uitsluiting start opleiding

Geslaagd in alle selectieproeven en je weet al een datum wanneer je mag starten aan de opleiding ? Laat het hier weten !
Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Thomasbd15
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2011, 13:45

uitsluiting start opleiding

Bericht door Thomasbd15 »

Hallo,

Ik ben momenteel aan het wachten op mijn opleiding (het zou zijn voor het najaar).
Nu vraag ik mij af wat voor soort feiten ervoor zouden kunnen zorgen dat men mijn
attest ongeldig verklaard/mij uitsluit van de opleiding (of is dit überhaupt wel mogelijk). Ik spreek niet over voor de hand liggende feiten zoals moord , verkrachting ....

thanks
Proef 1 AP: geslaagd
Proef 2 AP: geslaagd
Proef 3 AP: geslaagd
Proef 4 AP: geslaagd
Bart V
Politie
BerichtenCOLON 233
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2010, 16:26

Re: uitsluiting start opleiding

Bericht door Bart V »

Rare plannen misschien?

Gedraag u als de normale burger en dan hoef je je die vragen zelfs niet te stellen.

Gaat de start van de opleiding daar trouwens iets aan veranderen? Vergeet niet dat het dan pas begint, als je tijdens de opleiding en in je verdere carrière dergelijke misstappen doet zal het nog veel slechter uitdraaien (tucht e.d.).
PZ Gent
Thomasbd15
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2011, 13:45

Re: uitsluiting start opleiding

Bericht door Thomasbd15 »

Neen ik heb/had geen rare plannen. Er was een incident geweest waarbij ik betrokken was. Het was niet ernstig gewoon iets dat ik moet vermijden. Ik heb ondertussen al tekst en uitleg gekregen van mensen bij de politie. Ookal gedrag je je als de "normale burger" dan kunnen er nog steeds zaken zich voordoen waar je zelf geen controle over hebt
Proef 1 AP: geslaagd
Proef 2 AP: geslaagd
Proef 3 AP: geslaagd
Proef 4 AP: geslaagd
Gebruikers-avatar
sledge
Moderator
BerichtenCOLON 2559
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2003, 16:06

Re: uitsluiting start opleiding

Bericht door sledge »

en dat was ?
Afbeelding
Thomasbd15
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2011, 13:45

Re: uitsluiting start opleiding

Bericht door Thomasbd15 »

Slachtoffer van zinloos geweld. Maarja bewijst dat maar eens. Uiteindelijk is mij niets ten laste gelegd enkel de dader(s). Ik ben hier niet in de fout gegaan maar ik zat er wel tussen uiteindelijk en dat is nooit positief
Proef 1 AP: geslaagd
Proef 2 AP: geslaagd
Proef 3 AP: geslaagd
Proef 4 AP: geslaagd
Gebruikers-avatar
vdv
Politie
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2011, 20:49

Re: uitsluiting start opleiding

Bericht door vdv »

Ook tijdens en na de opleiding kan je er beter voor zorgen dat je niet bij 'feiten' betrokken raakt.
Een tip: zoek andere milieus op. Ik ben in mijn 38 jaar nog nooit in zo een situaties beland, mijn vriendenkring ook niet.
Dit bericht bevat mijn persoonlijke mening opgesteld in persoonlijke naam en geldt niet als officieel standpunt van de Belgische politie.
BUTTON_POST_REPLY