uitslag selectiecommissie

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
vos
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 08 Sep 2013, 08:56

uitslag selectiecommissie

Bericht door vos »

Ik heb onlangs mijn uitslag gekregen van de selectiecommissie, helaas was ik er niet door. Bij de brief met mijn uitslagen merkte ik dat er dus ook uitslagen opstonden van de persoonlijkheidsproef. Nu is mijn vraag de volgende : welke uitslagen worden op welke test gemeten en vanaf wanneer heb je een "goede" score, is dat vanaf score 5 ? Hoe berekenen ze je score ? Vanaf welke score ben je dus niet geslaagd ?
Bedankt aan eenieder die mij bij deze vraag vooruit kan helpen :wink:
Halley
Politie
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 03 Nov 2010, 17:38

Re: uitslag selectiecommissie

Bericht door Halley »

In je brief staat vermeld dat je feedback kan vragen. Neem gewoon contact op met de desbetreffende dienst en ze zullen je de volledige uitleg geven. Ook zullen zij meedelen wat je zwakke punten en sterke punten zijn. Laat je zeker niet ontmoedigen omdat het de eerste keer niet gelukt is en probeer zeker een tweede en eventueel een derde keer.
Daphne
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2013, 11:37

Re: uitslag selectiecommissie

Bericht door Daphne »

Hallo iedereen
Ik had 9december mijn selectiecommissie. Zoals de meeste ging ook ik daar buiten met een slecht gevoel.
Tijdens dat gesprek zat er ook een man van de politievakbond, die erop moest letten of het gesprek wel correct verloopt. Toen ik buiten ging, kwam die vakbondsman ook mee naar de gang en zei dat ik het goed had gedaan (?). Ik vroeg aan hem wanneer ik mijn resultaat kon verwachten, waarop hij zei dat de vakbond die resultaten sneller weet dan dat de Rekrutering je effectief opbelt om je resultaat te zeggen. Die man vroeg dus mijn gsmnummer en mijn naam zodat hij mij (een week eerder dan dat je normaal je telefoontje krijgt) al mijn resultaat kon meedelen.
Kan dit een positief signaal zijn, omdat die man wel na veel gesprekken bij te wonen zal weten wie wel en niet goed genoeg is en zo alvast leden wil ronselen voor die politievakbond?
justme
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 24 Okt 2013, 07:03

Re: uitslag selectiecommissie

Bericht door justme »

Hey Daphne,

Ik heb ook op 09/12 mijn gesprek met de commissie gedaan.
Normaal gezien staat er op je uitnodiging voor de selectiecommissie een contactpersoon.
Je kan best deze opbellen en vragen of de commissie al is samengekomen en of er al een uitslag is.
Is er een uitslag, dan weet je die normaal binnen de 5 min. Ik ga morgen bellen en hopen op positief nieuws.
learn to obey before you command
Daphne
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2013, 11:37

Re: uitslag selectiecommissie

Bericht door Daphne »

Ah oke, mij was gezegd geweest dat ik iets van een 1-3 weken moest wachten..
weet je ondertussen al iets meer? en in welke school moest je zijn?

grtjs
Daphne
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2013, 11:37

Re: uitslag selectiecommissie

Bericht door Daphne »

hoi!

Ik heb vandaag mijn correspondente aan de lijn gehad en zij vertelde mij het heuglijke nieuws dat ik geslaagd ben voor de selectiecommissie.
Deze vrouw vertelde mij ook dat ze eerst nog eens alle proeven (vooral medisch en moraliteits) gaan bekijken om later te beslissen of ik er nu écht wel door ben of niet en dat ik later deze maand een brief zou krijgen met slagen van de proeven. Kan ik er nu vanuitgaan dat ik over de hele lijn geslaagd ben of is er nog steeds twijfel mogelijk...
(ps; ik was van alle andere proeven erdoor, anders had ik ook nooit tot aan de commissie geraakt..)

grtjs !!
BUTTON_POST_REPLY