Opleiding 2014

Forumregels
Afbeelding
Superstrakkestrik
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2013, 07:40

Re: Opleiding 2014

Bericht door Superstrakkestrik »

Gunther L schreefCOLONDit heb ik alvast op de agenda van de Federale gevonden . Of het zo gaat zijn is ook nog de vraag he
http://www.police.ac.be/modules/session ... 40&lang=nl

In elk geval , als ik kan start ik in Mei zulle ! :wink:
Dat zal voor mij wel wa rijden worden vanuit schaffen , maar ja ...
Zie niets staan voor AINP ? (voor Vesta?) :D
Els
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2012, 17:02

Re: Opleiding 2014

Bericht door Els »

Hej allemaal,
Ik zit ook op hete kolen om mijn opleiding te starten.
Ik heb een 2 tal weken geleden contact gehad met Annelies.
Zij vertelde dat er voor juni geen opleidingen zullen starten.

Mei zou fantastisch zijn. Ik moet dit ook weten voor mijn werk. Op mijn werk zijn ze namelijk niet zo soepel. Zij hebben mij vorige keer tegen gehouden. :-(
Zou echt zo snel mogelijk zekerheid willen hebben.

Groetjes
Els
Cognitieve proeven: Geslaagd
Persoonlijkheidsproef: Geslaagd
Medische proef: Geslaagd
Selectiecomissie: Geslaagd
Sw@tLorD
__________________________
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2013, 12:37

Re: Opleiding 2014

Bericht door Sw@tLorD »

Ik ben momenteel nog bezig met de proeven, maar als ik zou mogen starten dan zou oktober perfect uitkomen.
Bevestiging kandidatuur: 10.10.2013
Attest van slagen verkregen : 03.12.2014
Start opleiding: 1 oktober 2015
Katie
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 16 Feb 2011, 16:16

Re: Opleiding 2014

Bericht door Katie »

Els schreefCOLONHej allemaal,
Ik zit ook op hete kolen om mijn opleiding te starten.
Ik heb een 2 tal weken geleden contact gehad met Annelies.
Zij vertelde dat er voor juni geen opleidingen zullen starten.

Mei zou fantastisch zijn. Ik moet dit ook weten voor mijn werk. Op mijn werk zijn ze namelijk niet zo soepel. Zij hebben mij vorige keer tegen gehouden. :-(
Zou echt zo snel mogelijk zekerheid willen hebben.

Groetjes
Els
Hey Els,
Ja is vervelend he als we geen zekerheid hebben.... Als we een datum hebben, kunnen we tenminste naar die dag uitkijken...
We zullen nog wat geduld moeten hebben :eek:
Superstrakkestrik
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2013, 07:40

Re: Opleiding 2014

Bericht door Superstrakkestrik »

Els schreefCOLONHej allemaal,
Ik zit ook op hete kolen om mijn opleiding te starten.
Ik heb een 2 tal weken geleden contact gehad met Annelies.
Zij vertelde dat er voor juni geen opleidingen zullen starten.

Mei zou fantastisch zijn. Ik moet dit ook weten voor mijn werk. Op mijn werk zijn ze namelijk niet zo soepel. Zij hebben mij vorige keer tegen gehouden. :-(
Zou echt zo snel mogelijk zekerheid willen hebben.

Groetjes
Els
Dag Els, idd.. dit is ook wat Annelies tegen mij zei.. ze zei wel dat dit 'geruchten' waren..
wanneer heb jij uw attest van slagen ontvangen?

Groetjes
Nick
Els
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2012, 17:02

Re: Opleiding 2014

Bericht door Els »

Hoi,
Ik ben vorige jaar begin april bij de comissie geweest.
En eind april wist ik dat ik "goedgekeurd" was. :-)

Ben zo benieuwd naar de startdatum.
Annelies vertelde mij dat we in februari meer zouden weten. Dan ben ik telaat voor mijn 3 maanden opzeg.
Dus het is echt zo vervelend die onzekerheid.

