De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
AnthonyV
__________________________
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2019, 14:44

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door AnthonyV »

Hey allemaal!

Ik heb op 22/10 mijn commissie afgelegd van beveiligingsagent in Etterbeek en wou even vragen of iemand weet wanneer de deliberatiecommissie samenkomt, hoelang het eventueel zou duren voor de uitslag bekend wordt en of nog iemand zijn commissie heeft moeten afleggen afgelopen week?


Mvg,
Anthony
AnthonyV
__________________________
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2019, 14:44

Resultaat bekend maar...

Bericht door AnthonyV »

Hey allemaal,


Ik heb net gebeld naar de rekrutering met de vraag of mijn resultaat er al zou zijn.
(2 weken geleden heb ik mijn selectiecommissie afgelegd)

Ze kon me vertellen dat mijn resultaat er al was, maar dat ze me het nog niet kon mededelen omdat de deliberatiecommissie volgende week nog eerst samenkomt. Dus ik herhaalde "Mijn resultaat is er al?"
Waarop ze antwoordde "Ja, maar deze kan ik helaas nu nog niet mededelen".


Kan ik dit nu oppakken als iets positiefs of?



Mvg,
AnthonyV
Raviera04
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 18 Nov 2015, 19:43

Re: Resultaat bekend maar...

Bericht door Raviera04 »

AnthonyV schreefCOLON 06 Nov 2020, 17:10 Hey allemaal,


Ik heb net gebeld naar de rekrutering met de vraag of mijn resultaat er al zou zijn.
(2 weken geleden heb ik mijn selectiecommissie afgelegd)

Ze kon me vertellen dat mijn resultaat er al was, maar dat ze me het nog niet kon mededelen omdat de deliberatiecommissie volgende week nog eerst samenkomt. Dus ik herhaalde "Mijn resultaat is er al?"
Waarop ze antwoordde "Ja, maar deze kan ik helaas nu nog niet mededelen".


Kan ik dit nu oppakken als iets positiefs of?



Mvg,
AnthonyV


Toen ik belde voor het resultaat voor mijn commissie deelden ze mij mee dat ik geslaagd was. Met nadien ook een uitnodiging voor het medisch onderzoek.

Grts
AnthonyV
__________________________
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2019, 14:44

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door AnthonyV »

Dan was jij wss al voor de deliberatiecommissie verschenen? Wanneer had jij gebeld en waar heb je commissie gedaan?
Raviera04
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 18 Nov 2015, 19:43

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door Raviera04 »

AnthonyV schreefCOLON 07 Nov 2020, 11:40 Dan was jij wss al voor de deliberatiecommissie verschenen? Wanneer had jij gebeld en waar heb je commissie gedaan?

Ik heb mijn commissie ergens in mei afgelegd (PAULO) en heb 4 weken nadien eens gebeld.
Toen ik me wou inschrijven voor een politieschool zeiden ze me wel dat de deliberatiecommissie zich nog niet had uitgesproken aangezien ik het antecedentenonderzoek nog moest ondergaan. Momenteel wacht ik nog steeds op een officiële brief van slagen.

Mvg
AnthonyV
__________________________
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2019, 14:44

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door AnthonyV »

Raviera04 schreefCOLON 08 Nov 2020, 20:39
AnthonyV schreefCOLON 07 Nov 2020, 11:40 Dan was jij wss al voor de deliberatiecommissie verschenen? Wanneer had jij gebeld en waar heb je commissie gedaan?

Ik heb mijn commissie ergens in mei afgelegd (PAULO) en heb 4 weken nadien eens gebeld.
Toen ik me wou inschrijven voor een politieschool zeiden ze me wel dat de deliberatiecommissie zich nog niet had uitgesproken aangezien ik het antecedentenonderzoek nog moest ondergaan. Momenteel wacht ik nog steeds op een officiële brief van slagen.

Mvg
Dat is vreemd... van wat ik uit alle reacties haal is de deliberatiecommissie onmiddellijk na je selectiecommissie en hierna volgt de medische proef. Maar het kan natuurlijk he. Alvast proficiat met het slagen!

Mvg,
AnthonyV
Mitchell1
__________________________
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2017, 21:30

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door Mitchell1 »

Beste,

De jury bij de selectiecommissie geeft advies. De deliberatiecommissie bekijkt je ganse dossier.

groeten
Aspirant-inspecteur van politie
Prom 56
Start opleiding 2 juni 2020. WPS

Happy are those who dream dreams and are ready to pay the price to make them come true
Raviera04
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 18 Nov 2015, 19:43

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door Raviera04 »

Mitchell1 schreefCOLON 12 Nov 2020, 07:47 Beste,

De jury bij de selectiecommissie geeft advies. De deliberatiecommissie bekijkt je ganse dossier.

groeten


Beste

Na welke proef komen die samen?
Aangezien jij aspirant bent, kan je misschien ook antwoorden op het volgende: wanneer krijg je uw brief van slagen? Wanneer kan je je dus inschrijven voor de politieschool?

Ik heb vrijdag een mail gekregen dat ik geslaagd was en dat ik me reeds kon inschrijven voor onmiddellijke werving. Maar voor de diensten waar ze er nodig hadden, heb ik minder interesse.

Mvg!
Mitchell1
__________________________
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2017, 21:30

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door Mitchell1 »

Beste,

Welke mail bedoel je precies?
Je krijgt idd een mail dat om je in te schrijven voor de opleiding en waar je je al kan opgeven voor een federale dienst.
Bedoel je deze ?

