Start opleiding Agent van politie te Emblem 2012

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Math
__________________________
BerichtenCOLON 176
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2009, 20:16

Start opleiding Agent van politie te Emblem 2012

Bericht door Math »

Een nieuw topic aan degenen die zouden starten aan de opleiding van februari/maart te Emblem in 2012.
Start opleiding Agent 2012
stuyk
__________________________
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2011, 10:02

Re: Start opeiding Agent van politie te Emblem 2012

Bericht door stuyk »

Ik heb in de zomervakantie mijn attest van slagen ontvangen (ingeschreven september 2010) dus ik ga er vanuit dat ik ook in februari zal starten :D
01/02/2012 AAVP Campus Vesta
Promotie 31 Charlie.
Math
__________________________
BerichtenCOLON 176
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2009, 20:16

Re: Start opeiding Agent van politie te Emblem 2012

Bericht door Math »

stuyk schreefCOLONIk heb in de zomervakantie mijn attest van slagen ontvangen (ingeschreven september 2010) dus ik ga er vanuit dat ik ook in februari zal starten :D
Weet je effectief al dat je in februari 2012 mag starten of ga je daar van uit?
Start opleiding Agent 2012
Dkarim
__________________________
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:45

Re: Start opeiding Agent van politie te Emblem 2012

Bericht door Dkarim »

stuyk schreefCOLONIk heb in de zomervakantie mijn attest van slagen ontvangen (ingeschreven september 2010) dus ik ga er vanuit dat ik ook in februari zal starten :D
hey stuyk

ik heb sinds januari 2011 mijn al mijn proeven behaald voor Agent van Politie voor antwerpen

maar nu is het oktober en ik heb nog steeds geen attest ontvangen en heb zelfs niks gehoord, telkens ik naar brussel bel zeggen ze dat ze nog bezig zijn :shock: . hebben ze u gebeld of gewoon per brief gecontacteerd? en ga je nu in februari 2012 starten? ik wil echt in februari starten, ik heb zelfs geen vast contract getekend op werk omdat ik er vanuit ga dat ik in februari zal starten. kan je me info geven aub

Thanks
Math
__________________________
BerichtenCOLON 176
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2009, 20:16

Re: Start opleiding Agent van politie te Emblem 2012

Bericht door Math »

Jo Karim

Sinds januari 2011 heb ik ook de bevestiging gehad dat ik geslaagd was voor alle proeven. Ik heb al verschillende keren gebeld en ze wisten me de laatste keer te vertellen dat ze eerst gaan zorgen dat de INP kunnen starten in oktober. Daarna gaan ze de dossiers in orde maken voor AP (beginermaareensaan). Zodat de APs kunnen starten begin volgend jaar 2012. Je mag er niet 100% van uitgaan dat mijn uitleg klopt maar ik denk wel dat de kans er dik inzit dat we binnenkort een brief krijgen met het attest van slagen.
Start opleiding Agent 2012
dsytje
__________________________
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2010, 21:30

Re: Start opleiding Agent van politie te Emblem 2012

Bericht door dsytje »

Kreeg in augustus ook te horen dat ze bezig waren met de INP, na oktober zouden
ze de attesten van de agenten in orde brengen.
Start opleiding Inp 3/10/16 pivo
Dkarim
__________________________
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:45

Re: Start opleiding Agent van politie te Emblem 2012

Bericht door Dkarim »

dsytje schreefCOLONKreeg in augustus ook te horen dat ze bezig waren met de INP, na oktober zouden
ze de attesten van de agenten in orde brengen.
dag dsytje

heb je dat te horen gekregen via selec & rek brussel? ben jij ook nog aan wachten op dat attest? ik ben ook sinds 13-01-2011 aan het wachten om mijn opleiding te beginnen voor agent en moet ook nog mijn attest krijgen.
Dkarim
__________________________
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:45

Re: Start opleiding Agent van politie te Emblem 2012

Bericht door Dkarim »

