Opleiding Vesta 2016 nav mail met Poll

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
BartM
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2016, 10:24

Opleiding Vesta 2016 nav mail met Poll

Bericht door BartM »

Hallo

Eergisteren een mail ontvangen van de rekruteringsdienst met een foutieve link naar een nieuw inschrijvingsformulier betreffende scholen 2016. Gisteren zelfde mail ontvangen met een juiste link én met de expliciete vraag om voor 21/1/2016 te reageren.
Nu ben ik eens nieuwsgierig of er nog gegadigden zijn om al op 1 april te starten, wel enkel PZ Antwerpen en niet federaal.
Weet ik of ik mijn werkgever al moet voorbereiden op mijn vertrek ;-)
Micha
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2015, 07:55

Re: Opleiding Vesta 2016 nav mail met Poll

Bericht door Micha »

Ik heb een soortgelijke mail ontvangen, echter ik vind de deadline van 21-01 nergens terug. Ik heb ook slechts 1 mail ontvangen en niet zoals jij een eerdere mail met foutieve informatie.

Hieronder de informatie die ik ontvangen heb:

Mevrouw, Mijnheer,
U bent laureaat van de selectieproeven van de politie voor het basiskader en u heeft hiervoor al de nodige briefwisseling van ons ontvangen. Na een succesvolle selectieprocedure, is de aanvang van uw basisopleiding dus nabij.
Onder voorbehoud van goedkeuring van de openstaande betrekkingen en van de instapmomenten door de Minister, vindt u via onderstaande link een bevragingsformulier 2016 terug, dus geen garantie om de opleiding te kunnen starten!! U kan zich wel al registreren op een reservelijst voor de opleidingen van 2016 .
Via deze link kan u het vernieuwde formulier terugvinden waar gepeild wordt in hoeverre u belangstelling zou hebben voor een snelle instap in de politieschool Campus Vesta op 1 april 2016 ten behoeve van de politiezone Antwerpen. Let op, dit betreft een bevraging (poll), dus geen zekerheid om de opleiding te kunnen aanvangen.
Mag ik u daarom vragen dit elektronisch formulier, dat u kan terugvinden op de volgende pagina: "LINK" zo snel mogelijk in te sturen zodat wij uw keuze kunnen verwerken.
Wat de federale opleidingen betreft, hebben wij nog geen overzicht van de komende data. Van zodra wij over deze informatie beschikken, zal u hierover ingelicht worden.
We danken u van harte hiervoor.
Met vriendelijke groeten


Was jij van plan op dit aanbod/vraag in te gaan?
SVDH
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2016, 20:36

Re: Opleiding Vesta 2016 nav mail met Poll

Bericht door SVDH »

Hallo

Ook ik heb verschillende mails ontvangen met een foutieve link. Uiteindelijk werd mij de juiste link toegestuurd en heb ik mijn keuze ingediend.
Aangezien ik liever aan een federale opleiding zou starten, heb ik een mail terug gestuurd met de vraag of ze reeds zicht hadden op de opstartdata van de federale opleidingen.

Als antwoord kreeg ik dit terug: "Wij hebben nog geen overzicht voor de andere opleidingen. De opleidingen van april is ook geen zekerheid, dit betreft slechts een bevraging."

Dus blijkbaar staat er nog niet echt iets vast en zal ons geduld nog even op de proef gesteld worden, vrees ik :) .
Vince83
__________________________
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2015, 11:11

Re: Opleiding Vesta 2016 nav mail met Poll

Bericht door Vince83 »

Ik heb hem gisteren ook gekregen maar ik wacht wel tot ik in Brussel kan starten.
Micha
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2015, 07:55

Re: Opleiding Vesta 2016 nav mail met Poll

Bericht door Micha »

Gisteren op de infodag de bevestiging gekregen dat er weldegelijk een opleiding start op 1 april voor de mensen die de mail met de bevraging positief beantwoord hebben. We zullen spoedig meer nieuws ontvangen denk ik!
BUTTON_POST_REPLY