Opleiding asp insp campus vesta 2 mei 2013

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
bruno25
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2012, 18:04

Opleiding asp insp campus vesta 2 mei 2013

Bericht door bruno25 »

hey mensen ,

ik ben bruno en heb vorige week mijn brief gekregen met het verlossende antwoord dat ik geslaagd was voor de selectie commissie. ik heb mijn ingeschreven toen voor rechtstreeks naar antwerpen te gaan via beginermaareensaan. zijn er hier nog mensen die in antwerpen wonen en voor antwerpen willen gaan. ik zou normaal mijn opleiding beginnen 2 mei 2013 maar dit word pas bevestigd 2 maand op voorhand dus waarschijnlijk definitief uitsluitsel begin maart.

grtz bruno
Thomasbd15
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2011, 13:45

Re: Opleiding asp insp campus vesta 2 mei 2013

Bericht door Thomasbd15 »

Ik heb vernomen van iemand die op campus vesta werkt dat een lichting AINP in mei al op de planning staat . jammer genoeg nog geen nieuws over een lichting AAP :cry:
Proef 1 AP: geslaagd
Proef 2 AP: geslaagd
Proef 3 AP: geslaagd
Proef 4 AP: geslaagd
Bieke
__________________________
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2012, 06:35

Re: Opleiding asp insp campus vesta 2 mei 2013

Bericht door Bieke »

Ik hoop ook in mei te kunnen starten in Antwerpen...afwachten. Ik heb gisteren nog met DSR gebeld om te vragen of ze al meer weten ofdat ik mss in mei zou knn starten. Ze hebben mij dan het nummer van Annelies huygen gegeven waar ik vrijdag naar kan bellen. Hopelijk kan zij mij meer vertellen.
PieterGC
Aspirant
BerichtenCOLON 148
GeregistreerdCOLON 15 Mrt 2012, 12:55

Re: Opleiding asp insp campus vesta 2 mei 2013

Bericht door PieterGC »

Ik hoop nog mee te kunnen starten in Mei moest ik slagen voor de selectiecommissie. Ik ben van Antwerpen stad :) Ingeschreven via de lokale Politie Antwerpen
INP - Pz Antwerpen/ Orida fietsteam
Bieke
__________________________
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2012, 06:35

Re: Opleiding asp insp campus vesta 2 mei 2013

Bericht door Bieke »

Ik heb zojuist het instapformulier ingevuld en heb gekozen voor het klassieke instaptraject politieschool Antwerpen in mei. hopelijk ben ik er dan bij. Zijn er ng die juist hebben ingeschreven voor mei in Antwerpen?
Tom8007
__________________________
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 12 Mrt 2012, 20:59

Re: Opleiding asp insp campus vesta 2 mei 2013

Bericht door Tom8007 »

Ook ik hoop te kunnen starten op 2 mei!
Lokale Politie Antwerpen
Andwrew
__________________________
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2012, 09:44

Re: Opleiding asp insp campus vesta 2 mei 2013

Bericht door Andwrew »

Ik heb mezelf ook ingeschreven om op 2 Mei te kunnen beginnen. Ik heb mij in December ingeschreven, dus ik heb er wel goede hoop in dat dit in orde komt
bruno25
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2012, 18:04

Re: Opleiding asp insp campus vesta 2 mei 2013

Bericht door bruno25 »

Ben eind januari gecontacteerd door die annelies met de vraag of ik 2 mei zou kunnen starten omdat er wrs een scholing doorging in antwerpen. Ze moest de definitieve bevestiging nog krijgen en dan ging ze brieven opsturen voor wrs dan te laten inschrijven in de school denk ik. Maar de lijst word pas afgesloten 2 a 3 maand voor de start van de opleidig. En heb mijn ni moeten inschrijven op die website omdat ik via beginermaareensaan ben ingeschreven en dat is zowiezo voor 6jaar antwerpen dus ook opleiding in campus vesta. Zijn er hier nog mensen van regio deurne of antwerpen. Mss is handig om te carpoolen aan rondpunt van wommegem. Ben zelf van deurne zuid
BUTTON_POST_REPLY