opleidingen 2012 + hervorming

Forumregels
Afbeelding
GlennTits
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2011, 10:39

Re: opleidingen 2012 + hervorming

Bericht door GlennTits »

Dag Nick,

Ja die post had ik gelezen, ik zou het toch graag met zekerheid weten want met 'waarschijnlijk' zijn we niet veel he, alle niet verkeerd bedoeld he. :-D
Als ge het met enige zekerheid kunt bevestigen in de nabije toekomst mag dat altijd.
Toch bedankt voor de reactie.


Groeten,

Glenn
NickVE
Politie
BerichtenCOLON 236
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2011, 09:40

Re: opleidingen 2012 + hervorming

Bericht door NickVE »

Niets is zeker met ons Belgenlandje ;-).
Zolang DSR u niet opbelt zijt ge niet zeker.

Maar als ze dat op school zeggen is de kans wel 95%.
INP PZ Antwerpen
GlennTits
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2011, 10:39

Re: opleidingen 2012 + hervorming

Bericht door GlennTits »

Ja daar geef ik u gelijk in! :-D
Bedankt voor de reactie!
stuyk
__________________________
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2011, 10:02

Re: opleidingen 2012 + hervorming

Bericht door stuyk »

Ik heb maart ook al enkele keren horen vallen.
01/02/2012 AAVP Campus Vesta
Promotie 31 Charlie.
GlennTits
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2011, 10:39

Re: opleidingen 2012 + hervorming

Bericht door GlennTits »

Ja ik heb al van alles gehoord.
En het is nu toch bijna februari al, misschien ben ik wat ongeduldig maar ge zou voor minder! :-D
Hopelijk is er snel nieuws!
stuyk
__________________________
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2011, 10:02

Re: opleidingen 2012 + hervorming

Bericht door stuyk »

Al februari.. wij (de lichting van 1 Februari 2012) hebben pas op 10 januari telefoon gekregen :-D .
Dus je zal hoogstwaarschijnlijk nog even geduld moeten uitoefenen :-D

Succes!
01/02/2012 AAVP Campus Vesta
Promotie 31 Charlie.
Cres
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2011, 14:18

Re: opleidingen 2012 + hervorming

Bericht door Cres »

Ey

Vandaag telefoon gehad van de dienst rekrutering en selectie, met de vraag of ik aan de opleiding van 2 mei of 4 juni kon starten daar ze nog niet zeker waren welke van de 2 opleidingen er ook daadwerkelijk doorgaat. Toch goed nieuws daar er waarschijnlijk nog een opleiding zal starten voor oktober 2012 :-D

Zijn er nog personen die een telefoon in deze trend hebben gekregen?

Grtz

Cres
Start opleiding juni 2012 campus Vesta
Kris82
__________________________
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2010, 17:20

Re: opleidingen 2012 + hervorming

Bericht door Kris82 »

Hoe zit het met de opleidingen voor INP in het PLOT. Tot nu toe heb ik gehoord dat er enkel een opleiding start op 1 Oktober? Dit zal wel kloppen. Maar begint er ook een opleiding in februari? Ik heb hier nog ooit eens iets van gehoord en ik lees hier overal iets anders.

Hoe zit dat nu juist? Alleen vanaf 1 Oktober overal? Of zijn er verschillende scholen met verschillende startdata?
Bevestiging van inschrijving: 13/02/2012
Proef 1 INP: 14/03/2012: geslaagd voor sportproef, niet geslaagd voor Cognitief: Video - Inhoud: 35, al de rest boven de 50 ... volgend jaar beter ...
Proef 2 INP: /
Proef 3 INP: /
Proef 4 INP: /
cleo
Politie
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 15 Mrt 2010, 21:50

Re: opleidingen 2012 + hervorming

Bericht door cleo »

Die van februari is deel agent dat gedaan is, en dus begint het deel INP.
Voor zover ik weet begint er pas in oktober een nieuwe lichting.
Kris82
__________________________
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2010, 17:20

Re: opleidingen 2012 + hervorming

Bericht door Kris82 »

cleo schreefCOLONDie van februari is deel agent dat gedaan is, en dus begint het deel INP.
Voor zover ik weet begint er pas in oktober een nieuwe lichting.
Ja, ik weet dat er in oktober een nieuwe lichting begint, maar ik vroeg me af of er op een ander moment in't jaar nog een lichting begint voor INP aan 't PLOT?
Bevestiging van inschrijving: 13/02/2012
Proef 1 INP: 14/03/2012: geslaagd voor sportproef, niet geslaagd voor Cognitief: Video - Inhoud: 35, al de rest boven de 50 ... volgend jaar beter ...
Proef 2 INP: /
Proef 3 INP: /
Proef 4 INP: /
cleo
Politie
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 15 Mrt 2010, 21:50

