Stages

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Boyke_1989
__________________________
BerichtenCOLON 169
GeregistreerdCOLON 04 Mei 2012, 13:26

Stages

Bericht door Boyke_1989 »

Is het de bedoeling dat je tijdens de opleiding tot inspecteur je stages loopt in de politiezone waarin je woont of mag je dit kiezen? Op een jobdate van de Antwerpse politie zei men wel dat als men solliciteerde via "Begin er maar eens aan" dat je de stages bij hen loopt.

Grtz,

Boyke_1989
Bevestiging van inschrijving ontvangen.
Proef 1 AINP: Geslaagd.
Proef 2 AINP: Geslaagd.
Proef 3 AINP: In afwachting.
Proef 4 AINP: In afwachting.
Antecendentenonderzoek: Lopend.
Iced_Max
Beheerder + inschrijvingen
BerichtenCOLON 1198
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2005, 13:10

Re: Stages

Bericht door Iced_Max »

Dat verschilt ;

Je stage kan gedaan worden in het Korps van je woonplaats, ... of een eentje die er kortbij ligt. Veel hangt natuurlijk af van het aantal aspiranten die in dezelfde zone hun stage wensen te doen.

Je school bepaalt voor u ook vrij veel. Met je stagebegeleider kan je samen bekijken waar je je stage kan doorlopen.

Als je via de procedure beginermaareensaan.be aangeworven bent, .... dan doet je uiteraard je stage in het Korps van Antwerpen. In welke afdeling (Noord,Oost, Zuid, West, City of Centrum) zal het Korps beslissen. uiteraard zal er wel een mogelijkheid worden geboden om je voorkeur te kunnen geven.
....When the Going Gets Tough, the Tough Get Going
Boyke_1989
__________________________
BerichtenCOLON 169
GeregistreerdCOLON 04 Mei 2012, 13:26

Re: Stages

Bericht door Boyke_1989 »

Oké, ik moet nu wel zeggen dat ik mijn kandidatuur al had ingestuurd alvorens naar de jobdate van de Antwerpse politie te komen. Ik heb wel via hen kunnen deelnemen aan een sportoefendag ter voorbereiding van het functioneel parcours. Dus ik weet nu niet of ik via hen mijn stage kan doen? Ik hoop eerlijk gezegd van wel aangezien ik er graag zou komen werken en wonen later.
Bevestiging van inschrijving ontvangen.
Proef 1 AINP: Geslaagd.
Proef 2 AINP: Geslaagd.
Proef 3 AINP: In afwachting.
Proef 4 AINP: In afwachting.
Antecendentenonderzoek: Lopend.
BUTTON_POST_REPLY