opleiding 2017 federale recrutering na 1 juni?

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Elske
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2016, 13:00

opleiding 2017 federale recrutering na 1 juni?

Bericht door Elske »

Hallo iedereen!

Ik kreeg eerder deze week melding van slagen in de federale recruteringsketting. Ik heb via de link aangegeven te willen starten op Campus Vesta, maar 1 juni lukt niet meer door opzegtermijn huidige job. Ik heb dus aangegeven te willen starten 'later in het jaar 2017, aan Campus Vesta'. Kan iemand mij zeggen wanneer de volgende federale groep start na de groep van 1/6/2017, of wanneer dat zal worden beslist/bevestigd?

Groeten en succes aan de groep die start op 1 juni!
Vermeulen M
__________________________
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2011, 18:06

Re: opleiding 2017 federale recrutering na 1 juni?

Bericht door Vermeulen M »

Elske schreefCOLONHallo iedereen!

Ik kreeg eerder deze week melding van slagen in de federale recruteringsketting. Ik heb via de link aangegeven te willen starten op Campus Vesta, maar 1 juni lukt niet meer door opzegtermijn huidige job. Ik heb dus aangegeven te willen starten 'later in het jaar 2017, aan Campus Vesta'. Kan iemand mij zeggen wanneer de volgende federale groep start na de groep van 1/6/2017, of wanneer dat zal worden beslist/bevestigd?

Groeten en succes aan de groep die start op 1 juni!
Normaal oktober of december
Attest van slagen: 30/11/2016

Pivo: 01/06/2017

PZ Mechelen-Willebroek
Mollyjan
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2016, 18:00

Re: opleiding 2017 federale recrutering na 1 juni?

Bericht door Mollyjan »

Beste Elske ,
Ik ben ook aan het wachten op een volgend instapmoment in campus Vesta. Ik heb een paar maanden geleden gebeld naar campus Vesta Om te vragen wanneer er opleidingen zijn dit jaar. Daar vertelden ze mij dat er in juni en oktober opleidingen doorgaan. Dus misschien zitten wel samen in de klas!
Elske
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2016, 13:00

Re: opleiding 2017 federale recrutering na 1 juni?

Bericht door Elske »

Het zal inderdaad oktober 2017 worden. Jammer dat ik me nog niet kan aanmelden voor de opleiding in Campus Vesta. Dat zou me toch een gevoel van zekerheid geven. Ik heb mijn opzeg op mijn huidig werk reeds moeten doen (met ingang van 1/10), zonder zekerheid te kunnen starten op Vesta 1/10/2017. Het leven is aan de durvers....
Ik kijk er al naar uit om je te ontmoeten, Mollyjan!
BUTTON_POST_REPLY