Aanvang opleiding inspecteur 04 juni 2012

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
kungfuchicken
__________________________
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 31 Mei 2011, 20:16

Aanvang opleiding inspecteur 04 juni 2012

Bericht door kungfuchicken »

Vandaag telefoon gekregen met de vraag of ik wil starten op 04 juni 2012. Euhm.. ge moogt gerust zijn 8).
Na 1 jaar proeven eindelijk een opleiding in zicht. Tot dan!
antje
Aspirant
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 07:44

Re: Aanvang opleiding inspecteur 04 juni 2012

Bericht door antje »

Ik ben ook een van de wachtenden voor de eerstvolgende opleiding in PIVO!
Heb nog geen telefoon gekregen;
4 juni (slik) heb al een reis gepland in juli, hoe moet dit dan :eek:
1e proef: geslaagd
2e proef: geslaagd
3e proef: geslaagd
4e proef: geslaagd
Start opleiding: 01/10/2012 Pivo Asse
kirsten VdB
__________________________
BerichtenCOLON 150
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 20:26

Re: Aanvang opleiding inspecteur 04 juni 2012

Bericht door kirsten VdB »

En is er dan ook nog een opleiding in oktober?? Want als dat zo is, dan maak ik mischien nog kans om in oktober te kunnen starten aangezien er dan meer plaats vrij komt :-D
bevestiging gekregen van inschrijving: 9/12/2011
eerste proef INP:geslaagd
2de proef INP:geslaagd
3de proef INP: geslaagd
Antecedentenonderzoek: geslaagd
4de proef INP: gebuisd. volgend jaar beter
Vounckx
__________________________
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 10 Mrt 2011, 13:35

Re: Aanvang opleiding inspecteur 04 juni 2012

Bericht door Vounckx »

Proficiat! Is iets om naar uit te kijken. Dan zijn jullie promotie 32, welkom op de pivo alvast. ik maak zelf deel uit van promotie 31. Luik inspecteur is nu 2 weken bezig. Vragen ofzo kan ik mss wel beantwoorden.
When bad men combine the good must associate, else they will fall, one bij one, an unpitied sacrifice in a contemptible struggle..
antje
Aspirant
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 07:44

Re: Aanvang opleiding inspecteur 04 juni 2012

Bericht door antje »

Vounckx schreefCOLONProficiat! Is iets om naar uit te kijken. Dan zijn jullie promotie 32, welkom op de pivo alvast. ik maak zelf deel uit van promotie 31. Luik inspecteur is nu 2 weken bezig. Vragen ofzo kan ik mss wel beantwoorden.
Ik heb al direct een vraag: welk zijn de lesuren? Starten jullie iedere ochtend om 8u?
Veel succes alvast met je 2e luik, nu ben je al agent! :-D
1e proef: geslaagd
2e proef: geslaagd
3e proef: geslaagd
4e proef: geslaagd
Start opleiding: 01/10/2012 Pivo Asse
Vounckx
__________________________
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 10 Mrt 2011, 13:35

Re: Aanvang opleiding inspecteur 04 juni 2012

Bericht door Vounckx »

ze verwachten dat iedereen klaarstaat voor het ochtendappel om 8.20u en het eindigt ook om 16.20u met het avondappel, tenminste als er geen inspectie van kledij is ofzo.De lessen zelf zijn van 8.30 tot 16.15. Nu daar hoef je je de eerste maanden geen zorgen om te maken, want uniform was bij ons pas na enkele maanden geleverd. (we wachten nu nog altijd op enkele uniformstukken) maar dat wijst zichtzelf wel wat uit. Zijn er van de kanten van leuven?
When bad men combine the good must associate, else they will fall, one bij one, an unpitied sacrifice in a contemptible struggle..
Gebruikers-avatar
kungfuchicken
__________________________
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 31 Mei 2011, 20:16

Re: Aanvang opleiding inspecteur 04 juni 2012

Bericht door kungfuchicken »

Ik ben voor de ogenblik woonachtige te Tienen.
Dienen we zelf voor sport kledij te zorgen?
Is de trein een aan te raden transport middel in tijden van opleiding? (kwestie dat men optijd dient te zijn voor het apel)
gregory-v-b
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 02 Aug 2010, 19:06

