Commisie

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Levi-v97
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 19 Sep 2018, 22:21

Commisie

Bericht door Levi-v97 »

Iemand die onlangs naar de commisie is gegaan en mij wat uitleg kan geven over wat ze allemaal vragen ?
Yannickps
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 03 Okt 2018, 16:10

Re: Commisie

Bericht door Yannickps »

Wanneer heb jij de commissie? Was dat voor DAB?
Levi-v97
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 19 Sep 2018, 22:21

Re: Commisie

Bericht door Levi-v97 »

Ik ben momenteel nog aan het wachten. En neen, dit is voor INP.
gorex
__________________________
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 20 Aug 2018, 14:38

Re: Commisie

Bericht door gorex »

Levi-v97 schreefCOLONIemand die onlangs naar de commisie is gegaan en mij wat uitleg kan geven over wat ze allemaal vragen ?
Beste,

dit forum staat vol met voorbeelden van wat ze kunnen vragen. Het gesprek is ook persoonlijk dus wat ze bij iemand anders vragen of over doorgaan is niet het zelfde als voor jou. Maar zie zeker dat je de structuur van de politie kent (lokaal en federaal). Dat je goed weet waarom je bij de politie wil werken. Wat de positieve en negatieve kanten zijn van de job. Ken je eigen karakter en pas dit ook toe op het competentie model. Geef voorbeelden van alles! Zeg bijvoorbeeld niet gewoon ik help graag mensen. Maar leg ook uit waarom je graag mensen wil helpen en hoe je dat doe. Hoe ga je om met stresserende situaties, hoe ga je om met conflicten en geef hier recente voorbeelden van. Volg ook de actualiteit want hierover vragen ze altijd iets.

viewtopic.php?f=42&t=3973

het boek "ik word politie-inspecteur" is ook een aanraden

http://www.boek.be/boek/ik-word-politie-inspecteur
Proef 1 INP Geslaagd September 2017
Proef 2 INP Geslaagd April 2018
Proef 3 INP Geslaagd Juni 2018
Proef 4 INP Geslaagd Augustus 2018
Opleiding INP - PIVO 2019
Gebruikers-avatar
vdv
Politie
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2011, 20:49

Re: Commisie

Bericht door vdv »

Ik zou het niet beter kunnen zeggen.

Bij het persoonlijk gedeelte kijken ze naar de resultaten uit de eerdere proeven. Blijkt daar bijvoorbeeld uit dat je niet stressbestendig bent, gaan ze je onder druk zetten om te zien of je blijft functioneren.

Ze zoeken dus bevestiging van de eerdere vaststellingen, maar anderzijds is dit ook uw kans om te bewijzen dat je wél die competentie bezit.
Dit bericht bevat mijn persoonlijke mening opgesteld in persoonlijke naam en geldt niet als officieel standpunt van de Belgische politie.
BUTTON_POST_REPLY