Selectiecomissie Agent van Politie

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
jefzor
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2013, 15:19

Selectiecomissie Agent van Politie

Bericht door jefzor »

Aangezien ik 22 maart op medisch onderzoek moet , en dit een formaliteit zou moeten zijn , zou ik graag wat info hebben over wat ik moet verwachten bij de comissie...
ik lees hier op het forum veel dingen , maar die zijn dan van een paar jaar terug ofzo , en allemaal voor inspecteur , dus geen info over Agent van Politie.
iemand die me hierover de nodige info kan verschaffen aub ?

alvast bedankt !
theundeadsaint
__________________________
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 13 Feb 2013, 23:00

Re: Selectiecomissie Agent van Politie

Bericht door theundeadsaint »

Dan zal je niet goed gekeken hebben!
op deze link: viewtopic.php?f=42&t=3847 vind je veel recente ervaringen van eind vorig jaar tot eind vorige maand, moet je wel de moeite doen om naar de laatste pagina's te gaan.

Volgens mij zit er niet veel verschil tussen de vragen voor kandidaat agenten of inspecteurs.

Ken jezelf, ken de structuur van lokale en federale politie, weet wat dirco en dirju zijn, volg de actualiteiten en blijf bij je standpunt.

En vergis je niet maar de medische controle is niet zomaar vingers in de neus en erdoor. Ikzelf was de eerste keer afgekeurd, mensen worden afgekeurd op hun ogen, omdat ze teveel pigment plekjes ( sproeten/melanoom achtige toestanden) op hun huid hebben, enzovoort!

Als je nog weet wat je allemaal gezegd hebt tijdens je tweede proef, blijven onthouden.

succes nog!
1ste proef: ( 02/08/2013) geslaagd/ vrijstelling cognetieve
2de proef: ( 03/12/2013) geslaagd
3de proef: vrijgesteld
4de proef: (13/02/2013) geslaagd
Start opleiding AINP: 03/05/2013 WPS
BUTTON_POST_REPLY