Opleiding 2015

Geslaagd in alle selectieproeven en je weet al een datum wanneer je mag starten aan de opleiding ? Laat het hier weten !
Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
cthijssen
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 16 Mei 2013, 08:55

Re: Opleiding 2015

Bericht door cthijssen »

Maandag ook de uitnodiging gehad om te starten op 1/10/2015 in het Plot, eindelijk positief nieuws! Was al aan het wachten van half februari 2014...
Maartenvl
__________________________
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2015, 00:26

Re: Opleiding 2015

Bericht door Maartenvl »

1 oktober PIVO! Weinig mensen voor de pivo en gip blijkbaar. En het valt op dat PLOT heel populair is hier op het forum.

Nog mensen voor PIVO? Is er al een groep aangemaakt?
Selectie AINP: GESLAAGD
Vermandi
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 25 Feb 2015, 13:35

Re: Opleiding 2015

Bericht door Vermandi »

Maartenvl schreefCOLON1 oktober PIVO! Weinig mensen voor de pivo en gip blijkbaar. En het valt op dat PLOT heel populair is hier op het forum.

Nog mensen voor PIVO? Is er al een groep aangemaakt?
Jep ik ook naar PIVO. Ik denk dat er nog geen groep aangemaakt is... zou wel handig zijn.
Ocelot
__________________________
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2014, 14:50

Re: Opleiding 2015

Bericht door Ocelot »

Maartenvl schreefCOLON1 oktober PIVO! Weinig mensen voor de pivo en gip blijkbaar. En het valt op dat PLOT heel populair is hier op het forum.
Da's misschien het "Limburg-gevoel" dat spreekt :)

Uit een doorlichting van de Vlaamse politiescholen is het PLOT er ook het beste uitgekomen.
http://www.gva.be/cnt/aid1154368/de-pro ... -opleiding
Laureaat selectieproeven
hanneman_15
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 12 Mei 2015, 21:47

Re: Opleiding 2015

Bericht door hanneman_15 »

witte82 schreefCOLONHmm.Ben ik dan de enige (op het forum) die naar de GIP gaat?
Ik verwacht eerstdaags ook mijn brief voor GIP...
De NMBS zal er een goeie klant bij hebben en hoe we van t station aan de GIP geraken zien we nog wel.
Ik kom van w-vl dus zal aardig wat kilometertjes mogen doen...
Maar we hebben het ervoor over, zeker als dit de garantie geeft dat ik in oktober kan starten...
witte82
__________________________
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2015, 00:12

Re: Opleiding 2015

Bericht door witte82 »

Ge kunt ne bus pakken van het station tot vrij dicht bij de GIP.
hanneman_15
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 12 Mei 2015, 21:47

Re: Opleiding 2015

Bericht door hanneman_15 »

witte82 schreefCOLONGe kunt ne bus pakken van het station tot vrij dicht bij de GIP.

Heb ik gezien, maar dan liggen de uren wel redelijk ambetant...
Blijkbaar ligt de school niet zo heel ver van Brussel-centraal, dus ik had er eventueel aan gedacht om mij met de fiets of per scooter een weg door Brussel te banen...
Dan ben ik niet geheel afhankelijk van het openbaar vervoer...
K ga het eens bekijken en dan zien we wel als t zover is :)
zcjef
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2015, 12:44

Re: Opleiding 2015

Bericht door zcjef »

Afgelopen dinsdag brief gekregen. 1 oktober starten in OPAC.
Als ik de reacties lees mag ik echt van geluk spreken dat alles zo vlot is gegaan bij mij. Ik heb mij pas ingeschreven in mei 2014, alles afgerond januari 2015 en nu in oktober mogen starten.
Vihannes
__________________________
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 19:54

Re: Opleiding 2015

Bericht door Vihannes »

Besloten om dan toch te beginnen dit jaar aan de opleiding maar dan wel in Brussel, wordt elke dag 2uurtjes pendelen maar lijkt me nog steeds beter dan potentieel weer veel langer wachten. Want de opleidingen in december is nog een zeer groot vraagteken.
TekinC
__________________________
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2014, 21:48

Re: Opleiding 2015

Bericht door TekinC »

Heeft iemand een idee of er opleidingen zijn in december aangezien ik oktober niet meer zal halen.
Alvast bedankt
witte82
__________________________
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2015, 00:12

Re: Opleiding 2015

Bericht door witte82 »

Ik heb nu ongeveer een maand geleden mijn brief gekregen om op 1/10 te starten in de GIP.Mag ik daar ook zeker van zijn dat de opleiding start?Vermits er in het verleden al een opleiding niet is door gegaan.Op de site van de school zelf staat trouwens nog niets ivm de opleiding.

Ik vraag dit omdat ik een opzeg van 7 weken moet doen.Als ze dan even beslissen om geen opleiding te starten ben ik (en misschien nog anderen) flink gechareld.
vincent
Aspirant
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 07 Jan 2014, 00:11

Re: Opleiding 2015

Bericht door vincent »

witte82 schreefCOLONIk heb nu ongeveer een maand geleden mijn brief gekregen om op 1/10 te starten in de GIP.Mag ik daar ook zeker van zijn dat de opleiding start?Vermits er in het verleden al een opleiding niet is door gegaan.Op de site van de school zelf staat trouwens nog niets ivm de opleiding.

Ik vraag dit omdat ik een opzeg van 7 weken moet doen.Als ze dan even beslissen om geen opleiding te starten ben ik (en misschien nog anderen) flink gechareld.
De opleidingen van Oktober zijn al goedgekeurd dus zullen niet geannuleerd worden. Je kan er dus zeker van zijn dat ze van start gaan.

mvg
vincent
2de poging
Proef 1 INP: Geslaagd 24/04/2014
Proef 2 INP: Geslaagd augustus 2014
Proef 3 INP: geslaagd oktober 2014
Proef 4 (medische) INP: vrijgesteld
Attest van slagen 31/10/2014
Start opleiding 01/10/2015 in WPS
Klas 37 WPS
Sw@tLorD
__________________________
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2013, 12:37

Re: Opleiding 2015

Bericht door Sw@tLorD »

Ik heb geen opzeg gedaan op het werk. Ik heb Dispo genomen (soort verlof zonder wedde) voor een termijn van 2 jaar. Hiermee heb ik nog iets om op terug te vallen indien het niet zou lukken tijdens de opleiding.
Bevestiging kandidatuur: 10.10.2013
Attest van slagen verkregen : 03.12.2014
Start opleiding: 1 oktober 2015
witte82
__________________________
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2015, 00:12

Re: Opleiding 2015

Bericht door witte82 »

Ach zo.Dan ben ik tevreden en mijne baas binnenkort niet :-)
Yous
Aspirant
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2014, 22:55

Re: Opleiding 2015

Bericht door Yous »

weet er iemand wat het medisch onderzoek precies inhoudt bij het begin van de opleiding? Dezelfde als in Etterbeek?
BUTTON_POST_REPLY