Opleiding PIVO Oktober 2011

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_TOPIC_LOCKED
JVDP
Aspirant
BerichtenCOLON 97
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2011, 23:14

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door JVDP »

E-static schreefCOLONNiemand te vinden voor een pintje op de oude markt de woensdag of donderdag? We moeten het niet laat maken indien er mensen zijn die zichzelf niet op hun vakantiedagen hebben getrakteerd deze maand.

Bekende gezichten zijn altijd aangenamer, al heb ik het gevoel dat iedereen behoorlijk sociaal is :-D .

Ik stel voor deze donderdag rond een uur of 21.00.
Mogen er collega's van de GIP ook komen? :-D
AINP GIP Brussel
El Lens
Aspirant
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 20 Jun 2011, 23:41

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door El Lens »

E-static schreefCOLONNiemand te vinden voor een pintje op de oude markt de woensdag of donderdag? We moeten het niet laat maken indien er mensen zijn die zichzelf niet op hun vakantiedagen hebben getrakteerd deze maand.

Bekende gezichten zijn altijd aangenamer, al heb ik het gevoel dat iedereen behoorlijk sociaal is :-D .

EDIT

kwestie van iets meer tijd ertussen te laten om af te spreken en zodat de werkers ook meekunnen zondag in de vroege avond? (ik kan persoonlijk vrijdag en zaterdag niet, maar indien dit voor jullie beter past doe dit gerust... :-D)
Zondag moet zeker lukken, pakt.
engelen
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 19 Sep 2011, 16:59

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door engelen »

Ik kan zondag waarschijnlijk niet maar amuseer jullie dan maar. Het zal niet lang meer duren voordat we elkaar zien eh

grtz
simonherreman
Aspirant
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 23 Jul 2010, 20:02

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door simonherreman »

Mij hebben ze vorige week opgebeld dat ik nog kon starten in het PIVO. Hoewel het niet bij de deur is (+-90km enkele reis) start ik dus ook op 3 oktober! Ik veronderstel dat ik één van de weinige West-vlamingen zal zijn? :-D
E-static
__________________________
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2009, 13:37

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door E-static »

simonherreman schreefCOLONMij hebben ze vorige week opgebeld dat ik nog kon starten in het PIVO. Hoewel het niet bij de deur is (+-90km enkele reis) start ik dus ook op 3 oktober! Ik veronderstel dat ik één van de weinige West-vlamingen zal zijn? :-D

De aanhouders winnen... Zalig dat je er nog bij bent!
simonherreman
Aspirant
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 23 Jul 2010, 20:02

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door simonherreman »

E-static schreefCOLON
simonherreman schreefCOLONMij hebben ze vorige week opgebeld dat ik nog kon starten in het PIVO. Hoewel het niet bij de deur is (+-90km enkele reis) start ik dus ook op 3 oktober! Ik veronderstel dat ik één van de weinige West-vlamingen zal zijn? :-D

De aanhouders winnen... Zalig dat je er nog bij bent!
M'n laatste gesprek op 1 september gehad, het was dus redelijk stressen! De dag waarop ik met contractbesprekingen zat (vorige job), kreeg ik het bewuste telefoontje dat ik mocht starten. Hoeveel geluk kan een mens hebben 8)
BloodNight
Politie
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 10 Sep 2010, 23:54

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door BloodNight »

Btw iedereen, geen trein ticket kopen, we krijgen gratis tickets.
Dat niemand er zelf 1 koop want anders ben je een hoop geld kwijt.
Fersie
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2010, 08:16

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door Fersie »

simonherreman schreefCOLONMij hebben ze vorige week opgebeld dat ik nog kon starten in het PIVO. Hoewel het niet bij de deur is (+-90km enkele reis) start ik dus ook op 3 oktober! Ik veronderstel dat ik één van de weinige West-vlamingen zal zijn? :-D
waar ergens in wes vlaanderen simon?
ik woon niet zo heel ver van de grens tussen oost en west..(wortegem-petegem)
Fersie
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2010, 08:16

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door Fersie »

Heb net een pagina aangemaakt op facebook voor iedereen die op 3 oktober zal starten.
kwestie van de kennismakingen nog vlotter te laten verlopen:)

de naam van de groep is: Pivo Asse 3/10/2011
simonherreman
Aspirant
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 23 Jul 2010, 20:02

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door simonherreman »

Fersie schreefCOLON
simonherreman schreefCOLONMij hebben ze vorige week opgebeld dat ik nog kon starten in het PIVO. Hoewel het niet bij de deur is (+-90km enkele reis) start ik dus ook op 3 oktober! Ik veronderstel dat ik één van de weinige West-vlamingen zal zijn? :-D
waar ergens in wes vlaanderen simon?
ik woon niet zo heel ver van de grens tussen oost en west..(wortegem-petegem)
Ik kom uit Jabbeke, op een goede 4 km van de WPS!
Alexander
Politie
BerichtenCOLON 117
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:20

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door Alexander »

simonherreman schreefCOLON
Fersie schreefCOLON
simonherreman schreefCOLONMij hebben ze vorige week opgebeld dat ik nog kon starten in het PIVO. Hoewel het niet bij de deur is (+-90km enkele reis) start ik dus ook op 3 oktober! Ik veronderstel dat ik één van de weinige West-vlamingen zal zijn? :-D
waar ergens in wes vlaanderen simon?
ik woon niet zo heel ver van de grens tussen oost en west..(wortegem-petegem)
Ik kom uit Jabbeke, op een goede 4 km van de WPS!
Man dat is pas balen! Ik ben van Varsenare, ik kon er vorig jaar net niet meer bij en heb een jaartje moeten wachten, kan nu gelukkig starten in de WPS.
simonherreman
Aspirant
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 23 Jul 2010, 20:02

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door simonherreman »

Het is inderdaad spijtig, maar uiteindelijk is het maar een 9tal maand hé. Liever wat vroeger opstaan om in Asse te raken dan elke dag nog met tegenzin gaan werken om dan volgend jaar in de WPS te kunnen starten!^è§è§è§è§è§
Gebruikers-avatar
vdv
Politie
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2011, 20:49

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door vdv »

Eigenlijk is dat maar al te gek. Kon je niet wisselen van school? Ik weet niet of dat mogelijk is maar bij INP's die voor HINP gaan gaat dat wel:
ik stond er op voor Gent terwijl ik dan elke dag de ringen van Leuven en Brussel én PIVO moest passeren. Gebeld naar de selectie: met akkoord van beide directeurs kon ik wisselen. (PLOT was voor mij het best bereikbaar, maar die was volzet).
Dit bericht bevat mijn persoonlijke mening opgesteld in persoonlijke naam en geldt niet als officieel standpunt van de Belgische politie.
Amaani
__________________________
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2011, 13:54

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door Amaani »

beste


Vandaag een brief in de bus gekregen om een enquete in te vullen voor de K U Leuven in het raam van een wetenschapelijk onderzoek en dit zou maandag 3 oktober opgehaald worden het begint te korten.


tot spoedig
wim1981
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2011, 11:11

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door wim1981 »

Fersie schreefCOLONHeb net een pagina aangemaakt op facebook voor iedereen die op 3 oktober zal starten.
kwestie van de kennismakingen nog vlotter te laten verlopen:)

de naam van de groep is: Pivo Asse 3/10/2011

niet te vinden op fb?
BUTTON_TOPIC_LOCKED