Is het veilig om naar het buitenland te gaan?

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
ThomasA
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 10 Okt 2012, 13:17

Is het veilig om naar het buitenland te gaan?

Bericht door ThomasA »

Beste,

Ik heb hier steeds een goed en vriendelijk antwoord gekregen op elk van mijn vragen. Daardoor zou ik nogmaals beroep willen doen op jullie expertise. Ik ben aan het wachten op mijn uitnodiging voor de selectiecommissie. Mijn vriendin zou echter doodgraag er een weekje op uit trekken. Ik zou absoluut niet in het buitenland willen zijn op een dag dat de selectiecommissie mij verwacht. Dat is het voor mij absoluut niet waard en dan blijven we gewoon thuis en gaan we dit jaar maar eens niet op reis. Dit heeft voor mij prioriteit. Mijn vraag is dus zou het kunnen zijn dat ik een brief krijg om in die zelfde week nog opgeroepen te worden of niet?

Alvast hartelijk dank voor uw tijd

Thomas
Bart V
Politie
BerichtenCOLON 233
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2010, 16:26

Re: Is het veilig om naar het buitenland te gaan?

Bericht door Bart V »

Geen paniek, de meeste opleidingen staan gepland voor 1 oktober dus ze hebben nog een zee van tijd in Brussel. ;) Als er dan toch een last minute selectiegesprek zou doorgaan zal dat telefonisch gecommuniceerd worden. Ik werd ook opgebeld om een datum vast te leggen en dan pas kreeg ik mijn brief met de bevestiging. En dan zat er nog steeds een periode van een drietal weken tussen het telefoontje en de laatste selectietest.
PZ Gent
ThomasA
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 10 Okt 2012, 13:17

Re: Is het veilig om naar het buitenland te gaan?

Bericht door ThomasA »

Mijn medische test is al van 17mei geleden, en mijn antecedentenonderzoek is van 12juni geleden. Daar konden ze mij zeggen, dat ze graag het verslag over mij op 20juni al hadden gekregen in Brussel. Echter wil ik wel honderd procent zeker zijn want, want als je aan het strand in je hoofd moet zitten met stel dat ik moet gaan als ik nog "hier" zit. Als je al zover bent geraakt is je enthousiasme des te groter! :wink:

Bedankt voor de response!
Drez
Politie
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2012, 16:23

Re: Is het veilig om naar het buitenland te gaan?

Bericht door Drez »

Mijn medische test was ook rond de 15de mei, heb pas m'n selectiegesprek moeten doen eind augustus. 't Was geen last-minute, de uitnodigingsbrief kreeg ik ruim op voorhand.
ThomasA
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 10 Okt 2012, 13:17

Re: Is het veilig om naar het buitenland te gaan?

Bericht door ThomasA »

Nou, als ik daar geen bang voor moet hebben zal ik ze hier thuis maar blij gaan maken! :wink:
Als er nog mensen zijn die hier iets aan toe te voegen hebben, dan mag je dat gerust doen!

Bedankt voor jullie tijd.

Thomas
BUTTON_POST_REPLY