beschikbare plaatsen politieschool

Geslaagd in alle selectieproeven en je weet al een datum wanneer je mag starten aan de opleiding ? Laat het hier weten !
Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
seawomen
__________________________
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 19 Dec 2012, 20:44

beschikbare plaatsen politieschool

Bericht door seawomen »

Ik heb een vraag,

Ik ben agent van politie en geslaagd voor de selectieprocedure van inspecteur. Voor deze procedure heb ik me begin september 2014 ingeschreven.

Wie wil er naar WPS, moet de commissie nog doen of is wachtende op een antwoord en is ingeschreven VOOR september 2014? Heeft te maken met de beschikbare plaatsen op de politieschool.
thomasinos
__________________________
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2014, 09:50

Re: beschikbare plaatsen politieschool

Bericht door thomasinos »

Ik heb mij ingeschreven voor WPS maar het bevragingsformulier hebben ze maar vorige maand door gemaild...
Weet je iets meer over de beschikbare plaatsen?
seawomen
__________________________
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 19 Dec 2012, 20:44

Re: beschikbare plaatsen politieschool

Bericht door seawomen »

Maar heb je je ingeschreven voor of na september. Als het voor september is heb je meer kans. en ik heb dat formulier ook al gehad en antwoord op gegeven.
thomasinos
__________________________
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2014, 09:50

Re: beschikbare plaatsen politieschool

Bericht door thomasinos »

Ik heb mij ingeschreven in april 2014. Van waar heb je die informatie als ik vragen mag?
seawomen
__________________________
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 19 Dec 2012, 20:44

Re: beschikbare plaatsen politieschool

Bericht door seawomen »

dan zit je waarschijnlijk safe. Gewoon telefoontje naar Politieschool gedaan
Bolt
__________________________
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2013, 09:23

Re: beschikbare plaatsen politieschool

Bericht door Bolt »

Je zal verwijzen na het selectie reglement dat voorschrijft dat alle Laureaten van de selectieprocedure gerangschikt worden op inschrijvingsdatum en bij gelijke datum krijgen de oudste voorrang om aan de opleiding te beginnen.
Bevestiging kandidatuur : 03/2013
Attest van slagen : 10/2014
Gebruikers-avatar
Bert
__________________________
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2014, 09:51

Re: beschikbare plaatsen politieschool

Bericht door Bert »

Ik heb ook de WPS gekozen en ben ingeschreven van februari 2014.
ICT-Consulent Lokale Politie Oostende

SELECTIE INP:
Attest van slagen op 5/12/2014

Start opleiding: 1/10/2015 - WPS
vincent
Aspirant
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 07 Jan 2014, 00:11

Re: beschikbare plaatsen politieschool

Bericht door vincent »

Ik heb ook voor WPS gekozen.
Ingeschreven Februari 2014 attest van slagen Oktober 2014

mvg
vincent
2de poging
Proef 1 INP: Geslaagd 24/04/2014
Proef 2 INP: Geslaagd augustus 2014
Proef 3 INP: geslaagd oktober 2014
Proef 4 (medische) INP: vrijgesteld
Attest van slagen 31/10/2014
Start opleiding 01/10/2015 in WPS
Klas 37 WPS
Addajajatu
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2015, 11:27

Re: beschikbare plaatsen politieschool

Bericht door Addajajatu »

seawomen schreefCOLONdan zit je waarschijnlijk safe. Gewoon telefoontje naar Politieschool gedaan
Deze informatie is op zijn minst met een grote korrel zout te nemen.

DSR bereidt de startlijsten voor, maar de politiescholen hebben op dit moment (a) nog geen zekerheid over het aantal promoties dat zij zullen kunnen/mogen organiseren en het aantal op te leiden kandidaten en (b) nog geen overzicht gekregen van DSR m.b.t. de kandidaten die eventueel kunnen starten.
Daarbij komt ook nog dat alle kandidaten die ingeschreven waren voor de (afgeschafte) promotie van december 2014, absolute voorrang zullen krijgen op de rest.
Voorts is het nog maar de vraag hoeveel kandidaat-INP's momenteel op de wachtlijst staan bij DSR.