Math schreefCOLONJo Karim

Sinds januari 2011 heb ik ook de bevestiging gehad dat ik geslaagd was voor alle proeven. Ik heb al verschillende keren gebeld en ze wisten me de laatste keer te vertellen dat ze eerst gaan zorgen dat de INP kunnen starten in oktober. Daarna gaan ze de dossiers in orde maken voor AP (beginermaareensaan). Zodat de APs kunnen starten begin volgend jaar 2012. Je mag er niet 100% van uitgaan dat mijn uitleg klopt maar ik denk wel dat de kans er dik inzit dat we binnenkort een brief krijgen met het attest van slagen.
Hey stuyk

eerst en vooral merci om mijn vraag te beantwoorden, wel ik had ook zoiets gehoord dat de opleiding van agenten pas in februari zal starten en dat dit de reden is waarom ik zolang moet wachten om mijn attest. omdat ze eerst de dossiers INP doen omdat zij in oktober beginnen. ik hoop dat we beiden in februari kunnen beginnen, ik heb ook sinds januari bevestiging gehad dat ik op alles geslaagd was. maar goed nog wat geduld hebben zeker
dsytje
__________________________
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2010, 21:30

Re: Start opleiding Agent van politie te Emblem 2012

Bericht door dsytje »

Jep Annelies van rek. brussel wist me dit te vertellen. Ben helaas ook nog steeds aan het
wachten op het attest. Ik heb mijn laatste proef op 12jan11 afgelegd en midden februari
brief ontvangen dat ik geslaagd ben. Ik hoop het attest toch voor december te mogen
ontvangen want ik zit met een opzeg van 6weken en het is een beetje riskant om mijn ontslag in te dienen met veronderstelling van... :eek:
Start opleiding Inp 3/10/16 pivo
Gebruikers-avatar
evergreen
__________________________
BerichtenCOLON 97
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2011, 12:48

Re: Start opleiding Agent van politie te Emblem 2012

Bericht door evergreen »

Ik ben dus niet alleen die lang aan het wachten is. Veel succes allemaal en hopelijk tot februari.
Dkarim
__________________________
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:45

Re: Start opleiding Agent van politie te Emblem 2012

Bericht door Dkarim »

dsytje schreefCOLONJep Annelies van rek. brussel wist me dit te vertellen. Ben helaas ook nog steeds aan het
wachten op het attest. Ik heb mijn laatste proef op 12jan11 afgelegd en midden februari
brief ontvangen dat ik geslaagd ben. Ik hoop het attest toch voor december te mogen
ontvangen want ik zit met een opzeg van 6weken en het is een beetje riskant om mijn ontslag in te dienen met veronderstelling van... :eek:
ja dsytje dat kan ik heel goed begrijpen, ik heb in juni op mijn werk een vast contract geweigerd en ik had toen aan mijn baas gezegd van kijk " ik ga binnenkort mijn opleiding doen voor agent " gelukkig begreep die baas mijn keuze en heeft mij toch een goede c4 gegeven... maar jah nu zit ik wel stommme interimjobs te doen, omdat ik dacht dat ik oktober ging starten, maar jah wat doe je eraan... wachten maar zeker en blijven wachten...
Math
__________________________
BerichtenCOLON 176
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2009, 20:16

Re: Start opleiding Agent van politie te Emblem 2012

Bericht door Math »

Net gebeld naar Brussel in verband met het lopende antecedentenonderzoek en attest van slagen. De persoon aan de telefoon wist me te vertellen dat alles wordt beslist tegen de maand november. Hij zei dat dit zeker en vast ging gebeuren omdat er een opleiding start voor AP in februari 2012. Dus nog een beetje geduld uit oefenen!
Start opleiding Agent 2012
Dkarim
__________________________
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:45

Re: Start opleiding Agent van politie te Emblem 2012

Bericht door Dkarim »

Math schreefCOLONNet gebeld naar Brussel in verband met het lopende antecedentenonderzoek en attest van slagen. De persoon aan de telefoon wist me te vertellen dat alles wordt beslist tegen de maand november. Hij zei dat dit zeker en vast ging gebeuren omdat er een opleiding start voor AP in februari 2012. Dus nog een beetje geduld uit oefenen!
:-D ok we zullen zien, t'is bijna november :)
Gebruikers-avatar
Ambiorix
__________________________
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2010, 06:59