Groetjes
Cognitieve proeven: Geslaagd
Persoonlijkheidsproef: Geslaagd
Medische proef: Geslaagd
Selectiecomissie: Geslaagd
Els
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2012, 17:02

Re: Opleiding 2014

Bericht door Els »

Sw@tLorD schreefCOLONIk ben momenteel nog bezig met de proeven, maar als ik zou mogen starten dan zou oktober perfect uitkomen.
Ik denk dat oktober te vroeg gaat zijn. De periode tussen de medische proef en de commissie waren een 4 maanden. Ik hoop het zeker voor jou.
Cognitieve proeven: Geslaagd
Persoonlijkheidsproef: Geslaagd
Medische proef: Geslaagd
Selectiecomissie: Geslaagd
Superstrakkestrik
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2013, 07:40

Re: Opleiding 2014

Bericht door Superstrakkestrik »

Els schreefCOLONHoi,
Ik ben vorige jaar begin april bij de comissie geweest.
En eind april wist ik dat ik "goedgekeurd" was. :-)

Ben zo benieuwd naar de startdatum.
Annelies vertelde mij dat we in februari meer zouden weten. Dan ben ik telaat voor mijn 3 maanden opzeg.
Dus het is echt zo vervelend die onzekerheid.

Groetjes
Ai en kon je niet in oktober beginnen?
Ja idd.. die onzekerheid is enorm lastig.. misschien waag ik de gok wel.. en zal ik interims doen ondertussen... :-)

Groetjes
Nick
Sw@tLorD
__________________________
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2013, 12:37

Re: Opleiding 2014

Bericht door Sw@tLorD »

Els schreefCOLON
Sw@tLorD schreefCOLONIk ben momenteel nog bezig met de proeven, maar als ik zou mogen starten dan zou oktober perfect uitkomen.
Ik denk dat oktober te vroeg gaat zijn. De periode tussen de medische proef en de commissie waren een 4 maanden. Ik hoop het zeker voor jou.

Een goede vriend van me heeft zich in oktober 2012 ingeschreven en is in oktober 2013 al kunnen beginnen. Alles hangt af van jouw eigen selectieprocedure. Een andere vriend is al 7 maanden aan het wachten op het antecedentenonderzoek en de uitnodiging om op gesprek te komen bij de selectiecommissie.

Dus ik koester wat hoop :)
Bevestiging kandidatuur: 10.10.2013
Attest van slagen verkregen : 03.12.2014
Start opleiding: 1 oktober 2015
Black Dog
__________________________
BerichtenCOLON 401
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 18:16

Re: Opleiding 2014

Bericht door Black Dog »

Sw@tLorD schreefCOLON
Els schreefCOLON
Sw@tLorD schreefCOLONIk ben momenteel nog bezig met de proeven, maar als ik zou mogen starten dan zou oktober perfect uitkomen.
Ik denk dat oktober te vroeg gaat zijn. De periode tussen de medische proef en de commissie waren een 4 maanden. Ik hoop het zeker voor jou.

Een goede vriend van me heeft zich in oktober 2012 ingeschreven en is in oktober 2013 al kunnen beginnen. Alles hangt af van jouw eigen selectieprocedure. Een andere vriend is al 7 maanden aan het wachten op het antecedentenonderzoek en de uitnodiging om op gesprek te komen bij de selectiecommissie.

Dus ik koester wat hoop :)
Zeg maar tegen uw vriend dat als hij wat schot in de zaak wil zien hij zelf nog eens belt naar de selectiedienst.

Ik heb me ingeschreven juni 2012, medische afgerond eind october 2012, dan april 2013...door zelf te bellen, mogen ondervinden dat de aanvraag tot moraliteitsonderzoek niet tot aan het lokaal commissariaat is geraakt. De selectiedienst heeft nog eens een aanvraag opgestuurd en uiteindelijk half mei moraliteitsonderzoek afgewerkt en daarna heeft het tot augustus geduurd eer ze bij de selectiedienst bevestiging van ontvangen hebben gegeven, want blijkbaar was dat onderzoek van het lokaal commissariaat naar de selectiedienst ook eens "de weg verloren".