Re: Aanvang opleiding inspecteur 04 juni 2012

Bericht door gregory-v-b »

Sportkledij krijg je: t-shirt,short, loopschoenen, badmuts, zwembroek, witte sportsokken.
Maar vermits je enige tijd op je kledij dient te wachten, kan je dit beter zelf voorzien vanaf het begin.
1991_gs
Politie
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 31 Jan 2012, 12:53

Re: Aanvang opleiding inspecteur 04 juni 2012

Bericht door 1991_gs »

Ik heb ook telefoon gehad dat ik mag starten in juni. Ze gingen binnen de twee weken de papieren opsturen maar ik heb dit momenteel nog niet ontvangen.
Vounckx
__________________________
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 10 Mrt 2011, 13:35

Re: Aanvang opleiding inspecteur 04 juni 2012

Bericht door Vounckx »

kungfuchicken schreefCOLONIk ben voor de ogenblik woonachtige te Tienen.
Dienen we zelf voor sport kledij te zorgen?
Is de trein een aan te raden transport middel in tijden van opleiding? (kwestie dat men optijd dient te zijn voor het apel)
wij rijden met enkelen vanuit Leuven samen, en al bij al valt het goed mee. Het gebeurt wel eens dat de trein wat te laat komt. Maar daar is begrip voor. Ik weet niet hoe het vanuit Tienen zit, maar ik weet dat er collega vanuit Boutersem met de trein komt, dus ik vermoed dat Tienen ook wel zou moeten lukken. Je zou moeten aansluiting vinden in Brussel noord met de trein van 7.43 naar Dendermonde.
When bad men combine the good must associate, else they will fall, one bij one, an unpitied sacrifice in a contemptible struggle..
SixSiegfried
__________________________
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2011, 18:28

Re: Aanvang opleiding inspecteur 04 juni 2012

Bericht door SixSiegfried »

Mij hebben ze ook gebeld om te starten op 4 juni 2012 in PIVO. Heb uiteraard ook ja gezegd :)

Moet aanstaande woensdag wel nog voor de commissie verschijnen..
Als daar alles goed verloopt : count me in !
Inspecteur van politie
Mike083
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 19 Mei 2012, 09:59

Re: Aanvang opleiding inspecteur 04 juni 2012

Bericht door Mike083 »

IK zou persoonlijk een vakantie niet laten voorgaan op de opleiding ... er zijn er weinigen die de kans krijgen effectief te beginnen en zeker aan de PIVO :-).
oostakker1990
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2012, 19:03

Re: Aanvang opleiding inspecteur 04 juni 2012

Bericht door oostakker1990 »

Hallo, ik ben ook bij de gelukkige die op 1 juni mogen beginnen. Ik moet van Gent komen en zou graag weten hoe lang het duurt om met de trein te komen en of je er wel op kan vertrouwen. Want als je alle dagen te laat toe komt is dat ook niet echt positief.
simonherreman
Aspirant
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 23 Jul 2010, 20:02

Re: Aanvang opleiding inspecteur 04 juni 2012

Bericht door simonherreman »

oostakker1990 schreefCOLONHallo, ik ben ook bij de gelukkige die op 1 juni mogen beginnen. Ik moet van Gent komen en zou graag weten hoe lang het duurt om met de trein te komen en of je er wel op kan vertrouwen. Want als je alle dagen te laat toe komt is dat ook niet echt positief.
Ik zit momenteel op het PIVO en neem de trein van 05.56h richting Brussel vanuit Brugge. Deze trein stopt rond 06.25h in Gent. Vervolgens neem ik om 07.09h de trein richting Dendermonde vanuit Brussel-Zuid. Deze stopt om 07.27h in Zellik. Het station van Zellik ligt een vijftal minuutjes te voet van het PIVO.

Perfect haalbaar dus :-)
oostakker1990
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2012, 19:03

Re: Aanvang opleiding inspecteur 04 juni 2012

Bericht door oostakker1990 »

bedankt voor het antwoord :-D
BUTTON_POST_REPLY