Re: Start opleiding Agent van politie te Emblem 2012

Bericht door Ambiorix »

Math schreefCOLONJo Karim

Sinds januari 2011 heb ik ook de bevestiging gehad dat ik geslaagd was voor alle proeven. Ik heb al verschillende keren gebeld en ze wisten me de laatste keer te vertellen dat ze eerst gaan zorgen dat de INP kunnen starten in oktober. Daarna gaan ze de dossiers in orde maken voor AP (beginermaareensaan). Zodat de APs kunnen starten begin volgend jaar 2012. Je mag er niet 100% van uitgaan dat mijn uitleg klopt maar ik denk wel dat de kans er dik inzit dat we binnenkort een brief krijgen met het attest van slagen.
Ik hoop het ook, ik ben geslaagd voor de commissie sinds januari en heb sindsdien ook niks meer gehoord.
Op m'n brief staan 2 telnummers, de ene nummer die ik eens kon bereiekn wist me te zeggen dat de persoon die m'n dossier behandeld op de andere nummer bereikbaar is maar daar heb ik nog nooit contact mee kunnen opnemen.
Mijn dossier ligt daar op de hoop, ik hoop ook wel snel iets te horen, ik weet dat geduld een mooie deugd is maar na succesvol je 4 proeven afleggen en dan zolang moeten wachten is niet makkelijk :oops:

ps. ik ga niet voor AP maar voor INP, ik zag juist dat ik in de verkeerd topic zit maar je begrijpt m'n frustratie op het lange wachten wel denk ik he? :eek:
Kandidaatstelling INP: 07/06/2010
Proef 1 AINP: Geslaagd op 10/8/2010
Proef 2 AINP: Geslaagd op 27/9/2010
Proef 3 AINP: Geslaagd op 10/11/2010
Proef 4 AINP: Geslaagd op 9/3/2011
Antecedentenonderzoek: 20/01/2011
Antecedentenonderzoek afgerond en bericht van slagen ontvangen 29/10/2012
Dkarim
__________________________
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:45

Re: Start opleiding Agent van politie te Emblem 2012

Bericht door Dkarim »

Ambiorix schreefCOLON
Math schreefCOLONJo Karim

Sinds januari 2011 heb ik ook de bevestiging gehad dat ik geslaagd was voor alle proeven. Ik heb al verschillende keren gebeld en ze wisten me de laatste keer te vertellen dat ze eerst gaan zorgen dat de INP kunnen starten in oktober. Daarna gaan ze de dossiers in orde maken voor AP (beginermaareensaan). Zodat de APs kunnen starten begin volgend jaar 2012. Je mag er niet 100% van uitgaan dat mijn uitleg klopt maar ik denk wel dat de kans er dik inzit dat we binnenkort een brief krijgen met het attest van slagen.
Ik hoop het ook, ik ben geslaagd voor de commissie sinds januari en heb sindsdien ook niks meer gehoord.
Op m'n brief staan 2 telnummers, de ene nummer die ik eens kon bereiekn wist me te zeggen dat de persoon die m'n dossier behandeld op de andere nummer bereikbaar is maar daar heb ik nog nooit contact mee kunnen opnemen.
Mijn dossier ligt daar op de hoop, ik hoop ook wel snel iets te horen, ik weet dat geduld een mooie deugd is maar na succesvol je 4 proeven afleggen en dan zolang moeten wachten is niet makkelijk :oops:

ps. ik ga niet voor AP maar voor INP, ik zag juist dat ik in de verkeerd topic zit maar je begrijpt m'n frustratie op het lange wachten wel denk ik he? :eek:
Idd ik begrijp u volledig! dat is normaal als je, je selectieproeven behaald hebt. Dat je dan niet meer kan wachten om te beginnen, Ik vind het raar dat jij niet in oktober bent begonnen want normaal zijn alle INP's begonnen in Oktober.
Maar wat ik hier en daar gelezen heb weet ik dat er normaal in maart ook een opleiding is voor INP'S... Dus ik zou zeggen blijf nog zeker bellen naar die nummer en hopen dat je in maart kan beginnen...
BUTTON_POST_REPLY