Opleidingen AINP Vesta 2015

Forumregels
Afbeelding
Yous
Aspirant
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2014, 22:55

Re: Opleidingen AINP Vesta 2015

Bericht door Yous »

Kevin_Fox schreefCOLONIk ken iemand binnen mijn vriendenkring die ondertussen adviseur-generaal is binnen de federale overheid.
Ik heb gehoord dat men de begrotingscontrole van april wil afwachten, daarna gaan er beslissingen worden genomen.
Dit is GEEN gerucht maar een feit.
Bij deze weten we toch al "iets".

Heel erg bedankt om dit mee te delen Kevin!
Bolt
__________________________
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2013, 09:23

Re: Opleidingen AINP Vesta 2015

Bericht door Bolt »

TAS schreefCOLON@Swatlord

Ik bel regelmatig naar de contactpersoon vermeld bij de laatste briefwisseling, infolijn jobpol alsook personen binnen mijn netwerk. Men blijkt helemaal niet op de hoogte te zijn wanneer er opleidingen van start zouden gaan. Als er iemand dan al officieus een uitspraak over timing doet, klinkt het niet voor september. Ik hoop enkel dat degenen die een attest van slagen ontvingen in 2014 op de hoogte gesteld worden wanneer het elektronisch instapformulier actief is... elke dag checken ben ik een beetje beu :wink:
Patience is a virtue?
Hey,

De datum van inschrijving voor de selectie en niet de datum van het ontvangen van het attest van slagen bepaalt de volgorde dat je kan starten aan een opleiding. Uitzonderingen zijn uiteraard als je voor grote zones kiest. Wil maar dat je weet als er maar 1 opleiding is dit jaar er waarschijnlijk veel teleurgestelden gaan zijn. Mijn geval : Ingeschreven Februari 2013 en nog steeds niet gestart. En ik ben zeker geen uitzondering !

Misschien wist je dit al maar wou het toch even zeggen.

Grtzz
Bevestiging kandidatuur : 03/2013
Attest van slagen : 10/2014
Gebruikers-avatar
otisdc
__________________________
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2014, 20:19

Re: Opleidingen AINP Vesta 2015

Bericht door otisdc »

Bolt schreefCOLON Hey,

De datum van inschrijving voor de selectie en niet de datum van het ontvangen van het attest van slagen bepaalt de volgorde dat je kan starten aan een opleiding. Uitzonderingen zijn uiteraard als je voor grote zones kiest. Wil maar dat je weet als er maar 1 opleiding is dit jaar er waarschijnlijk veel teleurgestelden gaan zijn. Mijn geval : Ingeschreven Februari 2013 en nog steeds niet gestart. En ik ben zeker geen uitzondering !

Misschien wist je dit al maar wou het toch even zeggen.

Grtzz
Bedankt voor de info Bolt, dit wist ik niet!

Hoe verloopt de volgorde als je kiest voor een zone?
Ik heb niet via een campagne gesolliciteerd van een zone, maar zou graag wel in PZ Antwerpen willen staan.

Ik neem aan dat ik onder de gewone volgorde, aangezien mijn inschrijving federaal is en mijn voorkeur niet bepalend is?
CT / Dispatcher - Federale Politie – Police Fédérale | CSDCA – SICAD – CIC BRU.
Bolt
__________________________
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2013, 09:23

Re: Opleidingen AINP Vesta 2015

Bericht door Bolt »

Hey,

Die keuze kun je dan maken via het instapformulier. Indien in Antwerpen een tekort is dan zal je al via het instapformulier kunnen kiezen voor Antwerpen waardoor je een prioriteit gaat krijgen omdat ze daar snel volk willen hebben. Hier ook worden alle kandidaten die daarvoor kiezen aangenomen op inschrijvingsdatum.

Ofwel kan je intekenen op een vorming die er nu aan de gang is die door Stad Antwerpen zelf word gefinancierd en iedereen is voorzien voor 5 jaar in Antwerpen te werken!

Veel succes !
Bevestiging kandidatuur : 03/2013
Attest van slagen : 10/2014
Sw@tLorD
__________________________
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2013, 12:37

Re: Opleidingen AINP Vesta 2015

Bericht door Sw@tLorD »

Ik ben van 10/10/2013 bezig. Hopelijk ben ik er dit jaar bij :(
Bevestiging kandidatuur: 10.10.2013
Attest van slagen verkregen : 03.12.2014
Start opleiding: 1 oktober 2015
Ianto
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2014, 16:30

Re: Opleidingen AINP Vesta 2015

Bericht door Ianto »

Tegen mij is er gezegd geweest, op de eerste proef, dat er pas in oktober/november een nieuwe opleiding zal starten op Vesta. Dit is gezegd geweest door de dame die de proef op dat moment afnam.




Tips voor het persoonlijkheidsonderzoek altijd welkom via PM.
Cognitieve proeven: GESLAAGD
Fysieke proeven: GESLAAGD
Persoonlijkheidsproef: 23/01/2015
Medische proef:
Commissie:
Gebruikers-avatar
otisdc
__________________________
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2014, 20:19

Re: Opleidingen AINP Vesta 2015

Bericht door otisdc »

Sw@tLorD schreefCOLONIk ben van 10/10/2013 bezig. Hopelijk ben ik er dit jaar bij :(
Heb contact gehad met Vesta en ze zeiden mij dat er tussen oktober 2015 - januari 2016 een opleiding zou zijn, mits oké van de overheid natuurlijk.
Dit werd mij ook bevestigd bij mijn commissie.

Ook las ik ergens anders, dat als er effectief een opleiding begint er weinig kans is dat de deelnemers van 2014 zullen mogen beginnen vanwege het groot aantal kandidaten van 2013.

Dus denk ik dat dit voor jou positief nieuws is.

Maar voorlopig is natuurlijk niets zeker. :(
CT / Dispatcher - Federale Politie – Police Fédérale | CSDCA – SICAD – CIC BRU.
Sw@tLorD
__________________________
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2013, 12:37

Re: Opleidingen AINP Vesta 2015

Bericht door Sw@tLorD »

We mogen ons klaarmaken voor een opleiding in oktober. Ik ben benieuwd wie erbij zal zijn
Bevestiging kandidatuur: 10.10.2013
Attest van slagen verkregen : 03.12.2014
Start opleiding: 1 oktober 2015
Sw@tLorD
__________________________
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2013, 12:37

Re: Opleidingen AINP Vesta 2015

Bericht door Sw@tLorD »

Wie zal er op 01/01/2015 bij zijn in Vesta?
Bevestiging kandidatuur: 10.10.2013
Attest van slagen verkregen : 03.12.2014
Start opleiding: 1 oktober 2015
BUTTON_POST_REPLY