Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
bartje1984
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 06 Mrt 2013, 12:37

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door bartje1984 »

Hey Thomas,

Ik heb Lode aan de lijn gehad en weer hetzelfde liedje hoogstwaarschijnlijk opleiding in het najaar en hij hoopt dat het inorde komt.Nu is hij zeker bereikbaar dus je kan hem zeker bereiken op de moment.Nu ik snap het ni zo goe dat uwe maat dan zegt dat er 100procent zeker een opleiding start want het is nog ni zeker blijkbaar.Ik denk,ik kan me vergissen maar dat lode er zelf niet kan over beslissen.Heeft hij u al terug opgebeld,is een heel vriendelijk persoon maar wil ook gewoon duidelijkheid heb ik hem ook vriendelijk gevraagd.Maar meer kon hij niet zeggen.Anders probeer hem ook eens te op te bellen nu hé Thomas en mss zegt hij tegen u al iets meer.
Thomasbd15
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2011, 13:45

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door Thomasbd15 »

ik heb Lode aan de lijn gehad. De situatie is als volgt. Wij wachten inderdaad op de werving van Turnhout om samen een klas te vormen. Hij zei dat hij had gezegd tegen mijn maat dat er WAARSCHIJNLIJK een opleiding ging komen in oktober/november. Dit betekent niet dat het een zekerheid is. Dsr en pz Antwerpen gaan druk uitoefenen op vesta om een opleiding te organiseren. Maar uiteindelijk is het vesta die beslist. Terug bij af dus. Ik zal de situatie niet meer op de voet kunnen volgen aangezien al mijn connecties daar weg. oftewel ontslagen of afgestudeerd. Hopelijk komt er snel een directeur
Proef 1 AP: geslaagd
Proef 2 AP: geslaagd
Proef 3 AP: geslaagd
Proef 4 AP: geslaagd
bartje1984
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 06 Mrt 2013, 12:37

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door bartje1984 »

Hij heeft dus toch een beetje meer informatie gegeven de Lode,ik denk ook wel dat ze alles er aan doen om de opleiding te laten starten daar maar ik begrijp het probleem eigenlijk ni zo goed,ze weten dat er van turnhout nog komen en kan campus vesta toch gemakkelijk al een opleiding inlassen in oktober/november hé.Dat heb ik ook tegen hem gezegd.Nu ik heb nog wel een connectie van campus vesta namelijk de sportleerkracht en die ga mij zeker op de hoogte houden als hij verneemt dat er officieel een opleiding wordt gestart ze dus maar op de moment is er nog maar 6man(wat ik eerlijk gezegd weinig vind voor het aantal geslaagden,dat wil toch zeggen dat er maar weinig mensen die deelgenomen hebben aan de selectieproeven geslaagd zijn).Ik bel hem volgende week nog wel eens maar betwijfel dat er dan al meer nieuws ga zijn,hou u in ieder geval op de hoogte.En ik hoop dat die selectieprocedure voor turnhout een beetje vlot en op tijd is voor oktober/november want das ook nog een grote vraag hé?
bartje1984
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 06 Mrt 2013, 12:37

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door bartje1984 »

Als iemand verdere informatie heeft ofzo over de start van de opleiding kan je dat dan hier op het forum posten aub,nu zal er nog geen verder nieuws zijn maar het is maar in de toekomst hé.
johan d
__________________________
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2011, 14:45

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door johan d »

Als Turnhout dit jaar nog mee wil starten met een opleiding dan gaan ze toch vlug moeten gaan zijn in Brussel, heb van de week mijn resultaten gekregen van de eerste proeven en daar staat als laatste regel in vermeld dat het door de grote drukte enkele weken zal duren voor de 2de oproepingsbrief zal komen. Ik versta daaruit dus verschillende maanden, de snelheid kennende, en als we daar door zijn moeten we nog 3 en 4 doen + ascedesentenonderzoek en definitieve beslissing , dan nog solliciteren in Turnhout en dat allemaal voor november.Ik hoop natuurlijk dat het allemaal nog in orde komt, maar twijfel eraan.
Fysieke proeven : GESLAAGD!
Cognitieve proeven : vrijgesteld !
Videoverslag : GESLAAGD!
Persoonlijkheidsproef : GESLAAGD!
Medische proef : GESLAAGD!
Commissie : niet geslaagd :-(
Thomasbd15
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2011, 13:45

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door Thomasbd15 »