Groeten
Aspirant-inspecteur van politie
Prom 56
Start opleiding 2 juni 2020. WPS

Happy are those who dream dreams and are ready to pay the price to make them come true
stfnpts
__________________________
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2019, 11:20

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door stfnpts »

Raviera04 schreefCOLON 14 Nov 2020, 20:28
Mitchell1 schreefCOLON 12 Nov 2020, 07:47 Beste,

De jury bij de selectiecommissie geeft advies. De deliberatiecommissie bekijkt je ganse dossier.

groeten


Beste

Na welke proef komen die samen?
Aangezien jij aspirant bent, kan je misschien ook antwoorden op het volgende: wanneer krijg je uw brief van slagen? Wanneer kan je je dus inschrijven voor de politieschool?

Ik heb vrijdag een mail gekregen dat ik geslaagd was en dat ik me reeds kon inschrijven voor onmiddellijke werving. Maar voor de diensten waar ze er nodig hadden, heb ik minder interesse.

Mvg!
De deliberatiecommissie komt normaal gezien samen na de medische proef om je volledige dossier te bekijken. Kort daarna krijg je een mail met een link naar een formulier waar je kan kiezen aan welke politieschool je wil starten en of je eventueel voor een deficitaire dienst (onmiddellijke werving) wil kiezen. Dat zou normaal in éénzelfde formulier moeten kunnen, tenzij dat onlangs veranderd is. Achteraf krijg je ook nog een brief met het attest van slagen waarin nogmaals de link naar datzelfde formulier staat.

Zo is 't in mei althans bij mij verlopen!
AINP - Paulo
Raviera04
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 18 Nov 2015, 19:43

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door Raviera04 »

stfnpts schreefCOLON 16 Nov 2020, 12:01
Raviera04 schreefCOLON 14 Nov 2020, 20:28
Mitchell1 schreefCOLON 12 Nov 2020, 07:47 Beste,

De jury bij de selectiecommissie geeft advies. De deliberatiecommissie bekijkt je ganse dossier.

groeten

Beste

Ja, dat klopt, het is dat formulier!
Grts!



Beste

Na welke proef komen die samen?
Aangezien jij aspirant bent, kan je misschien ook antwoorden op het volgende: wanneer krijg je uw brief van slagen? Wanneer kan je je dus inschrijven voor de politieschool?

Ik heb vrijdag een mail gekregen dat ik geslaagd was en dat ik me reeds kon inschrijven voor onmiddellijke werving. Maar voor de diensten waar ze er nodig hadden, heb ik minder interesse.

Mvg!
De deliberatiecommissie komt normaal gezien samen na de medische proef om je volledige dossier te bekijken. Kort daarna krijg je een mail met een link naar een formulier waar je kan kiezen aan welke politieschool je wil starten en of je eventueel voor een deficitaire dienst (onmiddellijke werving) wil kiezen. Dat zou normaal in éénzelfde formulier moeten kunnen, tenzij dat onlangs veranderd is. Achteraf krijg je ook nog een brief met het attest van slagen waarin nogmaals de link naar datzelfde formulier staat.

Zo is 't in mei althans bij mij verlopen!
Lotte.850
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2019, 13:51

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door Lotte.850 »

Raviera04 schreefCOLON 16 Nov 2020, 12:20
stfnpts schreefCOLON 16 Nov 2020, 12:01
Raviera04 schreefCOLON 14 Nov 2020, 20:28


Beste

Ja, dat klopt, het is dat formulier!
Grts!



Beste

Na welke proef komen die samen?
Aangezien jij aspirant bent, kan je misschien ook antwoorden op het volgende: wanneer krijg je uw brief van slagen? Wanneer kan je je dus inschrijven voor de politieschool?

Ik heb vrijdag een mail gekregen dat ik geslaagd was en dat ik me reeds kon inschrijven voor onmiddellijke werving. Maar voor de diensten waar ze er nodig hadden, heb ik minder interesse.

Mvg!
De deliberatiecommissie komt normaal gezien samen na de medische proef om je volledige dossier te bekijken. Kort daarna krijg je een mail met een link naar een formulier waar je kan kiezen aan welke politieschool je wil starten en of je eventueel voor een deficitaire dienst (onmiddellijke werving) wil kiezen. Dat zou normaal in éénzelfde formulier moeten kunnen, tenzij dat onlangs veranderd is. Achteraf krijg je ook nog een brief met het attest van slagen waarin nogmaals de link naar datzelfde formulier staat.

Zo is 't in mei althans bij mij verlopen!
Hi,

Ik vond dit ook vrij onduidelijk toen ik de mail kreeg, dus heb dit nog eens nagevraagd. Indien je geen interesse hebt in de onmiddellijke werving moet je punt 3 op het formulier niet invullen. Staat ook bij dat dit niet verplicht is. Punt 1 en 2 vul je wel in, als je op 1 december 2020 wilt starten in een van de scholen die nog tussen de opties staan.

In mijn geval kon ik mij niet meer inschrijven voor PLOT aangezien zij in oktober al gestart zijn. Blijkbaar moet je dan gewoon wachten op de nieuwe link wanneer de inschrijvingen voor 2021 worden opengesteld. Er werd mij verteld dat ik hiervoor niets moest doen en dat ik een nieuwe mail mag verwachten midden december.

Hopelijk is je vraag hiermee beantwoord!
Robbers
__________________________
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 15 Jul 2018, 08:57

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door Robbers »

Let op met je in te schrijven voor de onmiddellijke werving indien je niet 100% zeker bent dat je daar terecht wil komen. Eens je je hierop hebt ingeschreven geraak je er niet meer onderuit en dan zit je (wellicht) voor een aantal jaar vast. Best maak je tijdens het schooljaar je keuze via de studentenmobiliteit of de gewone mobiliteit.
Cognitieve proef: Vrijgesteld
Functioneel parcours: Geslaagd
Persoonlijkheidsproef: Geslaagd
Selectiecommissie: Geslaagd
Medisch onderzoek:
BUTTON_POST_REPLY