Opleiding PIVO Oktober 2011

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_TOPIC_LOCKED
Vounckx
__________________________
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 10 Mrt 2011, 13:35

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door Vounckx »

Amaani schreefCOLONnee nog steeds niets gehad maar het zal gaan komen de volgende dagen denk ik aangezien ze toch blijkbaar aant rond bellen zijn voor de laatste documenten en dan ist aftellen geblazen. pfff super zenuwachtig :uhoh: een nieuwe wereld, nieuwe collega s ga allemaal raar doen
Ik heb ook geen post ontvangen ivm met rijbewijs, enkel een bevestiging van 3 oktober 08.00u in het ¨Pivo te zijn, waarop ik via post de antwoordkaart heb gestuurd en tot op heden geen post daaromtrent ontvangen.
Is dat normaal? :p grtz
When bad men combine the good must associate, else they will fall, one bij one, an unpitied sacrifice in a contemptible struggle..
Amaani
__________________________
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2011, 13:54

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door Amaani »

Wel na de brief waar instaat heb ik ook niks gekregen maar maandag hadden ze mij gebeld met de vraag om een fotocopie van mijn rijbewijs op te sturen en voor de rest heb ik ook niets meer gehad.

Maar volgens sommige zou er een brief moeten volgen 2 maand voor aanvang of is dat nu deze die we al ontvange hebben?

greets
E-static
__________________________
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2009, 13:37

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door E-static »

ik vermoed dat de brief met meer info over de opleiding gewoon de brief was waarbij gesteld werd dat we om 8 op het pivo moeten zijn... Anders had 1iemand van ons al wel iets te horen gekregen :-)
Primula
__________________________
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2010, 20:14

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door Primula »

Ik heb gisteren ook mijn 'uitnodiging' gekregen om mij op 3/10 omstreeks 8u aan te bieden @ PIVO! Ik ga maandag onmiddellijk het bevestigingsformulier faxen! :)
Start opleiding AINP @ PIVO 3/10/2011
Amaani
__________________________
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2011, 13:54

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door Amaani »

Proficiat en tot binnen een dikke maand :-D
Haike
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011, 16:31

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door Haike »

En wanneer wordt er nu afgesproken. Is nog maandje, eindelijk!!!
Amaani
__________________________
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2011, 13:54

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door Amaani »

ja had ook iets gelezen ivm met afspreken in Leuven en wanneer zou dit doorgaan en enig idee met hoeveel we al zijn?

Greets
wim1981
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2011, 11:11

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door wim1981 »

denk dat we best ene gaan doen in Zellik/Asse zelf na de schooldag :)
nog 24 dagen te gaan!
Haike
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011, 16:31

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door Haike »

Denk dat het Miss wel fijn is om er voor eens af te spreken. Heb je al paar bekende gezichten op de eerste schooldag maar ik stel idd voor in Asse zelf.
lynndb
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 10 Mrt 2011, 19:49

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door lynndb »

hey allemaal,
ik had een vraagje voor iedereen die dit jaar nog start aan PIVO.
ikzelf kom uit Brugge en mag als 'k iets vind om te wonen beginnen aan het PIVO.
Nu vroeg 'k mij af of er iemand was die een idee had om dit probleem op te lossen want het is kortdag om nu nog iets te vinden.
Of eventueel iemand die ook iets zoekt en een appartement wil delen ?

Alvast bedankt !
groetjes !
Start op 3/10/'11 @ OPAC
Haike
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011, 16:31

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door Haike »

lynndb schreefCOLONhey allemaal,
ik had een vraagje voor iedereen die dit jaar nog start aan PIVO.
ikzelf kom uit Brugge en mag als 'k iets vind om te wonen beginnen aan het PIVO.
Nu vroeg 'k mij af of er iemand was die een idee had om dit probleem op te lossen want het is kortdag om nu nog iets te vinden.
Of eventueel iemand die ook iets zoekt en een appartement wil delen ?

Alvast bedankt !
groetjes !
Ik heb appartement in bornem. Half uurtje rijden dat ik kan delen met u voor een vriende prijsje!!!
Vounckx
__________________________
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 10 Mrt 2011, 13:35

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door Vounckx »

Ik ben ook nog een huisvestingsprobleem aant oplossen. Ik zoek iets in Leuven zelf, met mogelijkheid tot domicilie daar. Vereenvoudigt het pendelen aanzienlijk tov Aarschot. Mensen die nog wat weten daar?
Afspreken kan nog steeds, ben net terug van week Turkije, maar het is idd kort dag.

Grtz
When bad men combine the good must associate, else they will fall, one bij one, an unpitied sacrifice in a contemptible struggle..
BloodNight
Politie
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 10 Sep 2010, 23:54

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door BloodNight »

Als je in Leuven iets zoekt kan ik misschien aanraden iets in Kessel-Lo te huren, is goedkoper dan Leuven en toch dicht bij het station.
Wat voor iets zoek je?
Vounckx
__________________________
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 10 Mrt 2011, 13:35

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door Vounckx »

Ja ik zocht iets, inderdaad zocht, want het probleem is sinds vandaag opgelost, cohousing ,2min van station, leuven centrum, 300 per maand in een deftig huis, plus bovendien is de huisbaas een collega (vanaf oktober dan ;) Om te kopen is idd buiten leuven zelf goedkoper. Maar dit lijkt me goede oplossing nu. nog 16 dagen vrienden van de poëzie :)
When bad men combine the good must associate, else they will fall, one bij one, an unpitied sacrifice in a contemptible struggle..
E-static
__________________________
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2009, 13:37

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door E-static »

Niemand te vinden voor een pintje op de oude markt de woensdag of donderdag? We moeten het niet laat maken indien er mensen zijn die zichzelf niet op hun vakantiedagen hebben getrakteerd deze maand.

Bekende gezichten zijn altijd aangenamer, al heb ik het gevoel dat iedereen behoorlijk sociaal is :-D .

EDIT

kwestie van iets meer tijd ertussen te laten om af te spreken en zodat de werkers ook meekunnen zondag in de vroege avond? (ik kan persoonlijk vrijdag en zaterdag niet, maar indien dit voor jullie beter past doe dit gerust... :-D)
Laatst gewijzigd door 2 op E-static, in totaal 19 keer gewijzigd.
BUTTON_TOPIC_LOCKED