Johan,
ik denk dat je er nog van zou kunnen verschieten hoe snel het kan gaan. bij mij hadden ze tegen de wijkagent gezegd dat hij moest voortmaken. de jury was 2 weken voor de start van de opleiding. Ik ben er zeker van jullie voorrang zullen krijgen op de " gewoone sollicitanten voor inspecteur". ik ken mensen die al hun proeven hebben doorlopen op 8 a 9 maanden.indien het niet zo is zal het voor februari zijn he.
Proef 1 AP: geslaagd
Proef 2 AP: geslaagd
Proef 3 AP: geslaagd
Proef 4 AP: geslaagd
bartje1984
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 06 Mrt 2013, 12:37

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door bartje1984 »

Ja Thomas maar ik hoop zoals iedereen denk ik toch dat het in oktober/november is ze,zou voor mij echt veel beter uitkomen dan nog te moeten wachten op februari,alleen gewoon duidelijkheid krijgen wanneer de opleiding komt zou al veel oplossen.Is het februari ok dan is het ook goed maar dan zou ik het toch graag weten en Johan hopelijk lukt het voor u ook allemaal hé met de overige testen.Veel succes in ieder geval;-).
bartje1984
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 06 Mrt 2013, 12:37

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door bartje1984 »

Johan heb je al iets meer vernomen van de persoonlijkheidsproef wanneer je deze moet gaan doen?
johan d
__________________________
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2011, 14:45

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door johan d »

Nee nog geen brief gekregen, mag wel gaan komen.
Fysieke proeven : GESLAAGD!
Cognitieve proeven : vrijgesteld !
Videoverslag : GESLAAGD!
Persoonlijkheidsproef : GESLAAGD!
Medische proef : GESLAAGD!
Commissie : niet geslaagd :-(
bartje1984
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 06 Mrt 2013, 12:37

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door bartje1984 »

Nog iemand toevallig verder nieuws?
johan d
__________________________
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2011, 14:45

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door johan d »

Mag mijn persoonlijkheidsproef doen op 19 juni 2013 en weet dat er andere al bezig zijn, kan dus nog wel in orde komen voor het starten van de opleiding.
Fysieke proeven : GESLAAGD!
Cognitieve proeven : vrijgesteld !
Videoverslag : GESLAAGD!
Persoonlijkheidsproef : GESLAAGD!
Medische proef : GESLAAGD!
Commissie : niet geslaagd :-(
bartje1984
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 06 Mrt 2013, 12:37

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door bartje1984 »

Hey Johan,

Dat is echt goei nieuws,veel succes in ieder geval hé.
johan d
__________________________
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2011, 14:45

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door johan d »

Hey Bart,

bedankt. Ik heb venomen dat ze heel hard bezig zijn in Brussel. Ik heb vernomen van iemand die vorige week zijn persoonlijkheidsproef heeft gedaan,dat hij al volgende week naar de dokter mag.
Ik hoop dat ik even vee lgeluk heb en volgende week slaag en ook 2 weken later naar de dokter mag.
En dan zal het misschien ff stil liggen door de vakantie, maar dat weet ik niet zekers.
Fysieke proeven : GESLAAGD!
Cognitieve proeven : vrijgesteld !
Videoverslag : GESLAAGD!
Persoonlijkheidsproef : GESLAAGD!
Medische proef : GESLAAGD!
Commissie : niet geslaagd :-(
seawomen
__________________________
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 19 Dec 2012, 20:44

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door seawomen »

johan d schreefCOLONHey Bart,

bedankt. Ik heb venomen dat ze heel hard bezig zijn in Brussel. Ik heb vernomen van iemand die vorige week zijn persoonlijkheidsproef heeft gedaan,dat hij al volgende week naar de dokter mag.
Ik hoop dat ik even vee lgeluk heb en volgende week slaag en ook 2 weken later naar de dokter mag.
En dan zal het misschien ff stil liggen door de vakantie, maar dat weet ik niet zekers.
Hey Johan,

Mijn dochter van 19 jaar ga op 16 juli de commissie doen voor AP.
Thomasbd15
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2011, 13:45

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door Thomasbd15 »

@johan : Als het snel moet gaan kan het ook snel gaan. Bij mij vorig jaar voor de zomer (ergens in juni) mijn persoonlijkheidsproef gedaan en 3 à 4 dagen daarna kreeg ik mijn uitnodiging voor de medische proef. Toen kwamen juli en augustus eraan en liep alles een kleine vertraging op. In Augustus kreeg ik mijn wijkagent over de vloer en in oktober mijn jury gedaan(1 week voor de start van de opleiding :roll: )

In ieder geval aan iedereen veel succes toegewenst en vooral hou ons op de hoogte. De kans is groot dat we allemaal samen in de klas gaan zitten :wink: .
Proef 1 AP: geslaagd
Proef 2 AP: geslaagd
Proef 3 AP: geslaagd
Proef 4 AP: geslaagd
BUTTON_POST_REPLY