Zolang Binnenlandse Zaken geen duidelijkheid schept over het beschikbare budget en het precieze aantal op te leiden AINP's in 2015, en zolang DSR geen startlijsten doorgeeft aan de politiescholen, kunnen DSR noch de politiescholen hier zekerheid over geven.
Geslaagd voor selectieproeven INP.
Bolt
__________________________
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2013, 09:23

Re: beschikbare plaatsen politieschool

Bericht door Bolt »

Addajajatu schreefCOLON
seawomen schreefCOLONdan zit je waarschijnlijk safe. Gewoon telefoontje naar Politieschool gedaan
Deze informatie is op zijn minst met een grote korrel zout te nemen.

DSR bereidt de startlijsten voor, maar de politiescholen hebben op dit moment (a) nog geen zekerheid over het aantal promoties dat zij zullen kunnen/mogen organiseren en het aantal op te leiden kandidaten en (b) nog geen overzicht gekregen van DSR m.b.t. de kandidaten die eventueel kunnen starten.
Daarbij komt ook nog dat alle kandidaten die ingeschreven waren voor de (afgeschafte) promotie van december 2014, absolute voorrang zullen krijgen op de rest.
Voorts is het nog maar de vraag hoeveel kandidaat-INP's momenteel op de wachtlijst staan bij DSR.

Zolang Binnenlandse Zaken geen duidelijkheid schept over het beschikbare budget en het precieze aantal op te leiden AINP's in 2015, en zolang DSR geen startlijsten doorgeeft aan de politiescholen, kunnen DSR noch de politiescholen hier zekerheid over geven.
Waren er dan mensen die een uitnodiging (oproeping) hadden ontvangen voor te starten in December 2014?
Bevestiging kandidatuur : 03/2013
Attest van slagen : 10/2014
Addajajatu
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2015, 11:27

Re: beschikbare plaatsen politieschool

Bericht door Addajajatu »

Bolt schreefCOLONWaren er dan mensen die een uitnodiging (oproeping) hadden ontvangen voor te starten in December 2014?
Of er een formele uitnodiging geweest is, weet ik niet. Met 'ingeschreven kandidaten' bedoel ik eerder zij die op de startlijsten stonden bij de politiescholen voor het geval dat een promotie zou doorgegaan zijn in december 2014. Zij zouden dan uiteraard, ware het niet dat de opleiding werd afgeschaft, opgeroepen geweest zijn.
Geslaagd voor selectieproeven INP.
Gebruikers-avatar
Bert
__________________________
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2014, 09:51

Re: beschikbare plaatsen politieschool

Bericht door Bert »

Er waren er een heleboel die al een uitnodigingsbrief ontvangen hadden en zelf al (voor)opzeg op hun werk gegeven hadden.
Nu heb ik wel vernomen dat er al mensen zijn, die normaal in december moesten starten, die hun uitnodigingsbrief voor oktober '15 ook al ontvangen hebben.
ICT-Consulent Lokale Politie Oostende

SELECTIE INP:
Attest van slagen op 5/12/2014

Start opleiding: 1/10/2015 - WPS
thomasinos
__________________________
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2014, 09:50

Re: beschikbare plaatsen politieschool

Bericht door thomasinos »

dus anderen hebben al geen kans meer?
witte82
__________________________
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2015, 00:12

Re: beschikbare plaatsen politieschool

Bericht door witte82 »

Zal wat van het aantal plaatsen afhangen.Ik ben ook pas ingeschreven Augustus 2014.Dus de kans dat ik er ga bij zijn in oktober is klein ma we wachten gewoon af.Meer kan je toch niet doen.
Bolt
__________________________
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2013, 09:23

Re: beschikbare plaatsen politieschool

Bericht door Bolt »

De rangschikking zal enkel gebeuren op basis van inschrijvingsdatum in de selectieprocedure en niet op basis van eventuele vroegere keuzes en/of inschrijvingen.

Ik heb deze vraag rechtstreeks voorgelegd aan DSR en dit was hun antwoord.

Mvg,
Bevestiging kandidatuur : 03/2013
Attest van slagen : 10/2014
BUTTON_POST_REPLY