Opleidingen 2011

Forumregels
Afbeelding
NickVE
Politie
BerichtenCOLON 236
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2011, 09:40

Re: Opleidingen 2011

Bericht door NickVE »

Wel goed dat de opleiding van mei erbij is gekomen... geeft mensen zoals o.a. mezelf een grotere kans om er nog bij te zitten dit jaar. :)
INP PZ Antwerpen
Gebruikers-avatar
Ambiorix
__________________________
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2010, 06:59

Re: Opleidingen 2011

Bericht door Ambiorix »

Ik heb juist bericht gehad dat ik geslaagd ben voor m'n 4de proef, aangezien ik m'n attest van slagen nog moet ontvangen en mei al wel heel dichtbij is zal ik er vrees ik in mei ook nog niet bijzijn.
Alvast heel veel succes voor de collega's in spé!!!! :whoeha:
Kandidaatstelling INP: 07/06/2010
Proef 1 AINP: Geslaagd op 10/8/2010
Proef 2 AINP: Geslaagd op 27/9/2010
Proef 3 AINP: Geslaagd op 10/11/2010
Proef 4 AINP: Geslaagd op 9/3/2011
Antecedentenonderzoek: 20/01/2011
Antecedentenonderzoek afgerond en bericht van slagen ontvangen 29/10/2012
on1dft
Aspirant
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 05 Aug 2010, 10:41

Re: Opleidingen 2011

Bericht door on1dft »

Ambiorix schreefCOLONIk heb juist bericht gehad dat ik geslaagd ben voor m'n 4de proef, aangezien ik m'n attest van slagen nog moet ontvangen en mei al wel heel dichtbij is zal ik er vrees ik in mei ook nog niet bijzijn.
Alvast heel veel succes voor de collega's in spé!!!! :whoeha:
Proficiat! Dan zien we u waarschijnlijk ergens in oktober ;-)
AINP : PPA (Vesta) Promotie 28
Math
__________________________
BerichtenCOLON 176
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2009, 20:16

Re: Opleidingen 2011

Bericht door Math »

Zijn er mensen die weten of er in oktober dit jaar nog een lichting start voor agent v politie in de politieschool Antwerpen?
Start opleiding Agent 2012
NickVE
Politie
BerichtenCOLON 236
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2011, 09:40

Re: Opleidingen 2011

Bericht door NickVE »

Recentelijk is bekend geraakt dat er toch nog een lichting zou starten te Emblem op 30 november 2011.
Normaal dus goed nieuws voor diegenen die geslaagd zijn en er in oktober nog niet bij zijn.
INP PZ Antwerpen
cero
Politie
BerichtenCOLON 59
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 17:48

Re: Opleidingen 2011

Bericht door cero »

Een lichting inspecteurs of agenten?
NickVE
Politie
BerichtenCOLON 236
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2011, 09:40

Re: Opleidingen 2011

Bericht door NickVE »

Normaal AINPs, ik weet niets ivm AAP.
INP PZ Antwerpen
Gebruikers-avatar
Arclaud
__________________________
BerichtenCOLON 102
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2010, 19:37

Re: Opleidingen 2011

Bericht door Arclaud »

NickVE schreefCOLONNormaal AINPs, ik weet niets ivm AAP.
Heb je dat uit betrouwbare bron? Ik heb er namelijk nog niets over gehoord...
Promotie 28 - Campus Vesta
NickVE
Politie
BerichtenCOLON 236
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2011, 09:40

Re: Opleidingen 2011

Bericht door NickVE »

Een toekomstig collega-AINP heeft een vriend die de selectiecommissie gedaan heeft enkele dagen terug, en zij zeiden tegen hem dat, áls hij geslaagd is, hij nog kan starten met de andere lichting te campus Vesta die start op 30 november 2011. En neen, het zou daadwerkelijk niet om de GIP gaan.

Dusja, het is geen rechtstreekse bron, maar kvond het toch betrouwbaar genoeg om hier te posten.

Uiteraard heb ik niet gebeld naar de DSR om te bevestigen, zoveel moeite doe ik niet. ;)
Misschien dat actieve AINPs eens kunnen horen of dit correct is? Zolang ik het niet uit de mond hoor van een officiële bron blijft er uiteraard twijfel.
INP PZ Antwerpen
Gebruikers-avatar
Arclaud
__________________________
BerichtenCOLON 102
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2010, 19:37

Re: Opleidingen 2011

Bericht door Arclaud »

NickVE schreefCOLONEen toekomstig collega-AINP heeft een vriend die de selectiecommissie gedaan heeft enkele dagen terug, en zij zeiden tegen hem dat, áls hij geslaagd is, hij nog kan starten met de andere lichting te campus Vesta die start op 30 november 2011. En neen, het zou daadwerkelijk niet om de GIP gaan.

Dusja, het is geen rechtstreekse bron, maar kvond het toch betrouwbaar genoeg om hier te posten.

Uiteraard heb ik niet gebeld naar de DSR om te bevestigen, zoveel moeite doe ik niet. ;)
Misschien dat actieve AINPs eens kunnen horen of dit correct is? Zolang ik het niet uit de mond hoor van een officiële bron blijft er uiteraard twijfel.
Ik heb natuurlijk niet de waarheid in pacht, maar voor ik op stage vertrok heb ik van een opleider vernomen welke lichtingen zouden starten. Dat zouden een erg grote lichting AINPs, een kleine lichting AHINPs en ergens in 2012 een lichting AAVPs moeten zijn. Het is natuurlijk mogelijk dat het ondertussen weer verandert is. :-)
Promotie 28 - Campus Vesta
zanza
__________________________
BerichtenCOLON 50
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2010, 19:00

Re: Opleidingen 2011

Bericht door zanza »

ik heb dinsdag 27 sept de commissie te emblem gedaan, opt einde vroeg ik of ze al iets wisten omtrent de planning voor opleidingen 2012 (ik heb me ingeschreven rechtstreeks voor pz a'pen, dus opleiding moet aan vesta zijn), en die dame zei dat ik kon aansluiten in november mocht ik slagen. vond dit zo vreemd omdat die commissaris van pz a'pen daarvoor nog zei "je solliciteert rechtstreeks voor antwerpen...", en dan gaf ze me info over een opleiding die begint aan de gip... vind het vreemd dat ze op 3 oktober een grote lichting laten starten van ainp's en dan in november nog een lichting?

ale ja, geen klagen hier hoor, als ik erbij kan zijn, des te beter:)
BUTTON_POST_REPLY