Selectiecommissie: hoelang nog?

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Debora
__________________________
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 20 Jun 2012, 17:37

Selectiecommissie: hoelang nog?

Bericht door Debora »

Ik ben momenteel leerling 7de jaar Integrale Veiligheid en heb meegedaan voor de Selectieproeven via IV.

Ik ben geslaagd voor alle testen sinds april en heb nog steeds geen bericht gehad voor de Selectiecommissie.
Weet iemand of dit normaal is? En of ik dit jaar nog zou kunnen beginnen als ik op tijd bericht krijg en geslaagd zou zijn?
AINP Promotie 34 groep Julliet - Campus Vesta
Gebruikers-avatar
Kev1n
__________________________
BerichtenCOLON 298
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 23:49

Re: Selectiecommissie: hoelang nog?

Bericht door Kev1n »

Debora schreefCOLONIk ben momenteel leerling 7de jaar Integrale Veiligheid en heb meegedaan voor de Selectieproeven via IV.

Ik ben geslaagd voor alle testen sinds april en heb nog steeds geen bericht gehad voor de Selectiecommissie.
Weet iemand of dit normaal is? En of ik dit jaar nog zou kunnen beginnen als ik op tijd bericht krijg en geslaagd zou zijn?
Sinds april? Dan kom je er nog goed van af, ik heb bijna een half jaar kunnen wachten tussen de persoonlijkheidsproef en de commissie..
Dura Lex, sed lex...

Afbeelding
adegeling
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2012, 10:35

Re: Selectiecommissie: hoelang nog?

Bericht door adegeling »

Amai! Dat klink belovend... :eek:
Debora
__________________________
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 20 Jun 2012, 17:37

Re: Selectiecommissie: hoelang nog?

Bericht door Debora »

Dat is leuk! Nu moet ik nog één jaar mijn plan trekken... Dacht als ik ben afgestudeerd, drie maanden vakantie en dan ineens kunnen beginnen.
AINP Promotie 34 groep Julliet - Campus Vesta
NickVE
Politie
BerichtenCOLON 236
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2011, 09:40

Re: Selectiecommissie: hoelang nog?

Bericht door NickVE »

Mail of bel eens naar uw contactpersoon ofzo é. Is uw antecedentenonderzoek ook al afgerond?

De kans zit er in dat ge nog kunt starten in oktober, maar geen garanties uiteraard. Er zitten mensen in mijn promotie die pas 2-3 weken voor aanvang van de opleiding bericht kregen dat ze nog konden starten.
INP PZ Antwerpen
Vynckse
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2012, 21:47

Re: Selectiecommissie: hoelang nog?

Bericht door Vynckse »

Hallo, ik heb ook een 7de IV gedaan, ik ben vandaag gebeld met een datum voor Commissiegesprek, 1 Augustus, heb ongeveer begin juni mijn Antecedenten gehad, Misschien had je hier wat aan?

Veel Succes nog ;)

Debora schreefCOLONIk ben momenteel leerling 7de jaar Integrale Veiligheid en heb meegedaan voor de Selectieproeven via IV.

Ik ben geslaagd voor alle testen sinds april en heb nog steeds geen bericht gehad voor de Selectiecommissie.
Weet iemand of dit normaal is? En of ik dit jaar nog zou kunnen beginnen als ik op tijd bericht krijg en geslaagd zou zijn?
Debora
__________________________
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 20 Jun 2012, 17:37

Re: Selectiecommissie: hoelang nog?

Bericht door Debora »

Ik heb ook net vandaag telefoon gehad om op 1 augustus te mogen komen! :-D
Vynckse schreefCOLONHallo, ik heb ook een 7de IV gedaan, ik ben vandaag gebeld met een datum voor Commissiegesprek, 1 Augustus, heb ongeveer begin juni mijn Antecedenten gehad, Misschien had je hier wat aan?

Veel Succes nog ;)

Debora schreefCOLONIk ben momenteel leerling 7de jaar Integrale Veiligheid en heb meegedaan voor de Selectieproeven via IV.

Ik ben geslaagd voor alle testen sinds april en heb nog steeds geen bericht gehad voor de Selectiecommissie.
Weet iemand of dit normaal is? En of ik dit jaar nog zou kunnen beginnen als ik op tijd bericht krijg en geslaagd zou zijn?
AINP Promotie 34 groep Julliet - Campus Vesta
BUTTON_POST_REPLY