Re: opleidingen 2012 + hervorming

Bericht door cleo »

Voor zover ik weet begint er pas in oktober een nieuwe lichting.
Kris82
__________________________
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2010, 17:20

Re: opleidingen 2012 + hervorming

Bericht door Kris82 »

cleo schreefCOLONVoor zover ik weet begint er pas in oktober een nieuwe lichting.
Jamaar ik bedoel na oktober ... of is het énkel telkens in oktober ieder jaar dat een opleiding start?

't Is omdat ik waarschijnlijk te laat ben om nog in oktober te kunnen starten (zelfs als slaag ik overal direct, dan nog zal de school misschien al vol zitten). Daarom redeneer ik al van wanneer een volgende lichting zou starten in 't PLOT.
Bevestiging van inschrijving: 13/02/2012
Proef 1 INP: 14/03/2012: geslaagd voor sportproef, niet geslaagd voor Cognitief: Video - Inhoud: 35, al de rest boven de 50 ... volgend jaar beter ...
Proef 2 INP: /
Proef 3 INP: /
Proef 4 INP: /
StevenM
__________________________
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2012, 12:51

Re: opleidingen 2012 + hervorming

Bericht door StevenM »

Kris82 schreefCOLON
cleo schreefCOLONVoor zover ik weet begint er pas in oktober een nieuwe lichting.
Jamaar ik bedoel na oktober ... of is het énkel telkens in oktober ieder jaar dat een opleiding start?

't Is omdat ik waarschijnlijk te laat ben om nog in oktober te kunnen starten (zelfs als slaag ik overal direct, dan nog zal de school misschien al vol zitten). Daarom redeneer ik al van wanneer een volgende lichting zou starten in 't PLOT.
Op dit moment starten er enkel nieuwe opleidingen in oktober in't PLOT.
Proef 1 INP: 24/02/2012 Geslaagd
Proef 2 INP: 15/05/2012 Geslaagd
Proef 3 INP: 08/06/2012 Bijkomende onderzoeken
Proef 4 INP: In afwachting..
Kris82
__________________________
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2010, 17:20

Re: opleidingen 2012 + hervorming

Bericht door Kris82 »

StevenM schreefCOLON
Kris82 schreefCOLON
cleo schreefCOLONVoor zover ik weet begint er pas in oktober een nieuwe lichting.
Jamaar ik bedoel na oktober ... of is het énkel telkens in oktober ieder jaar dat een opleiding start?

't Is omdat ik waarschijnlijk te laat ben om nog in oktober te kunnen starten (zelfs als slaag ik overal direct, dan nog zal de school misschien al vol zitten). Daarom redeneer ik al van wanneer een volgende lichting zou starten in 't PLOT.
Op dit moment starten er enkel nieuwe opleidingen in oktober in't PLOT.
En wat is in 't PLOT dan de normale gang van zaken? 2 lichtingen INP per jaar of maar één lichting, enkel 1 oktober?
Bevestiging van inschrijving: 13/02/2012
Proef 1 INP: 14/03/2012: geslaagd voor sportproef, niet geslaagd voor Cognitief: Video - Inhoud: 35, al de rest boven de 50 ... volgend jaar beter ...
Proef 2 INP: /
Proef 3 INP: /
Proef 4 INP: /
1987bart
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2010, 10:13

Re: opleidingen 2012 + hervorming

Bericht door 1987bart »

Cres schreefCOLONEy

Vandaag telefoon gehad van de dienst rekrutering en selectie, met de vraag of ik aan de opleiding van 2 mei of 4 juni kon starten daar ze nog niet zeker waren welke van de 2 opleidingen er ook daadwerkelijk doorgaat. Toch goed nieuws daar er waarschijnlijk nog een opleiding zal starten voor oktober 2012 :-D

Zijn er nog personen die een telefoon in deze trend hebben gekregen?

Grtz

Cres
Jep, heb vriendelijk bedankt aangezien ik me niet kan vrijmaken vóór juli 2012. Maar ze vertelde mij ook dat vandaag de data van de verschillende opleidingen 2012 zouden worden vastgelegd. De komende weken mijn brievenbus nog eens in het oog houden, want dan zou ik een formulier krijgen met de scholen en de data. Maar waarschijnlijk start er ook één ergens begin oktober.
BUTTON_POST_REPLY