericht door BrentG »

Hallo

Ik heb deze week ook een uitnodiging gekregen voor een kennismakingsgesprek in Pz Antwerpen, voor agent van politie.
Kan iemand vertellen wat dit gesprek precies inhoud, gezien sommigen hier dit al eerder doorlopen hebben?


Grtjs
BUTTON_POST_REPLY