De selectiedienst liet ook weten geen gesprek met de selectiecommissie te organiseren zonder dat ze de resultaten van het moraliteitsonderzoek hebben ontvangen.

Uiteindelijk heeft mijn selectieprocedure 18 maand in beslag genomen. :mrgreen:
Sw@tLorD
__________________________
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2013, 12:37

Re: Opleiding 2014

Bericht door Sw@tLorD »


Zeg maar tegen uw vriend dat als hij wat schot in de zaak wil zien hij zelf nog eens belt naar de selectiedienst.

Ik heb me ingeschreven juni 2012, medische afgerond eind october 2012, dan april 2013...door zelf te bellen, mogen ondervinden dat de aanvraag tot moraliteitsonderzoek niet tot aan het lokaal commissariaat is geraakt. De selectiedienst heeft nog eens een aanvraag opgestuurd en uiteindelijk half mei moraliteitsonderzoek afgewerkt en daarna heeft het tot augustus geduurd eer ze bij de selectiedienst bevestiging van ontvangen hebben gegeven, want blijkbaar was dat onderzoek van het lokaal commissariaat naar de selectiedienst ook eens "de weg verloren".

De selectiedienst liet ook weten geen gesprek met de selectiecommissie te organiseren zonder dat ze de resultaten van het moraliteitsonderzoek hebben ontvangen.

Uiteindelijk heeft mijn selectieprocedure 18 maand in beslag genomen. :mrgreen:
Dat doet hij geregeld. Telkens met het antwoord van de selectiedienst dat hij de lokale pz moet contacteren, en die zegt dan het omgekeerde.

Het kan snel gaan, maar het kan ook veel tijd in beslag nemen. Ik heb voorlopig vast werk dus ik maak me niet meteen zorgen om de tijdspanne
Bevestiging kandidatuur: 10.10.2013
Attest van slagen verkregen : 03.12.2014
Start opleiding: 1 oktober 2015
Black Dog
__________________________
BerichtenCOLON 401
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 18:16

Re: Opleiding 2014

Bericht door Black Dog »

Sw@tLorD schreefCOLON
Dat doet hij geregeld. Telkens met het antwoord van de selectiedienst dat hij de lokale pz moet contacteren, en die zegt dan het omgekeerde.
lolz...net als bij mij. Blijven bellen... want had ik zelf niet blijven bellen zat ik u nog te wachten.
Superstrakkestrik
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2013, 07:40

Re: Opleiding 2014

Bericht door Superstrakkestrik »

Ter info:

Net even met campus Vesta gebeld.. ook zij zeiden me dat ik er vanuit kon gaan dat er in Mei geen opleiding zou starten!
Er is sprake van een opleiding in Juni, maar er moeten genoeg kandidaten zijn om 2 klassen te vullen, 1 klas willen ze niet...

Ik mocht begin Maart terug contact opnemen.

Grtn,
Nick
Laurence
__________________________
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2011, 23:24

Re: Opleiding 2014

Bericht door Laurence »

ter info je kan je vanaf vandaag inschrijven op de site van jobpol om je keuze door te geven waar je, je opleiding wenst te volgen..
OPAC - Promotie 112 AINP - Peloton 1
PieterGC
Aspirant
BerichtenCOLON 148
GeregistreerdCOLON 15 Mrt 2012, 12:55

Re: Opleiding 2014

Bericht door PieterGC »

Superstrakkestrik schreefCOLONTer info:

Net even met campus Vesta gebeld.. ook zij zeiden me dat ik er vanuit kon gaan dat er in Mei geen opleiding zou starten!
Er is sprake van een opleiding in Juni, maar er moeten genoeg kandidaten zijn om 2 klassen te vullen, 1 klas willen ze niet...

Ik mocht begin Maart terug contact opnemen.

Grtn,
Nick
:roll:
INP - Pz Antwerpen/ Orida fietsteam
BUTTON_POST_REPLY