Opleidingen 2017

Forumregels
Afbeelding
VegasBaby
__________________________
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2016, 20:16

Re: Opleidingen 2017

Bericht door VegasBaby »

Heeft er hier toevallig iemand een idee wanneer er nog een opleiding volgt (eigen werving lokale politie) in Campus Vesta? Ik heb al een mailtje gestuurd met de vraag naar startdata maar krijg helaas geen antwoord :( Ik ben momenteel geslaagd voor alle proeven, maar ben tewerkgesteld met een bediendecontract en moet dus een opzegtermijn van 6 weken respecteren. Opleiding van 01/06 (moest daar nog plaats geweest zijn) haal ik ondertussen dus al niet meer..
aspirant-inspecteur @ Campus Vesta sedert 02/10/2017
Alex291997
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2017, 20:16

Re: Opleidingen 2017

Bericht door Alex291997 »

Nyysja schreefCOLON
Belientje schreefCOLONHoi Nyysja!

Ik heb me ondertussen ook officieel ingeschreven voor de opleiding van juni. Net nog bericht gehad dat ik me op 8 mei moet aanmelden voor de kledij en uitrusting :-). Jij waarschijnlijk ook :-)?

Waarschijnlijk tot dan :-)!

Fijn weekend!
Hey Belientje !

Super zitten we waarschijnlijk samen in een klas !
Inderdaad ik moet ook gaan 8mei om 13h.

Ik heb alvast een fb pagina aangemaakt voor degene die starten in vesta op 1/06

Voeg me even toe en ik voeg je toe aan de groep ! (Natasja Stevens ,grijze profielfoto)

Tot snel !
Groetjes & een fijn weekend gewenst

Hey!

Ik start ook op 1 juni op campus Vesta en moet op 8 mei mijn uniform gaan passen in Brussel.

Tot dan!

Alessandra
Nyysja
__________________________
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2016, 14:38

Re: Opleidingen 2017

Bericht door Nyysja »

VegasBaby schreefCOLONHeeft er hier toevallig iemand een idee wanneer er nog een opleiding volgt (eigen werving lokale politie) in Campus Vesta? Ik heb al een mailtje gestuurd met de vraag naar startdata maar krijg helaas geen antwoord :( Ik ben momenteel geslaagd voor alle proeven, maar ben tewerkgesteld met een bediendecontract en moet dus een opzegtermijn van 6 weken respecteren. Opleiding van 01/06 (moest daar nog plaats geweest zijn) haal ik ondertussen dus al niet meer..
Hey !

Oei da's jammer had ook een opzeg van 6weken .
Kan je niets regelen dat de opzeg een week ofzo vroeger stopt zodat je ook op 01/06 kan starten ?

Groetjes!
VegasBaby
__________________________
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2016, 20:16

Re: Opleidingen 2017

Bericht door VegasBaby »

Nyysja schreefCOLON
VegasBaby schreefCOLONHeeft er hier toevallig iemand een idee wanneer er nog een opleiding volgt (eigen werving lokale politie) in Campus Vesta? Ik heb al een mailtje gestuurd met de vraag naar startdata maar krijg helaas geen antwoord :( Ik ben momenteel geslaagd voor alle proeven, maar ben tewerkgesteld met een bediendecontract en moet dus een opzegtermijn van 6 weken respecteren. Opleiding van 01/06 (moest daar nog plaats geweest zijn) haal ik ondertussen dus al niet meer..
Hey !

Oei da's jammer had ook een opzeg van 6weken .
Kan je niets regelen dat de opzeg een week ofzo vroeger stopt zodat je ook op 01/06 kan starten ?

Groetjes!
Helaas, vrees dat onze directie daar niet voor openstaat :( Maar ik heb al even telefonisch contact opgenomen met HR van de Lokale Politie en zij wisten me te vertellen dat de volgende opleiding in oktober gepland staat :) Heb ik iets om naar uit te kijken!

Alvast veel succes met jullie start van de opleiding op 01/06 !!
aspirant-inspecteur @ Campus Vesta sedert 02/10/2017
Elske
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2016, 13:00

Re: Opleidingen 2017

Bericht door Elske »

Felos schreefCOLONInschrijvingen voor de opleiding in Campus Vesta is open ( 1 Juni 2017 )
http://jobpol.be/home/inspecteur_indiensttreding/
Tijd om het formulier in te vullen mensen!
Gebeurd! :-D
Ik kreeg via mail (automatisch) bevestiging van mijn keuze:
2.e. Ik kies voor het algemeen instaptraject en zal op 2 oktober 2017 starten in de volgende politieschool: Antwerpen - VESTA

Is daarmee mijn inschrijving en deze startdatum voor mij ook effectief bevestigd? Of krijg ik daarvan nog apart bericht?
VegasBaby
__________________________
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2016, 20:16

Re: Opleidingen 2017

Bericht door VegasBaby »

Elske schreefCOLON
Felos schreefCOLONInschrijvingen voor de opleiding in Campus Vesta is open ( 1 Juni 2017 )
http://jobpol.be/home/inspecteur_indiensttreding/
Tijd om het formulier in te vullen mensen!
Gebeurd! :-D
Ik kreeg via mail (automatisch) bevestiging van mijn keuze:
2.e. Ik kies voor het algemeen instaptraject en zal op 2 oktober 2017 starten in de volgende politieschool: Antwerpen - VESTA

Is daarmee mijn inschrijving en deze startdatum voor mij ook effectief bevestigd? Of krijg ik daarvan nog apart bericht?
Ik start ook op 2 oktober en heb een bevestiging per mail gekregen van de dienst Taskforce eigen-werving (lokale politie Antwerpen). Durf niet zeggen hoe het juist in z'n werk gaat voor de federale rekruteringen, of die nog aparte mails versturen naast die algemene bevestiging.
aspirant-inspecteur @ Campus Vesta sedert 02/10/2017
Felos
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 19 Nov 2014, 19:05

Re: Opleidingen 2017

Bericht door Felos »

Elske schreefCOLON
Felos schreefCOLONInschrijvingen voor de opleiding in Campus Vesta is open ( 1 Juni 2017 )
http://jobpol.be/home/inspecteur_indiensttreding/
Tijd om het formulier in te vullen mensen!
Gebeurd! :-D
Ik kreeg via mail (automatisch) bevestiging van mijn keuze:
2.e. Ik kies voor het algemeen instaptraject en zal op 2 oktober 2017 starten in de volgende politieschool: Antwerpen - VESTA

Is daarmee mijn inschrijving en deze startdatum voor mij ook effectief bevestigd? Of krijg ik daarvan nog apart bericht?
Je zal nog bericht krijgen wanneer je aanvraag is geaccepteerd met meer inlichtingen. Campus vesta zal je persoonlijk ook nog contacteren voor persoonlijke gegevens.

Ze verwachten dat 3 oktober een groot aantal mensen zal worden. ( 3 klassen had ik van horen zeggen )
Campus Vesta - 1 juni
BUTTON_POST_REPLY