Infodag 29 maart

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Boyke_1989
__________________________
BerichtenCOLON 169
GeregistreerdCOLON 04 Mei 2012, 13:26

Infodag 29 maart

Bericht door Boyke_1989 »

Ik kom aanstaande zaterdag naar de infodag op de Vesta.
Nu vroeg ik me af of het eender is wanneer men toekomt tussen 10 en 16u?
Want op de infodag op de PIVO is er een strak tijdschema waar je je moet aan houden en kan je na 9u niet meer aansluiten zoals op volgende site staat: http://www.lokalepolitie.be/5402/rekrutering.html
Echter zou volgens de jobpol-site ook daar een infodag zijn en niet enkel een voormiddag.

Hoe zit het dan op de Vesta?
Weet er iemand of je ook een rondleiding kan krijgen in de school en/of het functioneel parcours kan proberen? Ik neem aan dat je dan een sporttenue moet meenemen en schoenen die geen zwarte strepen nalaten? Nochtans staat daar niets van online. Het lijkt me gewoon praktisch als je het parcours zou mogen proberen :p

Grtz
Bevestiging van inschrijving ontvangen.
Proef 1 AINP: Geslaagd.
Proef 2 AINP: Geslaagd.
Proef 3 AINP: In afwachting.
Proef 4 AINP: In afwachting.
Antecendentenonderzoek: Lopend.
coppens
__________________________
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2014, 20:28

Re: Infodag 29 maart

Bericht door coppens »

Ik ben vandaag geweest naar de infodag.
Veel heb ik niet echt bijgeleerd (powerpoint over de selectieprocedure die we te zien kregen)
want ik heb ondertussen zelf al een groot deel ingelezen.
Ik heb jammer genoeg nergens gezien waar dat je je kon wagen aan een selectieproef.
Dat vond ik erg jammer.
Voor de rest vond ik het redelijk droog daar. Op de uitnodiging stond veel meer, bv animatie.
Ik had verwacht dat we meer konden proeven van het aspirant inspecteurenleven. ;-)
Nuja, ik ben toch tevreden dat ik de school al eens heb gezien. Dat telt toch weer een beetje bij de motivatie.
Nog enkele weekjes verder en dieper inlezen, dan verstuur ik mijn inschrijvingsformulier.
Boyke_1989
__________________________
BerichtenCOLON 169
GeregistreerdCOLON 04 Mei 2012, 13:26

Re: Infodag 29 maart

Bericht door Boyke_1989 »

coppens schreefCOLONIk ben vandaag geweest naar de infodag.
Veel heb ik niet echt bijgeleerd (powerpoint over de selectieprocedure die we te zien kregen)
want ik heb ondertussen zelf al een groot deel ingelezen.
Ik heb jammer genoeg nergens gezien waar dat je je kon wagen aan een selectieproef.
Dat vond ik erg jammer.
Voor de rest vond ik het redelijk droog daar. Op de uitnodiging stond veel meer, bv animatie.
Ik had verwacht dat we meer konden proeven van het aspirant inspecteurenleven. ;-)
Nuja, ik ben toch tevreden dat ik de school al eens heb gezien. Dat telt toch weer een beetje bij de motivatie.
Nog enkele weekjes verder en dieper inlezen, dan verstuur ik mijn inschrijvingsformulier.
Dan had je naar de PIVO moeten gaan ;) Daar kon je een les meevolgen en een rondleiding krijgen op de campus + een sportinitiatie. Heb je nog geen enkele proef gedaan? Persoonlijk heb ik er wel wat extra informatie gekregen die ik nog niet wist. Nochtans heb ik net zoals jij ook veel info al gekregen en opgezocht. Ik denk dat het ook kwestie was van de juiste vragen te stellen. De cognitieve proef kon je er normaal wel proberen, althans volgens de mail die ik op voorhand kreeg van de campus. Ik heb daar ook niets van gezien hoor ;)In de mail zei men ook dat het een infodag ging zijn en geen opendeur. Dus ik had er ook niet meer van verwacht dan wat ik kreeg. Ik heb het wel over een mail die ik zelf naar de campus stuurde. Ik had ook stiekem gehoopt op een rondleiding enz, maar ja we moeten maar zien te slagen dan zien we het zelf ;)
Bevestiging van inschrijving ontvangen.
Proef 1 AINP: Geslaagd.
Proef 2 AINP: Geslaagd.
Proef 3 AINP: In afwachting.
Proef 4 AINP: In afwachting.
Antecendentenonderzoek: Lopend.
coppens
__________________________
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2014, 20:28

Re: Infodag 29 maart

Bericht door coppens »

Ik had al zo'n vermoeden dat ik beter ook eens naar een andere school was geweest.
Maar als ik zou slagen voor de proeven (ik heb idd nog geen 1ste proef gedaan) zou ik mij zowiso inschrijven in Vesta. Dat is het dichtste in de buurt.
De sportzaal was helemaal leeg en ik had gedacht dat ze daar een opstelling zouden gemaakt hebben om eens te proberen.
Het was idd duidelijk een infodag en geen opendeur al voelde het wel zo aan als ik de affiche zag.
Boyke_1989
__________________________
BerichtenCOLON 169
GeregistreerdCOLON 04 Mei 2012, 13:26

Re: Infodag 29 maart

Bericht door Boyke_1989 »

Je kan een filmpje van het functioneel parcours vinden op de jobpol-site en youtube. Van waar ben je afkomstig als ik dat mag vragen?
Bevestiging van inschrijving ontvangen.
Proef 1 AINP: Geslaagd.
Proef 2 AINP: Geslaagd.
Proef 3 AINP: In afwachting.
Proef 4 AINP: In afwachting.
Antecendentenonderzoek: Lopend.
coppens
__________________________
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2014, 20:28

Re: Infodag 29 maart

Bericht door coppens »

Het parcours, filmpje en plattegrondje heb ik al verschillende keren gezien hoor ;-)
Maar enkel gezien en nog niet geoefend.
(Ik ben van Nijlen afkomstig.)
Boyke_1989
__________________________
BerichtenCOLON 169
GeregistreerdCOLON 04 Mei 2012, 13:26

Re: Infodag 29 maart

Bericht door Boyke_1989 »

Oké :) Je kan altijd eens contact opnemen met de school om te vragen of je het parcours eens mag proberen. Desnoods samen met nog andere geïnteresseerden na een proef voor andere kandidaten bvb.
Bevestiging van inschrijving ontvangen.
Proef 1 AINP: Geslaagd.
Proef 2 AINP: Geslaagd.
Proef 3 AINP: In afwachting.
Proef 4 AINP: In afwachting.
Antecendentenonderzoek: Lopend.
coppens
__________________________
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2014, 20:28

Re: Infodag 29 maart

Bericht door coppens »

Goed idee! Ik zal de school er binnenkort eens over contacteren ;-)
BUTTON_POST_REPLY